N52B25 - играят оборотите и притриса сериозно
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: N52B25 - играят оборотите и притриса сериозно
Аз съм със чисто нов дебитомер.До колкото знам може да се почисти само дросел клапата,но едва ли ще има ефект,и едва ли е от това.За стъпково моторче,като търся за части никъде не излиза.Или няма или е вграден някъде, и не излиза като отделна част,но все пак не съм сигурен там. Явно както каза колегата сондите се зацапват,и започват да дават грешни данни щом, и със втулки вади грешката явно проблема е в сондата.В чуждите форуми за тази грешка мненията са повечето за смяна на сондите.Иначе наистина са голяма досада тези грешки.За мен вариант е, и софт изключване на долните сонди би трябвало да реши проблема.Иначе моята вчера след 1-2 кикдауна отзаде миришеше на гадно - както казват сиптоми за заминали катове - миризма на развалени яйца Иначе за колегата по-горе при N53 предимствата са оправен разход на масло (доста по прилично от н52) диса клапите вече са със метален механизъм, и уж нямат чупене както при Н52.Водна помпа задължително сменяш особено сега,като идва лято, да ти е мирно на главата.При автомат xi очаквай по-голям разход.Аз на моя Н52 автомат пак със каране 60-70 за сега го свалих на 14 по борд.Но няма как да караш този мотор, и да не искаш да настъпиш да чуеш звука просто...Недостатъка на н53 е да забравиш за газ.При н52 също водна помпа задължително,и двете диса клапи ако имаш възможност да си намериш ремонтния комплект за 100 лева,и кофти свалянето на колектора,е по-добре да се направят и те,или да се сменят направо,и забравяш поне едни 80-100к.И там вече за проблемите с разхода на масло си има цяла тема сменяш сепаратор гумички,и разни тръби, и се надяваш, да е по-добре положението,за да не се стига до маслени сегменти. И задължително за тази печка,която работи на 110 градуса една диагностика в бмв да огледат за скъсано,изхабено,и тн заради високите градуси,или ако мислиш че сам можеш да ги видиш тези неща го направи. Поздрави
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52B25 - играят оборотите и притриса сериозно
Стъпково моторче колкото и да го търсите няма да го намерите, това не е Е36
Тука всеки си пише чел недочел
Ламбдите им няма нищо цапат се да от маслото дето го гори като невидял, затова плюе грешката. Има хора в чуждите форуми сменяли с нови катове и пак си я дава, докато не се сменят маслените сегменти все ще ви е на 1ви ред в диагностиката, квото и да се сменя.
Тука всеки си пише чел недочел
Ламбдите им няма нищо цапат се да от маслото дето го гори като невидял, затова плюе грешката. Има хора в чуждите форуми сменяли с нови катове и пак си я дава, докато не се сменят маслените сегменти все ще ви е на 1ви ред в диагностиката, квото и да се сменя.
Re: N52B25 - играят оборотите и притриса сериозно
b00st написа:Стъпково моторче колкото и да го търсите няма да го намерите, това не е Е36
Тука всеки си пише чел недочел
Ламбдите им няма нищо цапат се да от маслото дето го гори като невидял, затова плюе грешката. Има хора в чуждите форуми сменяли с нови катове и пак си я дава, докато не се сменят маслените сегменти все ще ви е на 1ви ред в диагностиката, квото и да се сменя.
Еми остава си най-логичният вариант,да се изключат долните сонди,и да се забрави тази простотия.То значи не трябва да има Н52, в което да не набива тази грешка.И все пак през тези сонди, и то долните от къде се зацапват с масло те нали са само регулатор на сместа, и кислорода?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52B25 - играят оборотите и притриса сериозно
stoqnov23 написа:b00st написа:Стъпково моторче колкото и да го търсите няма да го намерите, това не е Е36
Тука всеки си пише чел недочел
Ламбдите им няма нищо цапат се да от маслото дето го гори като невидял, затова плюе грешката. Има хора в чуждите форуми сменяли с нови катове и пак си я дава, докато не се сменят маслените сегменти все ще ви е на 1ви ред в диагностиката, квото и да се сменя.
Еми остава си най-логичният вариант,да се изключат долните сонди,и да се забрави тази простотия.То значи не трябва да има Н52, в което да не набива тази грешка.И все пак през тези сонди, и то долните от къде се зацапват с масло те нали са само регулатор на сместа, и кислорода?
Може с пипане в DME да се изключат единствено сондите след катовете, сместа я правят тези преди катовете, които са широколентовите.
Re: N52B25 - играят оборотите и притриса сериозно
А коя сонда набива грешката тази преди тях,или след тях ?
- tuporashko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 14.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: 330xd
Re: N52B25 - играят оборотите и притриса сериозно
Добре.В такъв случай не трябва ли след монтажа да втулките да изчезне грешката,дори и от масло да е?Все пак те излизат навън.Пак казвам моята кола гори 1л на 10000км след ремонт е,а пък и светват двете от раз.Не е първо 1 после друга и така.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52B25 - играят оборотите и притриса сериозно
tuporashko написа:Добре.В такъв случай не трябва ли след монтажа да втулките да изчезне грешката,дори и от масло да е?Все пак те излизат навън.Пак казвам моята кола гори 1л на 10000км след ремонт е,а пък и светват двете от раз.Не е първо 1 после друга и така.
Би трябвало. При мен лампата я палеше извънградско само. Градско не светеше като се изчистят грешките или ги даваше, без да пали чека. Доста съм чел и по немските и чуждите сайтове и форуми, за този проблем, но точно какво кара да записва тая грешка при тия коли не е ясно на никой.
Има няколко версии за това:
-от харча на масло в генерацията.
-паднало е покритието на катализаторите (платината или там както се нарича), което реагира с газовете и ги преобразува, вследствие те вече не преобразуват така добре и ламбдите отзад бият грешката
-софтуера е твърде чувствителен
Общо взето дърпането на тия контролни ламбди може да реши проблема, но най-сигурно е софтуерно да се изключат.
- tuporashko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 14.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: 330xd
Re: N52B25 - играят оборотите и притриса сериозно
2-3 ми е светвала грешка за дебитомер. Може ли той ако си е тръгнал да бърка работите.Не знам.Това е единственото за което се сещам.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: N52B25 - играят оборотите и притриса сериозно
Принципно има проблем с него за да излиза на диагностика. Мен никога не ми е излизал за скромните 40 000 км, които съм навъртял на нея.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани