Титаниеви болтове за джанти
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Титаниеви болтове за джанти
Някой има ли? Ползвал ли е? Минуси/плюсове?
Искам да си купя нови болтове за джантите, че сегашните ми са си на години и тормоз и от БМВ оригинален, единият е ~ 10 лева. Т.е. като махнем секретните -> 16х10 => 160 лева.
Понеже съм фен от време на време на идеята, че като ще е гарга, да е рошава, се замислих за титаниеви такива.
За сега видях главно по американските сайтове и са по ~200$, т.е. двойно. Има ли смисъл от занятието според вас? Ще се ползва на кола с някой друг трак ден в годината.
Искам да си купя нови болтове за джантите, че сегашните ми са си на години и тормоз и от БМВ оригинален, единият е ~ 10 лева. Т.е. като махнем секретните -> 16х10 => 160 лева.
Понеже съм фен от време на време на идеята, че като ще е гарга, да е рошава, се замислих за титаниеви такива.
За сега видях главно по американските сайтове и са по ~200$, т.е. двойно. Има ли смисъл от занятието според вас? Ще се ползва на кола с някой друг трак ден в годината.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Титаниеви болтове за джанти
Не съм пробвал и нямам опит с такива болтове, но малко размисли от мен:
- титана е малко по-слаб от стоманата
- стоманените са оригинални компоненти с ясен контрол и качество. За титаниевите е неясно.
- трябва да се провери как реагират стоманата и алуминия при контакт с титана.
- печелиш само минимална полза в теглото
За мен само последното би ме отказало. Липсва практична полза, а има доста неизвестни. Незаслужен риск според мен.
- титана е малко по-слаб от стоманата
- стоманените са оригинални компоненти с ясен контрол и качество. За титаниевите е неясно.
- трябва да се провери как реагират стоманата и алуминия при контакт с титана.
- печелиш само минимална полза в теглото
За мен само последното би ме отказало. Липсва практична полза, а има доста неизвестни. Незаслужен риск според мен.
Re: Титаниеви болтове за джанти
За сега и аз клоня към твоите размисли, но ми беше интересно и други мнения да чуя. Мерси
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Титаниеви болтове за джанти
Взимай ОЕМ и не се занимавай повече. ОЕМ болта стяга до едно положение и това е, всякакви афтър маркет започват да сплескват резбата и после само проблеми
Хубаво ще е да минеш с метчик/плашка (не знам кое за коя резба беше ) резбите и на главината, за да ги почистиш. Важно е да знаеш точния размер на резбата
Хубаво ще е да минеш с метчик/плашка (не знам кое за коя резба беше ) резбите и на главината, за да ги почистиш. Важно е да знаеш точния размер на резбата
Re: Титаниеви болтове за джанти
Също не точно по темата,ама внимавайте с резбите!Можете да си докарате смяна на цели части.Метчика прави вътрешна резба,флашката външна.Проблемът при метчика е,че ако успееете да го счупите в резбата няма решение на проблема освен подмяна на целият детайл.Прави се на ръка и докато върви е добре,но спре ли или вземе че почва да проскърцва...търсете майстор.
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: Титаниеви болтове за джанти
Един линк за проблеми с титаниеви шпилки... https://bmw.spoolstreet.com/threads/hyd ... post-66292
Аз лично не бих заменил стоманата....
По-нататък в темата се споменава и за минаването на резбите- на кратко недейте....
Аз лично не бих заменил стоманата....
По-нататък в темата се споменава и за минаването на резбите- на кратко недейте....
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Титаниеви болтове за джанти
Защо се вкарвате в излишни филми? Прекарване на резби... Щом всичко работи просто навивате новите болтове и това е.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Титаниеви болтове за джанти
Rainbow написа:Някой има ли? Ползвал ли е? Минуси/плюсове?
Искам да си купя нови болтове за джантите, че сегашните ми са си на години и тормоз и от БМВ оригинален, единият е ~ 10 лева. Т.е. като махнем секретните -> 16х10 => 160 лева.
Понеже съм фен от време на време на идеята, че като ще е гарга, да е рошава, се замислих за титаниеви такива.
За сега видях главно по американските сайтове и са по ~200$, т.е. двойно. Има ли смисъл от занятието според вас? Ще се ползва на кола с някой друг трак ден в годината.
Колега само не се разбира , защо искаш да сменяш твоите какво им има ?
За милиони-няма закони.
Re: Титаниеви болтове за джанти
Някой не са оригинални, други ми изглеждат в кофти кондиция, отделно колата както казах се кара и по писти и това ми е препоръчано и от моят механик, че е добре да се сменя на 5-6 години. Нали никой не си мисли, че има нещо вечно, особено такова под товар
В крайна сметка поръчах ОЕМ и днес трябва да са при мен
В крайна сметка поръчах ОЕМ и днес трябва да са при мен
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Титаниеви болтове за джанти
За теб не знам, аз имам на моите коли от 5+ години насам хаха
Това беше вторият ъпгрейд след окачване
Това беше вторият ъпгрейд след окачване
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани