Спиране циркулацията през радиатора на парното за през лято

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 118 hp / 1998
Мечтае да кара: по Pikes Peak

Re: Спиране циркулацията през радиатора на парното за през л

Мнение от StaKo » 19 Мар 2019, 16:43

expl0de написа:Едно от нещата е, за да ти изсушава кондензатора по-бързо и да не се множат гъби по него, а от там и миризма.


Това да изсушава конденза е разумно!
Но едно е през климатика да се охлажда въздух нагрят до 100 градуса, а съвсем друго е да се охлажда от 33. Тука ми е голямата чуденка ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Спиране циркулацията през радиатора на парното за през л

Мнение от host » 19 Мар 2019, 16:54

Колега колата да не ти е черна на цвят , с черен салон, черни кори, черен мокет и т.н. ?

Питам защото колкото и смешно да ти е , те се нагряват най-много от всички други опции.

Личният ми съвет е да си сложиш на всички прозорци безцветно фолио против УВ лъчи ;) няма друго спасение - ефекта е осезаем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 118 hp / 1998
Мечтае да кара: по Pikes Peak

Re: Спиране циркулацията през радиатора на парното за през л

Мнение от StaKo » 19 Мар 2019, 17:30

host написа:Колега колата да не ти е черна на цвят , с черен салон, черни кори, черен мокет и т.н. ?



Колега, колата е сребриста, светло сива. Салона е черен. Това с фолиото ще го направя задължително. Задните стъкла са затъмнение, но отпред ще сложа без затъмняване само с UV филтър.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Спиране циркулацията през радиатора на парното за през л

Мнение от Zubcho » 19 Мар 2019, 20:52

Що не си вземеш едно Опелче, па това БМВ, за което няма пари за едни клапани за парно, да го продадеш на някой по-глупав да му духа топло лятото от радиаторчето под таблото.

Опела може да е Кадет, там даже има вариант без климатик и серво фабрично.

Човек, ти не си за тази кола. Сериозно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 118 hp / 1998
Мечтае да кара: по Pikes Peak

Re: Спиране циркулацията през радиатора на парното за през л

Мнение от StaKo » 20 Мар 2019, 12:07

Zubcho написа:Що не си вземеш едно Опелче, па това БМВ, за което няма пари за едни клапани за парно, да го продадеш на някой по-глупав да му духа топло лятото от радиаторчето под таблото.

Опела може да е Кадет, там даже има вариант без климатик и серво фабрично.

Човек, ти не си за тази кола. Сериозно.



Грубо, за колата съм дал 20 000 лв, до номера и около 12 000 лв за това и онова, за да е както си трябва. Мислиш ли че няма да дам още 700 - 800 или повечко и за клапани. Но няма на този модел такива.
Иначе си имам и едно новичко 301 за да си върша работа, та и Кадетчето е налице.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook