Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
1.Благодаря за приема във форума!
2Преди месец закупих въпросната кола (е90 320д 163к автомат 2005г)всичко беше песен,не бях карал кола със задно нито пък автоматик(Голям кеф са и двете).Двигателямаслото и всички филтри без CCV.
10 човека ми казаха да смени и него,викам си явно е важен смених го.След няколко дни забелязох че хвърля масло през капачката за наливане на масло (помислих че не е затворена)
3.тръгвам към Елена от Варна всичко нормално колата върви перфектно няма грижи,тръгвам да се прибирам на обратно и на 10км от Елена колата хвърли маслото през турбото и от където другаде може.
Закарах я в сервиз във Варна,почистиха турбо пътища,провериха турбото,смених CCV още веднъж(сложих по скъп) викам от него е явно след като всичко друго е наред палим двигателя мърка няма грижи,не пуши отзад не е умаслен ауспуха колата върви на макс никакъв проблем,спирам и гледам пак надувало от капачката за маслото.Поръчах вече оригинално CCV 3-то на брой,като се водя по логоката че с нейното си с което я купих нямаше никакви грижи, а след като сложихме от тези ментаци за по 70-80лв почна да прави налягане в мотора и да пръска като вулкан.И с оригиналния пак същата работа колата надува през капачката за маслото,Майстора се съмнява за сегменти или пукнато бутало, но мотора мърка,върви чудесно не пуши не духа и не пръска през щеката за маслото.
Някой имал ли е подобен проблем,чудя се да отварям ли двигателя за ревизия.
2Преди месец закупих въпросната кола (е90 320д 163к автомат 2005г)всичко беше песен,не бях карал кола със задно нито пък автоматик(Голям кеф са и двете).Двигателямаслото и всички филтри без CCV.
10 човека ми казаха да смени и него,викам си явно е важен смених го.След няколко дни забелязох че хвърля масло през капачката за наливане на масло (помислих че не е затворена)
3.тръгвам към Елена от Варна всичко нормално колата върви перфектно няма грижи,тръгвам да се прибирам на обратно и на 10км от Елена колата хвърли маслото през турбото и от където другаде може.
Закарах я в сервиз във Варна,почистиха турбо пътища,провериха турбото,смених CCV още веднъж(сложих по скъп) викам от него е явно след като всичко друго е наред палим двигателя мърка няма грижи,не пуши отзад не е умаслен ауспуха колата върви на макс никакъв проблем,спирам и гледам пак надувало от капачката за маслото.Поръчах вече оригинално CCV 3-то на брой,като се водя по логоката че с нейното си с което я купих нямаше никакви грижи, а след като сложихме от тези ментаци за по 70-80лв почна да прави налягане в мотора и да пръска като вулкан.И с оригиналния пак същата работа колата надува през капачката за маслото,Майстора се съмнява за сегменти или пукнато бутало, но мотора мърка,върви чудесно не пуши не духа и не пръска през щеката за маслото.
Някой имал ли е подобен проблем,чудя се да отварям ли двигателя за ревизия.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Това с налягането под капачката го прегледах на още 2 коли(със същият двигател) и те духат по същия начин,явно уплатнението на капачката ми е заминало,защото с капачката на едното бмв ходих да карам и грам не беше пръскало от нея.Да но положението остава Х защото как при изглеждащо здраво турбо и всичко останало наред проверено доколкото може (без да се отваря двигателя).Колата хвърли почти всичкото масло.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Причините за високо картерно налягане могат да се сведат до три.
Клапан картерна вентилация
Вакум помпа
сегменти
Купи си нова капачка от някой дилър оригинална и следи дали колата харчи масло.
Преди да отвориш мотора можеш да премериш компресията, ако има драма със сегментите ще си проличи веднага.
Можеш да направиш ревизия на вакум помпата, във форума има инфо какво и се разваля и тук и в е60 раздела.
Клапан картерна вентилация
Вакум помпа
сегменти
Купи си нова капачка от някой дилър оригинална и следи дали колата харчи масло.
Преди да отвориш мотора можеш да премериш компресията, ако има драма със сегментите ще си проличи веднага.
Можеш да направиш ревизия на вакум помпата, във форума има инфо какво и се разваля и тук и в е60 раздела.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Колко е нормално да духа през тази капачка нормално ли е ако не уплатнява добре да ми опръсква кората, все едно е излизало под налягане.
Майстора каза че колата има компресия неможело да са сегменти, вика нищо и няма на колата карай я. Колата сега вечерта ходих да я карам на магистралата върви като луда с 230 я пробвах ако се чупи нещо да се чупи и да я правя.Няма нищо освен тези пръски по кората около капачката. Как може здрава кола да хвърли маслото през турбото. Дали е възможно да е хвърлила маслото заради дефектно CCV и сега с оригинала да нямам проблеми вече. Дайте някакъв акъл в събота ми предстои пътувана и се чудя дали да тръгвам с нея, веднъж като е родила през турбото направо ме е страх.
Майстора каза че колата има компресия неможело да са сегменти, вика нищо и няма на колата карай я. Колата сега вечерта ходих да я карам на магистралата върви като луда с 230 я пробвах ако се чупи нещо да се чупи и да я правя.Няма нищо освен тези пръски по кората около капачката. Как може здрава кола да хвърли маслото през турбото. Дали е възможно да е хвърлила маслото заради дефектно CCV и сега с оригинала да нямам проблеми вече. Дайте някакъв акъл в събота ми предстои пътувана и се чудя дали да тръгвам с нея, веднъж като е родила през турбото направо ме е страх.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Gachev написа:Колко е нормално да духа през тази капачка нормално ли е ако не уплатнява добре да ми опръсква кората, все едно е излизало под налягане.
Майстора каза че колата има компресия неможело да са сегменти, вика нищо и няма на колата карай я. Колата сега вечерта ходих да я карам на магистралата върви като луда с 230 я пробвах ако се чупи нещо да се чупи и да я правя.Няма нищо освен тези пръски по кората около капачката. Как може здрава кола да хвърли маслото през турбото. Дали е възможно да е хвърлила маслото заради дефектно CCV и сега с оригинала да нямам проблеми вече. Дайте някакъв акъл в събота ми предстои пътувана и се чудя дали да тръгвам с нея, веднъж като е родила през турбото направо ме е страх.
Колега всеизвестно е, че филтъра за картерна вентилация на който казваш ССV, афтърмаркетите не стават, получава се точно това което ти описваш.
След като си сложил оригинален, просто си смени капачката и наблюдавай.
От турбината няма как да ти хвърли там масло.
Така по интернет няма как да се разбере колко е това налягане и кое в какво състояние е.
Щом компресията е ОК, добре, остава този клапан или вакум помпата.
Масло във филтърната кутия на дъното има ли?
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Сагата продължава, след изминати около 500 км след първото хвърляне на маслото,пак го хвърли турбото напълни кулера с масло отново. Турбото отново е проверено, вакум помпата е сменена колата има компресия. Майстора се отказа да се занимава с нея каза продавай я. Не съм от типа хора който нарежда някой друг да му мисли. Колата прави някакво обратно налягане и то не постоянно, а от време на време.Защото, не винаги има олято около капачката за наливане на маслото.Сега като хвърли маслото навън беше 11 градуса няма как да е замръзнало нещо отново,запалих тръгнах и след около 3 километра може да се каже извън градско с не повече от 80 90 км в час изгуби мощност кутията мина в авариен режим незнам защо и замириса на масло помислих, че е нещо с кутията ама не маслото си беше от двигателя и течеше от турбото към кулера. Днес взех колата с почистен кулер и отново всичко проверено, майстора каза, че просто не се е сблъсквал с такъв случай и мойта кола някакъв прецедент(отказа се от нея нямало повече какво да се види каза Продавай. ) Дайте някакъв жокер какво може да прави обратно налягане от време на време така че да надува двигателя и от там турбото да хвърля маслото.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
- Закарай автомобила в Сервиз.
- Замерете налягането на маслената система.
- За да духа толкова много в картера, тази кола или грам няма сегменти или някое бутало е заминало.
- Най-лесния и евтин вариант - друг мотор, необорудван с фактура. Сменя се за 1 ден и продължаваш. Ремонта ще ти струва повече.
Разбира се, това при условие, че всичко друго е проверено кадърно.
- Замерете налягането на маслената система.
- За да духа толкова много в картера, тази кола или грам няма сегменти или някое бутало е заминало.
- Най-лесния и евтин вариант - друг мотор, необорудван с фактура. Сменя се за 1 ден и продължаваш. Ремонта ще ти струва повече.
Разбира се, това при условие, че всичко друго е проверено кадърно.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Странна, работа, да не е запушена някоя маслена магистрала... Това че не пуши отзад вероятно е защото сигурно има филтър, катализатор и прочие... ако ги няма ситуацията може да е съвсем друга. Така че това не е гаранция, че щом не пуши отзад, да не гори масло или да има прецакани сегменти, или друго от сорта. Може да има издухана гарнитура нещо...
На колко хиляди се води че е колата. Дизеловите двигатели принципно са много издръжливи, но само ако са поддържани като хората. Иначе
На колко хиляди се води че е колата. Дизеловите двигатели принципно са много издръжливи, но само ако са поддържани като хората. Иначе
BMW 325i M3 look.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Колата е на 194000 км реални поддържана е само в бмв и са слагани само оригинални части и масла,купена е от първи собственик тук в българия,няма дпф има само катализатор гледан е не е запушен в 5 сервиза ходих във Варна никой не иска да отваря двигателя защото всички мислят че не е бутала или сегменти.Казвам, че не гори масло защото постаяно следя нивото след първия инцидент не пуши при палене,двигателя мърка върви като замаяна просто в даден момент прави някакво налягане и надува двигателя без значение дали е загрял или е студен.Ако е гарнитура,бутало или сегменти щеше да го има постоянно надува затово и никой не иска да отвори двигателя защото казаха че най вероятно ще си остане проблема.Препоръчайте майстор във Варна,пиша тук не защото не ми се дават пари по майстори,а защото вече се отказаха да я правят.Почнах да търся двигател,давайте идеи.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Може да свалите капака на главата и да погледнете гарнитурата и самия капак да не надува от турбото направо в мотора
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
В последният сервиз в който ми беше колата до днес, момчето провери всички маслени магистрали онтово, промивка на двигателя с добавка в маслото и смяна на масло и филтри.Оказва се при поръчка на филтрите, че в предния сервиз където ми обслужваха колата са сложили някакъв маслен филтър за VW, а не за BMW просто е паснал там и са го оставили. Дали е възможно всичките ми проблеми да излязат от този маслен филтър, при положение че всичко друго е наред и проверено. Момчето каза че двата филтъра изглеждали съвсем различно един от друг.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Колега с кой мотор ти е колата?M47 или N47 съответно 163кс или 177кс.
Питам защото аз съм със 177 кс и мисля че при мен няма филтър за картерните газове,но от турбо пътищата ми сълзи масло.Ако не е така ще помоля колегите да ме поправят.И другото което не ми е ясно е вакум помпата какво общо има с картерното налягане.
Питам защото аз съм със 177 кс и мисля че при мен няма филтър за картерните газове,но от турбо пътищата ми сълзи масло.Ако не е така ще помоля колегите да ме поправят.И другото което не ми е ясно е вакум помпата какво общо има с картерното налягане.
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Три дни без инциденти и надувания през капачката, явно наистина проблемите ми ги е сътворил обърканият маслен филтър. Колега 163к.с е колата.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Сега напиши къде са тия специалисти дето ти сложиха филтър за VW.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото
Е това вече е гавра
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани