Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Потвърждавам абсолютно.Ако вкарате и вискозитет в границите на територията на използуване и пълна синтетика с керамика ставате вечни.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Аз съм минал към 40К км на един N52, това че са капризни на бензин е вярно, но в случая няма да реши нищо по проблемите с преразхода на маслото. Тука някой колега беше правил основен ремонт сегменти, глава и т.н. където каза, че след ремонта му харчи 2л/10 000км масло.
Така че мита с "не бута масло" тоя мотор е абсурден даже и да е под 200к пак ще си има разход.
Така че мита с "не бута масло" тоя мотор е абсурден даже и да е под 200к пак ще си има разход.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Benord написа:Потвърждавам абсолютно.Ако вкарате и вискозитет в границите на територията на използуване и пълна синтетика с керамика ставате вечни.
Някъде бях чел, че не е много добра идея да слагаш добавка с керамика. Било едва ли не същото като да сложиш пясък в двигателя... а и при такъв огромен разход, да даваш пари и за добавки, според мен няма много смисъл... това е все едно да наливаш вода в пробита каца, същата работа. При липсата на сегменти, няма как да оправиш нещата с добавки.
В случая, евентуално би помогнало да се смени масления сепаратор и всички прибежащи към него тръби. Може да помогне малко, да смъкне с няколко грама разхода.
BMW 325i M3 look.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Очевидно ,че когато двигателят харчи литър или повече на 1000 км няма какво друго да се направи освен ремонт или да си доливаш като луд. Съветът се отнася до хората , който карат Н52 , който работи в нормални параметри (1-3 литра масло на 10к км.) и искат да му запазят живота и да си спестят пари и нерви от ремонти , че аман от "майстори" .
- xen0s
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.11.2015
- Местоположение: София
- Кара: BMW 130i
- Мечтае да кара: R35 GTR
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Тая тема не трябваше да я чета От 2 седмици съм с бмв с n52b30 и тука тоя мотор го изкарвате направо по зле от ванкела в RX-8, a по чуждите форуми
чета как това е един от най надеждните БМВ двигатели. Надявам се да не ми се налага да разбирам кое е по вярно , ама ако се наложи от сега ми намирисва
за суап с двг от *35 . Сори за спама
чета как това е един от най надеждните БМВ двигатели. Надявам се да не ми се налага да разбирам кое е по вярно , ама ако се наложи от сега ми намирисва
за суап с двг от *35 . Сори за спама
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Що на *35, кое му е по добре, за мен е по зле, директно впръскване, супер проблемни дюзи и помпа за високо, все едно си си купил дизел ама се чупи повече, иначе принципа на работа е същия, по добре е 335D, по безпроблемен е, иначе моя n52 си е супер, не барa повече от 300мл масло за 12к пробег., Но да и километрите са му малко и колата е американка, а колите от там са с малко по различно качество , честно казано не знам дали бих си купил европейско бмв повече
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
DigitalExile написа:Що на *35, кое му е по добре, за мен е по зле, директно впръскване, супер проблемни дюзи и помпа за високо, все едно си си купил дизел ама се чупи повече, иначе принципа на работа е същия, по добре е 335D, по безпроблемен е, иначе моя n52 си е супер, не барa повече от 300мл масло за 12к пробег., Но да и километрите са му малко и колата е американка, а колите от там са с малко по различно качество , честно казано не знам дали бих си купил европейско бмв повече
По-скоро не го бута щото е на по-малко км.
Качеството за америка точно не ми го хвали, същите боклуци са като за Европа, ако не вярваш ще ти отворя 2-3 от американските форуми пълни с теми за тех
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Абе не знам ама за Европа Директното впръскване си е пълен ташак, BMW за америка пуснаха 10 годишна гаранция на дюзите или 120к мили, тука в Европа гаранция нЕма , то е най вероятно заради горивата тук в Европа ама все пак.. как да си купиш такава кола, по добре дизелче
- xen0s
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.11.2015
- Местоположение: София
- Кара: BMW 130i
- Мечтае да кара: R35 GTR
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
DigitalExile написа:Що на *35, кое му е по добре
От гледна точка на надеждност може би нищо, но поне можеш да докараш 400-500 коня че и нагоре, което на моето купе ще е абсолютно брутално.
Смисъл, като ще се хвърлят диви пари така или иначе, поне да има защо. Дано да не се налага де
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
DigitalExile написа:Абе не знам ама за Европа Директното впръскване си е пълен ташак, BMW за америка пуснаха 10 годишна гаранция на дюзите или 120к мили, тука в Европа гаранция нЕма , то е най вероятно заради горивата тук в Европа ама все пак.. как да си купиш такава кола, по добре дизелче
САЩ да караш немско возило, е като да караш Тесла в БГ... за тях немските коли са бутикови марки, вероятно и за това там цените са други, гаранцията и всичко останало. А и Американците си тачат техните марки, които честно казано са си доказани и стабилни като качество. Какво повече да искаш, от една американска кола - голяма на размери, голям мотор (в повечето случаи бавнооборотен който се износва по-бавно), хубави пътища не им се разбиват окачванията и т.н.
BMW 325i M3 look.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
DigitalExile написа:Абе не знам ама за Европа Директното впръскване си е пълен ташак, BMW за америка пуснаха 10 годишна гаранция на дюзите или 120к мили, тука в Европа гаранция нЕма , то е най вероятно заради горивата тук в Европа ама все пак.. как да си купиш такава кола, по добре дизелче
Пуснаха ги щото те бензиновите основно за там са правени и видеха, че дюзите не се разбират с бензина им и дават фира още гаранционно и CPO. Но Щатите е основен и огромен пазар за бензиновите им варели и имено затова има адекватен customer service и както казваш акция и дълга гаранция за смяната на дюзите. А BMW точно ги боли фара като цяло тука за скапания ни бензин, колата е мислена да си изкара гаранцията от там нататък грам никой не го брига, че някой си взел 5та употреба Е90 трябва да смени HPFP и дюзи сумарно ремонти на стойност E46 фейс и му е паднало кръвното като е видел сметката в сервиза
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Пичове, ДВ е бъдещето и е доста по-прост мотор от Н52.
Изрично не исках Н52, защото знаех какво ще целна - 1 на хиляда и то не шанс, а литри...
От щатите не взех, защото исках пръчка и нямах време да чакам.
Единствено ме е яд, че не взех Н54, защото можеше да ми остане проект до живот заради огромния си потенциал.
Както сами уточнихме помпа и дюзи са по-евтини от основен ремонт на Н52 и е плъг енд плей, а и моторът не е отварян. Тези двигатели са едни от най-дълго произвежданите, логично и части има бол.
Та не знам, два дявола са, всеки си избира неговия, аз като ми трябваше го избрах и не съжалявам... Проблемите ми бяха от съвсем друго естество, нямащо общо с мотора.
Без да ангажирам никого, това е моята гледна точка и нямам намерение да споря, но ми писна да чета форумни легенди. Карам го, а от другите съм наблюдавал достатъчно от първа/втора ръка. Все пак има хора, за които ударена броня е тотал щета и не биха карали такава кола...
ПП За ДВ никога гориво богато на сяра. Като знаеш къде да сипваш - нямаш проблеми От време навреме гадно не е фатално, но е важно да не е системно. Това е тъпото, че едно време големите мотори бяха всеядни, сега са капризни, но вие и за 52-ката споделяте същото, така че все 200..
Изрично не исках Н52, защото знаех какво ще целна - 1 на хиляда и то не шанс, а литри...
От щатите не взех, защото исках пръчка и нямах време да чакам.
Единствено ме е яд, че не взех Н54, защото можеше да ми остане проект до живот заради огромния си потенциал.
Както сами уточнихме помпа и дюзи са по-евтини от основен ремонт на Н52 и е плъг енд плей, а и моторът не е отварян. Тези двигатели са едни от най-дълго произвежданите, логично и части има бол.
Та не знам, два дявола са, всеки си избира неговия, аз като ми трябваше го избрах и не съжалявам... Проблемите ми бяха от съвсем друго естество, нямащо общо с мотора.
Без да ангажирам никого, това е моята гледна точка и нямам намерение да споря, но ми писна да чета форумни легенди. Карам го, а от другите съм наблюдавал достатъчно от първа/втора ръка. Все пак има хора, за които ударена броня е тотал щета и не биха карали такава кола...
ПП За ДВ никога гориво богато на сяра. Като знаеш къде да сипваш - нямаш проблеми От време навреме гадно не е фатално, но е важно да не е системно. Това е тъпото, че едно време големите мотори бяха всеядни, сега са капризни, но вие и за 52-ката споделяте същото, така че все 200..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Относно пушенето, сутринта имаше един надъхан младеж с 325хи при-фейсово, Н52 нали, нещо много раздаваше газ по Цариградско сутринта...
Еми, дизелите пасти да ядат. Отзад бяха всички цветове на дъгата - черно, синьо.. Няма как да скриеш такъв голям харч на масло.
Но просто трябва да е натоварен мотора явно. На празен ход няма да стане...
Еми, дизелите пасти да ядат. Отзад бяха всички цветове на дъгата - черно, синьо.. Няма как да скриеш такъв голям харч на масло.
Но просто трябва да е натоварен мотора явно. На празен ход няма да стане...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Infinity_bg написа:DigitalExile написа:Абе не знам ама за Европа Директното впръскване си е пълен ташак, BMW за америка пуснаха 10 годишна гаранция на дюзите или 120к мили, тука в Европа гаранция нЕма , то е най вероятно заради горивата тук в Европа ама все пак.. как да си купиш такава кола, по добре дизелче
САЩ да караш немско возило, е като да караш Тесла в БГ... за тях немските коли са бутикови марки, вероятно и за това там цените са други, гаранцията и всичко останало. А и Американците си тачат техните марки, които честно казано са си доказани и стабилни като качество. Какво повече да искаш, от една американска кола - голяма на размери, голям мотор (в повечето случаи бавнооборотен който се износва по-бавно), хубави пътища не им се разбиват окачванията и т.н.
Именно ... а Еврогейският комунистически съюз готви едни симпатични годишни такси за дизела - гледай как бързо ще обикнат гадните американски бензини
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани