Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Benord » 01 Фев 2019, 22:31

Потвърждавам абсолютно.Ако вкарате и вискозитет в границите на територията на използуване и пълна синтетика с керамика ставате вечни.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от b00st » 02 Фев 2019, 23:40

Аз съм минал към 40К км на един N52, това че са капризни на бензин е вярно, но в случая няма да реши нищо по проблемите с преразхода на маслото. Тука някой колега беше правил основен ремонт сегменти, глава и т.н. където каза, че след ремонта му харчи 2л/10 000км масло.
Така че мита с "не бута масло" тоя мотор е абсурден даже и да е под 200к пак ще си има разход.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Infinity_bg » 04 Фев 2019, 12:03

Benord написа:Потвърждавам абсолютно.Ако вкарате и вискозитет в границите на територията на използуване и пълна синтетика с керамика ставате вечни.


Някъде бях чел, че не е много добра идея да слагаш добавка с керамика. Било едва ли не същото като да сложиш пясък в двигателя... :confused: а и при такъв огромен разход, да даваш пари и за добавки, според мен няма много смисъл... това е все едно да наливаш вода в пробита каца, същата работа. При липсата на сегменти, няма как да оправиш нещата с добавки. :roll:

В случая, евентуално би помогнало да се смени масления сепаратор и всички прибежащи към него тръби. Може да помогне малко, да смъкне с няколко грама разхода.
BMW 325i M3 look.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Alek_SV » 04 Фев 2019, 14:37

Очевидно ,че когато двигателят харчи литър или повече на 1000 км няма какво друго да се направи освен ремонт или да си доливаш като луд. Съветът се отнася до хората , който карат Н52 , който работи в нормални параметри (1-3 литра масло на 10к км.) и искат да му запазят живота и да си спестят пари и нерви от ремонти , че аман от "майстори" .

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.11.2015
Местоположение: София
Кара: BMW 130i
Мечтае да кара: R35 GTR

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от xen0s » 06 Фев 2019, 13:39

Тая тема не трябваше да я чета :lol: От 2 седмици съм с бмв с n52b30 и тука тоя мотор го изкарвате направо по зле от ванкела в RX-8, a по чуждите форуми
чета как това е един от най надеждните БМВ двигатели. Надявам се да не ми се налага да разбирам кое е по вярно :D, ама ако се наложи от сега ми намирисва
за суап с двг от *35 :roll: . Сори за спама
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от DigitalExile » 07 Фев 2019, 9:21

Що на *35, кое му е по добре, за мен е по зле, директно впръскване, супер проблемни дюзи и помпа за високо, все едно си си купил дизел ама се чупи повече, иначе принципа на работа е същия, по добре е 335D, по безпроблемен е, иначе моя n52 си е супер, не барa повече от 300мл масло за 12к пробег., Но да и километрите са му малко и колата е американка, а колите от там са с малко по различно качество :ok: , честно казано не знам дали бих си купил европейско бмв повече :dunno:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от b00st » 07 Фев 2019, 9:26

DigitalExile написа:Що на *35, кое му е по добре, за мен е по зле, директно впръскване, супер проблемни дюзи и помпа за високо, все едно си си купил дизел ама се чупи повече, иначе принципа на работа е същия, по добре е 335D, по безпроблемен е, иначе моя n52 си е супер, не барa повече от 300мл масло за 12к пробег., Но да и километрите са му малко и колата е американка, а колите от там са с малко по различно качество :ok: , честно казано не знам дали бих си купил европейско бмв повече :dunno:

По-скоро не го бута щото е на по-малко км.
Качеството за америка точно не ми го хвали, същите боклуци са като за Европа, ако не вярваш ще ти отворя 2-3 от американските форуми пълни с теми за тех :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от DigitalExile » 07 Фев 2019, 9:37

Абе не знам ама за Европа Директното впръскване си е пълен ташак, BMW за америка пуснаха 10 годишна гаранция на дюзите или 120к мили, тука в Европа гаранция нЕма :mhihi: , то е най вероятно заради горивата тук в Европа ама все пак.. как да си купиш такава кола, по добре дизелче :|

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.11.2015
Местоположение: София
Кара: BMW 130i
Мечтае да кара: R35 GTR

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от xen0s » 07 Фев 2019, 9:57

DigitalExile написа:Що на *35, кое му е по добре

От гледна точка на надеждност може би нищо, но поне можеш да докараш 400-500 коня че и нагоре, което на моето купе ще е абсолютно брутално.
Смисъл, като ще се хвърлят диви пари така или иначе, поне да има защо. Дано да не се налага де :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Infinity_bg » 07 Фев 2019, 10:14

DigitalExile написа:Абе не знам ама за Европа Директното впръскване си е пълен ташак, BMW за америка пуснаха 10 годишна гаранция на дюзите или 120к мили, тука в Европа гаранция нЕма :mhihi: , то е най вероятно заради горивата тук в Европа ама все пак.. как да си купиш такава кола, по добре дизелче :|


САЩ да караш немско возило, е като да караш Тесла в БГ... за тях немските коли са бутикови марки, вероятно и за това там цените са други, гаранцията и всичко останало. А и Американците си тачат техните марки, които честно казано са си доказани и стабилни като качество. Какво повече да искаш, от една американска кола - голяма на размери, голям мотор (в повечето случаи бавнооборотен който се износва по-бавно), хубави пътища не им се разбиват окачванията и т.н.
BMW 325i M3 look.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от b00st » 07 Фев 2019, 11:07

DigitalExile написа:Абе не знам ама за Европа Директното впръскване си е пълен ташак, BMW за америка пуснаха 10 годишна гаранция на дюзите или 120к мили, тука в Европа гаранция нЕма :mhihi: , то е най вероятно заради горивата тук в Европа ама все пак.. как да си купиш такава кола, по добре дизелче :|

Пуснаха ги щото те бензиновите основно за там са правени и видеха, че дюзите не се разбират с бензина им и дават фира още гаранционно и CPO. Но Щатите е основен и огромен пазар за бензиновите им варели и имено затова има адекватен customer service и както казваш акция и дълга гаранция за смяната на дюзите. А BMW точно ги боли фара като цяло тука за скапания ни бензин, колата е мислена да си изкара гаранцията от там нататък грам никой не го брига, че някой си взел 5та употреба Е90 трябва да смени HPFP и дюзи сумарно ремонти на стойност E46 фейс и му е паднало кръвното като е видел сметката в сервиза :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Bexim » 07 Фев 2019, 11:25

Пичове, ДВ е бъдещето и е доста по-прост мотор от Н52.
Изрично не исках Н52, защото знаех какво ще целна - 1 на хиляда и то не шанс, а литри...
От щатите не взех, защото исках пръчка и нямах време да чакам.
Единствено ме е яд, че не взех Н54, защото можеше да ми остане проект до живот заради огромния си потенциал.
Както сами уточнихме помпа и дюзи са по-евтини от основен ремонт на Н52 и е плъг енд плей, а и моторът не е отварян. Тези двигатели са едни от най-дълго произвежданите, логично и части има бол.
Та не знам, два дявола са, всеки си избира неговия, аз като ми трябваше го избрах и не съжалявам... Проблемите ми бяха от съвсем друго естество, нямащо общо с мотора.
Без да ангажирам никого, това е моята гледна точка и нямам намерение да споря, но ми писна да чета форумни легенди. Карам го, а от другите съм наблюдавал достатъчно от първа/втора ръка. Все пак има хора, за които ударена броня е тотал щета и не биха карали такава кола...

ПП За ДВ никога гориво богато на сяра. Като знаеш къде да сипваш - нямаш проблеми :yes: От време навреме гадно не е фатално, но е важно да не е системно. Това е тъпото, че едно време големите мотори бяха всеядни, сега са капризни, но вие и за 52-ката споделяте същото, така че все 200..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Bexim » 08 Фев 2019, 10:20

Относно пушенето, сутринта имаше един надъхан младеж с 325хи при-фейсово, Н52 нали, нещо много раздаваше газ по Цариградско сутринта...
Еми, дизелите пасти да ядат. Отзад бяха всички цветове на дъгата - черно, синьо.. Няма как да скриеш такъв голям харч на масло.
Но просто трябва да е натоварен мотора явно. На празен ход няма да стане...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Alek_SV » 08 Фев 2019, 11:25

Infinity_bg написа:
DigitalExile написа:Абе не знам ама за Европа Директното впръскване си е пълен ташак, BMW за америка пуснаха 10 годишна гаранция на дюзите или 120к мили, тука в Европа гаранция нЕма :mhihi: , то е най вероятно заради горивата тук в Европа ама все пак.. как да си купиш такава кола, по добре дизелче :|


САЩ да караш немско возило, е като да караш Тесла в БГ... за тях немските коли са бутикови марки, вероятно и за това там цените са други, гаранцията и всичко останало. А и Американците си тачат техните марки, които честно казано са си доказани и стабилни като качество. Какво повече да искаш, от една американска кола - голяма на размери, голям мотор (в повечето случаи бавнооборотен който се износва по-бавно), хубави пътища не им се разбиват окачванията и т.н.


Именно :mhihi: ... а Еврогейският комунистически съюз готви едни симпатични годишни такси за дизела - гледай как бързо ще обикнат гадните американски бензини :ok:

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook