e90 /320i /150/бензин-клати 80 оборота на полусъединител
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
e90 /320i /150/бензин-клати 80 оборота на полусъединител
Здравейте колата е BMW E90 /320i /150/бензин имам незначителен и не сериозен,но дразнещ проблем.
Примерно в баир задържам на 1-ва на полусъединител без да потеглям - клати оборотите с около 80 оборота надоло,възстановява и пак така, като потегля проблем няма оборотите са стабилни, на празен ход също са стабилни.
На равен терен и съвсем нормално потегляне ,с нормално подадена газ макар и рядко да се случва да изгасне.
С чисто-нови свещи съм NGK Iridium Platinum IZFR6H11 (монтира ни са преди проблема), горивната система е профилактирана поне 3 пъти с Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 - бензин, BAR-1198(пак преди проблема).
Иначе извън това колата върви супер и не и липсва тяга.
Нямам си и на идея от къде да започна, дали някой инжектор пикае,дали някоя бубина,или адаптациите не са наред нещо защото при палене на студен мотор понамирисва на богата горивна смес бензин.
Преразход не зная дали ми прави от този проблем и до колко е нормално 11,5/100 градско и 9-10/100 извънградско но и аз натискам мъжката и се движа типично от 90 нагоре
Ако имате някакви,или сте имали сходни проблеми споделете.
Благодаря предварително и Хубав Ден.
Примерно в баир задържам на 1-ва на полусъединител без да потеглям - клати оборотите с около 80 оборота надоло,възстановява и пак така, като потегля проблем няма оборотите са стабилни, на празен ход също са стабилни.
На равен терен и съвсем нормално потегляне ,с нормално подадена газ макар и рядко да се случва да изгасне.
С чисто-нови свещи съм NGK Iridium Platinum IZFR6H11 (монтира ни са преди проблема), горивната система е профилактирана поне 3 пъти с Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 - бензин, BAR-1198(пак преди проблема).
Иначе извън това колата върви супер и не и липсва тяга.
Нямам си и на идея от къде да започна, дали някой инжектор пикае,дали някоя бубина,или адаптациите не са наред нещо защото при палене на студен мотор понамирисва на богата горивна смес бензин.
Преразход не зная дали ми прави от този проблем и до колко е нормално 11,5/100 градско и 9-10/100 извънградско но и аз натискам мъжката и се движа типично от 90 нагоре
Ако имате някакви,или сте имали сходни проблеми споделете.
Благодаря предварително и Хубав Ден.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: e90 /320i /150/бензин-клати 80 оборота на полусъединител
Колега, добре си се насочил- направи проверка на инжекторите и бобините. Може да видиш и дали не смуче паразитен въздух.
Профилактирането с Injector Cleaner-и понякога води до запушване на инжекторите.
Профилактирането с Injector Cleaner-и понякога води до запушване на инжекторите.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: e90 /320i /150/бензин-клати 80 оборота на полусъединител
Мойта бензинка и тя мирише като се запали на студено и няма проблем, мисля че е нормално. Мислил ли си за заминал съединител?
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: e90 /320i /150/бензин-клати 80 оборота на полусъединител
expl0de написа:Мойта бензинка и тя мирише като се запали на студено и няма проблем, мисля че е нормално. Мислил ли си за заминал съединител?
Смених го преди 2 месеца с нов Оригинален LUK ,колата беше на 160хил. километра, карана от жена
Но това е без значение, защото съединителя няма отношение към моя проблем.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: e90 /320i /150/бензин-клати 80 оборота на полусъединител
zvetiko написа:Колега, добре си се насочил- направи проверка на инжекторите и бобините. Може да видиш и дали не смуче паразитен въздух.
Профилактирането с Injector Cleaner-и понякога води до запушване на инжекторите.
Injector-Cleaner беше използван преди 4 месеца за последен път и то превантивно без да е имало проблем, от тогава до миналата седмица всичко беше ок.
Тази сутрин паркирам с пълен-ляв волан,и само от натоварването на мотора от хидравликата изгасна,пак с малко подаване на газ на равно.
За смученето на паразитен въздух на n46b20 в моя случай - едва ли - мотора нямаше да държи стабилни обороти и на празен ход, а моите са бетон-стабилни и грам не помръдват.
Това обаче на този етап,което забелязвам е типичното омасляване на ъгъла назад до 4-ти цилиндър, което е май О-ринг на вакум-помпата, и ми се струва че леко се чува да чука помпата, не зная колко е нормално да се чува.
Проблема на тия километри 160хил. с разхода на масло от гумичките на клапаните,които и те са ми за смяна за сега съм го закротил с хубаво масло 5W40 и Bardal добавка - 1л. на 2000км. - в тази връзка,не зная дали месенето дори и на малко масло с горивната смес в горивните камери не разбазиква адаптациите на горивната смес на база отработени газове преди и след катализаторите.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: e90 /320i /150/бензин-клати 80 оборота на полусъединител
Може да провериш и за заяла ролка като свалиш ремъка и една диагностика. Друго не се сещам.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: e90 /320i /150/бензин-клати 80 оборота на полусъединител
expl0de написа:Може да провериш и за заяла ролка като свалиш ремъка и една диагностика. Друго не се сещам.
Всички ролки са сменени ,като я купих преди 6 месеца, не щумят,румолят и се движат нормално.
Диагностиката сам си я правя с последната версия на Rheingold Ista D и inpa 5.50 , няма натрупани съобщения за грешки от нищо.
Имах Е46 там оборотите ми в айдъл бяха 820, за Е90 колко трябва да са на празен ход , защото тия 600-650 оборота ми се струват сякаш ниски за празен ход, или греша, ако някой знае да каже.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани