премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.01.2010
Пол: Мъж
Кара: E91, 320d

премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от musso » 07 Фев 2019, 14:38

Здравейте колеги, тъй като мисля да махам вихровите клапи на Н47, 177 к.с.. Бих искал да попитам, дали някой от вас ги е махал, какви са точно и от къде си ги е взел. Благодаря предварително.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от vld » 08 Фев 2019, 7:57

На тоя мотор какъв е зора да се махат?
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.

П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от plamen_hh » 09 Фев 2019, 10:15

Много лесно се махат само че трябва да си купиш една тапичка за оста на актуатора аз си взех от ebay към 20лева излезе


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от plamen_hh » 09 Фев 2019, 10:22

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2407934400
Вадиш колекторите развиваш актуатора издърпваш квадрата където върти клапите после ки чупиш и вадиш с клещи като гледаш да не остане нищо в колектора и слагаш тази тапичка на дупката и сглобяваш.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от nikola59 » 09 Фев 2019, 11:37

musso написа:Здравейте колеги, тъй като мисля да махам вихровите клапи на Н47, 177 к.с.. Бих искал да попитам, дали някой от вас ги е махал, какви са точно и от къде си ги е взел. Благодаря предварително.

:mrgreen: Безмислено упражнение за този мотор.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от plamen_hh » 09 Фев 2019, 13:11

nikola59 написа:
musso написа:Здравейте колеги, тъй като мисля да махам вихровите клапи на Н47, 177 к.с.. Бих искал да попитам, дали някой от вас ги е махал, какви са точно и от къде си ги е взел. Благодаря предварително.

:mrgreen: Безмислено упражнение за този мотор.

Жа жалост не е колега погледни в you tube има клипове на строшени двигатели от този проблем и като замине уплатнението на квадрата излиза масло и въздух и колата ми пушеше като икарус на 1200-1900 оборота


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от zvetiko » 09 Фев 2019, 15:01

viewtopic.php?f=126&t=418932&p=4338828&hilit=%D0%BE%D1%89%D0%B5+%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0+%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5#p4338828

Първото поколение вихрови клапи се чупеха и затова се премахваха.
Второто поколение вихрови клапи бяха здрави, но течеше масло от тях.
Тези, за които става въпрос- ако се почистват достатъчно често, мисля, че няма да има проблем да останат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от plamen_hh » 09 Фев 2019, 19:13

https://youtu.be/SjBjOHfwByM
Има и други клипчета правят проблем но явно по-рядко.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от zaharia » 07 Сеп 2019, 21:42

На колега от форума оилклуб.ру на 300к км му се счупи остта на която се държат клапите и влиза в двигателя, където нанася доста поразии по 1 и 2 цилиндър, буталата и клапаните. https://www.oil-club.ru/forum/topic/369 ... nt-1466435

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от Дилян Пенчев » 30 Сеп 2019, 0:39

vld написа:На тоя мотор какъв е зора да се махат?
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.

П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Виж какво става на 330к км:
https://photos.app.goo.gl/gxSfjvotzJCz7vA79

Перфектни са :)

Та мисълта ми е какво ще стане с въртящият момент на двигателя в ниските обороти и като цяло в поведението ако ги няма?

Цял нов колектор си е май бая цифра....
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от nikola59 » 30 Сеп 2019, 0:54

Дилян Пенчев написа:
vld написа:На тоя мотор какъв е зора да се махат?
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.

П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

Цял нов колектор си е май бая цифра....

Цифра друг път, тук става на въпрос за N47 и миналата седмица при дилър стана на въпрос. Никакъв проблем няма с пеперудите. Достатъчно е да се почистват периодично, а който иска да се презастрахова ето:
На английски, че дилърите превеждат както си искат: Seal mount:
Първи дилър: Номенклатурен номер 11617812938
Описание Гарнитура всмукателен колектор
Ед. цена с ДДС 87.54 лв
Втори дилър:Номенклатурен номер : 11617812938
Описание : УПЛЪТНИТЕЛЕН БЛОК
Ед.цена (с ДДС) : 87.54 BGN
30.9.2019 г.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от vld » 30 Сеп 2019, 7:51

Дилян Пенчев написа:
vld написа:На тоя мотор какъв е зора да се махат?
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.

П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Виж какво става на 330к км:
https://photos.app.goo.gl/gxSfjvotzJCz7vA79

Перфектни са :)

Та мисълта ми е какво ще стане с въртящият момент на двигателя в ниските обороти и като цяло в поведението ако ги няма?

Цял нов колектор си е май бая цифра....

Баси много се е разбила оста :shock:
Едва ли ще има кой знае каква разлика, в комбинация със спиране на ЕГР-а даже ще е по добре според мен.
На 16д и на 18д колектора е фабрично без пеперуди :)
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от Дилян Пенчев » 30 Сеп 2019, 22:07

nikola59 написа:
Дилян Пенчев написа:
vld написа:На тоя мотор какъв е зора да се махат?
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.

П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

Цял нов колектор си е май бая цифра....

Цифра друг път, тук става на въпрос за N47 и миналата седмица при дилър стана на въпрос. Никакъв проблем няма с пеперудите. Достатъчно е да се почистват периодично, а който иска да се презастрахова ето:
На английски, че дилърите превеждат както си искат: Seal mount:
Първи дилър: Номенклатурен номер 11617812938
Описание Гарнитура всмукателен колектор
Ед. цена с ДДС 87.54 лв
Втори дилър:Номенклатурен номер : 11617812938
Описание : УПЛЪТНИТЕЛЕН БЛОК
Ед.цена (с ДДС) : 87.54 BGN
30.9.2019 г.png

Моя колектор не е такъв и го няма това нещо. Отделно така са сложени клапите че единствения шанс да ги смениш е да разтвориш колектора на две
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от brabusbg » 01 Окт 2019, 10:11

Дилян Пенчев написа:Моя колектор не е такъв и го няма това нещо. Отделно така са сложени клапите че единствения шанс да ги смениш е да разтвориш колектора на две


Което означава че не става ли? Моята ос е разбита и трябва да ги премахвам! Нещо не намирам във форума каква е точно процедурата?!?
Знам че при 3.0Дмотора е доста лесно безпроблемно, така ли е и при N47?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от nikola59 » 01 Окт 2019, 15:05

brabusbg написа:
Дилян Пенчев написа:Моя колектор не е такъв и го няма това нещо. Отделно така са сложени клапите че единствения шанс да ги смениш е да разтвориш колектора на две


Което означава че не става ли? Моята ос е разбита и трябва да ги премахвам! Нещо не намирам във форума каква е точно процедурата?!?
Знам че при 3.0Дмотора е доста лесно безпроблемно, така ли е и при N47?

Ако някой с N47 е с различен колектор от този който по горе съм посочил, наистина както колегата спомена се сменява целият колектор на доста "неприятна" цена или се махат клапите и се използва това само: https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-N47-Inta ... SwFpddFjNX
Видео: https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook