335i N54 errors 2A18; 2A13; 5E38

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

335i N54 errors 2A18; 2A13; 5E38

Мнение от C8699HX » 20 Апр 2019, 13:01

Здравейте колеги,някой сблъсквал ли се е с тези грешки......четох в биммер пост и има информациа която не е толкова изчерпателна ....

2А18 - Диагностичен модул за теч на резервоара-нагревателен елемент (прекъсване/няма сигнал)

2А13 - Диагностична помпа за теч на резервоара
(Прекъсване/няма сигнал)

Заради тези 2 грешки ми свети чека,трихме ги 3 пъти и пак седят.Гледах и четох къде седи помпата и след малко ще замеря буксата дали има сигнал но едва ли .....

5Е38 - Сигнал на сензора за интензивността на въртене (Недостоверен)

Заради тази грешка не ми работят блокажите,DSC ABS и Flat tyre pressure.Някой наясно ли е дали този сензор подлежи на калибриране или дали не е зацепен правилно защото всичко беше разглобено като цяло ..... гледах в ютуб намира се в конзолата с лостчетата за мигачите,в биммер пост четох че би трябвало да подлежи на калибриране но никой не беше написал със сигурност че се калибрира.......

На няколко пъти ми излизаше и сензора за надлъжно ускорение като грешка но тя се изтрива .....

Преди около седмица ми изгоря управлението на дюзите на 1ви 2ри и 3ти цилиндър,занесох компютъра при Иво от Волуяк оправи го и всичко си беше наред с колата с изключение на това че чека ми светна 1 час по късно,четох че компютъра ако е откачен и закачен докато колата е със закачен акумолатор може да изгори някой от бушоните които са в кутията на моторния компютър.До сега ги проверявах,всичко е здраво.

Ако някой се е сблъсквал с тези неща или има някакви познания в тази насока ще съм много благодарен ако сподели !!!
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: 335i N54 errors 2A18; 2A13; 5E38

Мнение от ggogoo » 22 Апр 2019, 9:59

За първи път чувам за тези грешки... сега ги проверих и аз и май в повечето случай е електрически проблем. Това, че ти дава грешки на всички модули ме навежда на същата мисъл. Как е акумулатора? И какво стана с компютъра? Мосфетите?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: 335i N54 errors 2A18; 2A13; 5E38

Мнение от C8699HX » 22 Апр 2019, 10:33

ggogoo написа:За първи път чувам за тези грешки... сега ги проверих и аз и май в повечето случай е електрически проблем. Това, че ти дава грешки на всички модули ме навежда на същата мисъл. Как е акумулатора? И какво стана с компютъра? Мосфетите?


Акомулатора е чисто нов Бош С5 на 7 месеца,вече го гледах този филм с аварийните режими заради кофти акомулатор.
Всички бушони при моторния компютър са здрави.

Сензора на волана се опитахме да го калибрираме,изписва че е калибриран .... на живи данни го гледаме че показва градусите на завиване но грешката не се трие и блокажите с абс и налягането на гумите продължават да си светят.Има варянт лентовия кабел да прекъсва на моменти.Чакам довечера един колега от Плевен да донесе лентов кабел и кутийката с лостчетата където всъщност се намира този сензор и да пробваме да ги смениме и пак да калибрираме......
Това което повече ме притеснява са 2те грешки за тази помпа за теч на резервоара...
Гледах много клипчета за тази помпа и само американци снимат как се сменя.Разглобих си цялата кола и няма такава помпа....гледах и в риъл оем по вин и никъде по схема не ми излиза тази помпа.Споменаха ми че тази помпа я нямало на европейките и нямам представа как ще се изтрият тези грешки при положение че този модул и тази помпа ги няма в колата ......??!!
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: 335i N54 errors 2A18; 2A13; 5E38

Мнение от ggogoo » 22 Апр 2019, 11:58

Много странно... разрових се да я видя що за животно е тая помпа... И на мойта в реал оем липсва. Дава ми я за корейска версия на колата :kuku: Голям филм е при теб, даже може да са повече филмите :lol:
Ако физически няма помпа и модул няма ли да стане с прекодиране в опциите? Гадая малко ама...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: 335i N54 errors 2A18; 2A13; 5E38

Мнение от C8699HX » 22 Апр 2019, 15:21

ggogoo написа:Много странно... разрових се да я видя що за животно е тая помпа... И на мойта в реал оем липсва. Дава ми я за корейска версия на колата :kuku: Голям филм е при теб, даже може да са повече филмите :lol:
Ако физически няма помпа и модул няма ли да стане с прекодиране в опциите? Гадая малко ама...


Нямам представа,ако има някой който е по-наясно с нещата да препоръча човек който се занимава с кодиране.
ИзображениеИзображение

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook