Титаниеви болтове за джанти

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Титаниеви болтове за джанти

Мнение от Rainbow » 08 Мар 2019, 15:15

Някой има ли? Ползвал ли е? Минуси/плюсове?

Искам да си купя нови болтове за джантите, че сегашните ми са си на години и тормоз и от БМВ оригинален, единият е ~ 10 лева. Т.е. като махнем секретните -> 16х10 => 160 лева.

Понеже съм фен от време на време на идеята, че като ще е гарга, да е рошава, се замислих за титаниеви такива.

За сега видях главно по американските сайтове и са по ~200$, т.е. двойно. Има ли смисъл от занятието според вас? Ще се ползва на кола с някой друг трак ден в годината.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от nero_ » 08 Мар 2019, 16:03

Не съм пробвал и нямам опит с такива болтове, но малко размисли от мен:

- титана е малко по-слаб от стоманата
- стоманените са оригинални компоненти с ясен контрол и качество. За титаниевите е неясно.
- трябва да се провери как реагират стоманата и алуминия при контакт с титана.
- печелиш само минимална полза в теглото

За мен само последното би ме отказало. Липсва практична полза, а има доста неизвестни. Незаслужен риск според мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от Rainbow » 08 Мар 2019, 16:06

За сега и аз клоня към твоите размисли, но ми беше интересно и други мнения да чуя. Мерси :yes:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от Don_Diego » 08 Мар 2019, 17:21

Взимай ОЕМ и не се занимавай повече. ОЕМ болта стяга до едно положение и това е, всякакви афтър маркет започват да сплескват резбата и после само проблеми
Хубаво ще е да минеш с метчик/плашка (не знам кое за коя резба беше :help: ) резбите и на главината, за да ги почистиш. Важно е да знаеш точния размер на резбата :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от Benord » 08 Мар 2019, 21:15

Също не точно по темата,ама внимавайте с резбите!Можете да си докарате смяна на цели части.Метчика прави вътрешна резба,флашката външна.Проблемът при метчика е,че ако успееете да го счупите в резбата няма решение на проблема освен подмяна на целият детайл.Прави се на ръка и докато върви е добре,но спре ли или вземе че почва да проскърцва...търсете майстор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от ggogoo » 09 Мар 2019, 2:30

Един линк за проблеми с титаниеви шпилки... https://bmw.spoolstreet.com/threads/hyd ... post-66292

Аз лично не бих заменил стоманата....
По-нататък в темата се споменава и за минаването на резбите- на кратко недейте....
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от Dirty M5 driveR » 09 Мар 2019, 6:54

Защо се вкарвате в излишни филми? Прекарване на резби... Щом всичко работи просто навивате новите болтове и това е. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от don't be » 15 Мар 2019, 13:54

Rainbow написа:Някой има ли? Ползвал ли е? Минуси/плюсове?

Искам да си купя нови болтове за джантите, че сегашните ми са си на години и тормоз и от БМВ оригинален, единият е ~ 10 лева. Т.е. като махнем секретните -> 16х10 => 160 лева.

Понеже съм фен от време на време на идеята, че като ще е гарга, да е рошава, се замислих за титаниеви такива.

За сега видях главно по американските сайтове и са по ~200$, т.е. двойно. Има ли смисъл от занятието според вас? Ще се ползва на кола с някой друг трак ден в годината.



Колега само не се разбира , защо искаш да сменяш твоите какво им има ?
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от Rainbow » 15 Мар 2019, 14:00

Някой не са оригинални, други ми изглеждат в кофти кондиция, отделно колата както казах се кара и по писти и това ми е препоръчано и от моят механик, че е добре да се сменя на 5-6 години. Нали никой не си мисли, че има нещо вечно, особено такова под товар ;)

В крайна сметка поръчах ОЕМ и днес трябва да са при мен :yes:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от Alek_SV » 15 Мар 2019, 17:29

то хубаво болтове , а #КугаШпер?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от Rainbow » 15 Мар 2019, 20:20

За теб не знам, аз имам на моите коли от 5+ години насам хаха
Това беше вторият ъпгрейд след окачване ;)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Титаниеви болтове за джанти

Мнение от Alek_SV » 16 Мар 2019, 12:57

С какъв шпер си и на колко му сменяш маслото ?

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook