Спиране циркулацията през радиатора на парното за през лято
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- StaKo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Спиране циркулацията през радиатора на парното за през л
expl0de написа:Едно от нещата е, за да ти изсушава кондензатора по-бързо и да не се множат гъби по него, а от там и миризма.
Това да изсушава конденза е разумно!
Но едно е през климатика да се охлажда въздух нагрят до 100 градуса, а съвсем друго е да се охлажда от 33. Тука ми е голямата чуденка ...
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Спиране циркулацията през радиатора на парното за през л
Колега колата да не ти е черна на цвят , с черен салон, черни кори, черен мокет и т.н. ?
Питам защото колкото и смешно да ти е , те се нагряват най-много от всички други опции.
Личният ми съвет е да си сложиш на всички прозорци безцветно фолио против УВ лъчи няма друго спасение - ефекта е осезаем.
Питам защото колкото и смешно да ти е , те се нагряват най-много от всички други опции.
Личният ми съвет е да си сложиш на всички прозорци безцветно фолио против УВ лъчи няма друго спасение - ефекта е осезаем.
- StaKo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Спиране циркулацията през радиатора на парното за през л
host написа:Колега колата да не ти е черна на цвят , с черен салон, черни кори, черен мокет и т.н. ?
Колега, колата е сребриста, светло сива. Салона е черен. Това с фолиото ще го направя задължително. Задните стъкла са затъмнение, но отпред ще сложа без затъмняване само с UV филтър.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Спиране циркулацията през радиатора на парното за през л
Що не си вземеш едно Опелче, па това БМВ, за което няма пари за едни клапани за парно, да го продадеш на някой по-глупав да му духа топло лятото от радиаторчето под таблото.
Опела може да е Кадет, там даже има вариант без климатик и серво фабрично.
Човек, ти не си за тази кола. Сериозно.
Опела може да е Кадет, там даже има вариант без климатик и серво фабрично.
Човек, ти не си за тази кола. Сериозно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- StaKo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Спиране циркулацията през радиатора на парното за през л
Zubcho написа:Що не си вземеш едно Опелче, па това БМВ, за което няма пари за едни клапани за парно, да го продадеш на някой по-глупав да му духа топло лятото от радиаторчето под таблото.
Опела може да е Кадет, там даже има вариант без климатик и серво фабрично.
Човек, ти не си за тази кола. Сериозно.
Грубо, за колата съм дал 20 000 лв, до номера и около 12 000 лв за това и онова, за да е както си трябва. Мислиш ли че няма да дам още 700 - 800 или повечко и за клапани. Но няма на този модел такива.
Иначе си имам и едно новичко 301 за да си върша работа, та и Кадетчето е налице.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани