335i или 335d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: 335i или 335d
Аз съм с н55 в е90, що се отнася до разхода градско си го смятай 20,аз карам основно там и е толко,бях фен на дизела карал съм 7 години 330cd в е46,в момента не бих се разделил с бензина...въпрос на лично мнение,не съмнкарал 335d ,а всъщност такова търсех,ама е на взех бензина. Така н55 е мааааалко по здрав от н54, що се отнася до отзиви от нета,що се отнася до дюзи,водната помпа е същата,т.е я слагаш в разходите,помпата за високобуж е последна вверсия и е по ок ма бая хора казват,че изплесква. До тунинга, а ако искаш такава кола той е на дневен ред,jb 1000 лв,даунпайп около 700 за н55 чардж около 300-400,кулер, аз гонвзех 700 втора ръка, вагнер,иначе над 1000.... зависи и кутията ква е и там има шокарийки и греди...а набдизела е само автомат,за година нищо сер не се е чупило по мойта,но почне ли, лошо. Принципно дизела наистина е по безпроблемен,въпрос на личен кеф е каква кола ще вземеш,това дет се вика са флагмените в е-сериите,ако изключим М. Та квото те кефи и наистина едни пари настрана за тая кола...
- wishy35
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.09.2018
- Кара: e92 335d
- Мечтае да кара: F32 435d
Re: 335i или 335d
Дизел. Тази тема поне имам достатъчно прочетен материал за да отговоря без проблем. Пак ще вметна, че живея в Англия, така че при мен дюзите не са голям фактор. Шел В Пауър нафта само (не е по мощна като бензина, но има повече химикали, които чистят дюзите). В България как е горивото, не знам, само предполагам. НО тази част на страна, висях много време в подобни форуми преди да избера 335и/335д, и честно казано ЕДИСТВЕНАТА причина да избера Д, беше че по всичко което четох е много по надежден мотор. Във фейсбук групата, която членувам (собственици на е90/е91/е92/е93 в Англия, постоянно виждах вариаци на проблемите на бензина от тази снимка долу). Тук имай предвид, че не говорим за превъртяни автомобили, а за автомобили с реален пробег, в общия случай под или около 160 000 километра. 335д лесно става 350 коня, ако вярваш на онлайн сайтове, дори само с мап. 335и е ясен.
Звук: бензина пак е ясен, но честно казано доста ми харесва как ми звучи 6 цилиндровия дизел.
Разход: моето каране е предимно извънградско (90%). В 80-85% от времето карам с/около ограничението и някой вечери, когато няма трафик настъпвам до и над 200км/ч, когато имам възможност. Пробег при пълен резервоар и бабешко каране по борд ми показва малко над 1000 км. Реален пробег с моето каране е около 750-850км в зависимост от това колко съм настъпвал. Самият Разход ми варира между 6,5 до 7,5/100. Ако съм настъпвал повече и малко повече градско, може да скочи до 8 и нещо. Разход 9 и нагоре не съм виждал ОСВЕН ако не съм занулил току що и не се набия да карам някъде градско за няколко часа, което при мен се случва много, много, много рядко.
Понеже снимката не иска да се покаже, това е скрийн който показва чести проблеми при н54:
http://prikachi.com/images.php?images/641/9534641y.png
И също искам да кажа, че след всичко негативно което изговорих за бензина, има едно голямо предимство. Ако е LCI автомат, идва с новата 8 скоростна кутия с двоен съединител, която е просто мечта.
Звук: бензина пак е ясен, но честно казано доста ми харесва как ми звучи 6 цилиндровия дизел.
Разход: моето каране е предимно извънградско (90%). В 80-85% от времето карам с/около ограничението и някой вечери, когато няма трафик настъпвам до и над 200км/ч, когато имам възможност. Пробег при пълен резервоар и бабешко каране по борд ми показва малко над 1000 км. Реален пробег с моето каране е около 750-850км в зависимост от това колко съм настъпвал. Самият Разход ми варира между 6,5 до 7,5/100. Ако съм настъпвал повече и малко повече градско, може да скочи до 8 и нещо. Разход 9 и нагоре не съм виждал ОСВЕН ако не съм занулил току що и не се набия да карам някъде градско за няколко часа, което при мен се случва много, много, много рядко.
Понеже снимката не иска да се покаже, това е скрийн който показва чести проблеми при н54:
http://prikachi.com/images.php?images/641/9534641y.png
И също искам да кажа, че след всичко негативно което изговорих за бензина, има едно голямо предимство. Ако е LCI автомат, идва с новата 8 скоростна кутия с двоен съединител, която е просто мечта.
- eagle99
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25.05.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: настрани и направо
Re: 335i или 335d
Дизела върви доста прилично (с доработки) , разхода му е в + сравнен с бензина,здравината също препокриват се относно проблеми по периферията като изключим че дизела чупи често малката турбина но при бензина често има ратъл от турбините (тракат гейтовете). В момента и аз съм пред същата дилема кое да избере,дневния ми пробег е около 35/40 км при дизела не ме притеснява почти нищо до при бензина не зная до колко ще държи кутията/
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: 335i или 335d
Само да добавя още едно място от където протича масло - семеринга.
80 лева струва.
80 лева струва.
Re: 335i или 335d
Колега при паркирани една до друга 335i 335 d само като ги запалиш щте разбереш коя е твоята кола като чуеш тихия бензинов мотор и приятния глас на генерацията За дизела какво да кажа мели царевица като на дядо ми ярномелката
Re: 335i или 335d
Здравейте колеги.
Имам един въпрос, който мисля е свързан с темата и ще помогне на колегата за избора.
При бензиновите двигатели с директно впръскване имам проблем, защото горивото се впръсква директно в горивната камера и не отмива нагара по клапаните.
Искам да попитам, защо след като и дизела, който е Common rail и е с директно впръскване го няма този проблем ?
Според мен би трябвало дори да е по-зле, защото с тоя ЕГР клапан, а както знаем дизела отделя сажди при горене заедно с картерните изпарения би трябвало да е доста зле положението, а досега не съм чул никой да се оплаква от подобно нещо и то при положение, че Common rail е технология, която се ползва при автомобилите от доста време.
Поздрави.
Имам един въпрос, който мисля е свързан с темата и ще помогне на колегата за избора.
При бензиновите двигатели с директно впръскване имам проблем, защото горивото се впръсква директно в горивната камера и не отмива нагара по клапаните.
Искам да попитам, защо след като и дизела, който е Common rail и е с директно впръскване го няма този проблем ?
Според мен би трябвало дори да е по-зле, защото с тоя ЕГР клапан, а както знаем дизела отделя сажди при горене заедно с картерните изпарения би трябвало да е доста зле положението, а досега не съм чул никой да се оплаква от подобно нещо и то при положение, че Common rail е технология, която се ползва при автомобилите от доста време.
Поздрави.
Re: 335i или 335d
Ако смяташ да е надуваш н55 не изкарва много коне н54 е със две турбини и държи на повече надуване аз като ремапвах моята на stage 1 изкара 380 КС. Н55 човека каза максимум 340 350 нещто такова
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани