Леко придърпване (ритане) при превключване между 3-та и 4-та

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.02.2019

Леко придърпване (ритане) при превключване между 3-та и 4-та

Мнение от minev_todor » 18 Фев 2019, 14:19

Здравейте,

Нов съм във форума, но започвам направо, като ще се радвам да изкажете мнението си, за да мога да преценя къде да търся проблема.

1. Имам е91 xdrive н53 (автоматик) и имам теч от раздатката. Не си представяйте тече, а по скоро сълзене. Майстор ми гарантира, че е 100% от уплътнението на актуатора (15лв в бмв за уплътнението) става въпрос за раздатка atc 300 възможно ли е да е това или от къде може да бъде? Маслото на раздатката е сменено при установяване на теча.

2. При превключване между скоростите се усеща едно неприятно - как да го кажа "ритане" на мен ми се струва, че е отзад.

Според Вас 2-та проблема свързани ли са, от какво може да са породени?

Благодаря на всички предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Леко придърпване (ритане) при превключване между 3-та и

Мнение от datchko » 19 Фев 2019, 9:51

minev_todor написа:Здравейте,

Нов съм във форума, но започвам направо, като ще се радвам да изкажете мнението си, за да мога да преценя къде да търся проблема.

1. Имам е91 xdrive н53 (автоматик) и имам теч от раздатката. Не си представяйте тече, а по скоро сълзене. Майстор ми гарантира, че е 100% от уплътнението на актуатора (15лв в бмв за уплътнението) става въпрос за раздатка atc 300 възможно ли е да е това или от къде може да бъде? Маслото на раздатката е сменено при установяване на теча.

2. При превключване между скоростите се усеща едно неприятно - как да го кажа "ритане" на мен ми се струва, че е отзад.

Според Вас 2-та проблема свързани ли са, от какво може да са породени?

Благодаря на всички предварително


Може да проверите гуменото каре на кардана, както и висящ лагер. Ако не са те - тампони мотор, скоростна кутия, диференциял и т.н.
Хубаво е в един момент да се сменят и едни гумени уплътнения в самата скоростна кутия, заради които може да не прави нужното налягане и от там да "подритва". Гумата с времето се втвърдява и леко се свива и почва да изпуска масло, заради което се получава загуба на налягане.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.02.2019

Re: Леко придърпване (ритане) при превключване между 3-та и

Мнение от minev_todor » 19 Фев 2019, 10:55

Благодаря много за отговора. Ще потърся на указаните места и ще държа в течение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Леко придърпване (ритане) при превключване между 3-та и

Мнение от andy » 19 Фев 2019, 11:11

И ресет на кутията си направи, преди да влезеш в друг филм.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.02.2019

Re: Леко придърпване (ритане) при превключване между 3-та и

Мнение от minev_todor » 19 Фев 2019, 13:03

andy написа:И ресет на кутията си направи, преди да влезеш в друг филм.



Само софтуерно ли се прави или има някакъв друг начин? Четох по форума, но никъде не видях краен отговор.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Леко придърпване (ритане) при превключване между 3-та и

Мнение от datchko » 19 Фев 2019, 13:59

minev_todor написа:
andy написа:И ресет на кутията си направи, преди да влезеш в друг филм.



Само софтуерно ли се прави или има някакъв друг начин? Четох по форума, но никъде не видях краен отговор.

Ресетват се адаптациите на кутията софтуерно. Препоръчително е да се прави само след някакъв ремонт по кутията.
Потърси в интернет - след ресетване трябва да се кара известно време по определен начин (скорости и стил на шофиране), за да се реадаптира компютъра отново.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.02.2019

Re: Леко придърпване (ритане) при превключване между 3-та и

Мнение от minev_todor » 18 Мар 2019, 16:27

Здравейте,

Ето и инфо след излизане от сервиза.

Теча от моторчето на раздатката спря.


На моторчето има няколко О-пръстена, от които пръстени се продава само единия в БМВ.

Проблемът беше, че в самото моторче влизаше масло и капеше от другата (външната страна на моторчето). Отворихме го, силиконизирахме мястото на теча и за сега не тече.

Със сигурност това моторче е дало каквото е могло, но за сега така ще я карам. Ако някои има предложения ще се радвам да ги чуя, а ако ли не то админ нека затвори темата

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook