Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
То ми е трудно и да повярвам и че при разход от 30 литра на 10хил. км тая кола се движи и не пуши зверски
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Сигурно и гори много малко газ защото направо си върви на масло.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Bexim написа:Въх, за сефте чувам за толкова голям разход.. Това си е рекорд направо.
При такъв разход не би ли трябвало да пуши яко синьо.
И според мен - разглабяй, нови сегменти, гумички на клапани, гарнитури и така.
Ако не е махал катализаторите и те все още работят, няма да има син пушак отзад... Но при такъв харч на масло, може да има дори теч от някъде, може да е заминал семеринг или гарнитура. Трябва първо да се измие добре двигателя и да се покара така известно време, после се качва на подемник и се оглежда първо за течове. Ако няма, ... еми нещата не отиват на добре.
BMW 325i M3 look.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Че това си е нормален разход за този мотор, моята преди да я продам гореше по 1л на 1000км, но не пушеше постоянно, а на моменти най вече като е много загряла.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Ако това е нормално, за мен това не е нормален двигател.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Не е нормално разбира се, ако съдя по моя, той е B30, но предполагам е същото, около 400мл на 12к км.
Колкото повече му стават километрите обаче на двигателя, толкова повече масло харчи,
не е оферта да се купува такъв мотор на много километри.
Колкото повече му стават километрите обаче на двигателя, толкова повече масло харчи,
не е оферта да се купува такъв мотор на много километри.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Гадна история с тея N52 ама това е положението... или Германците, нарочно са сложили такива гадни маслообирателни сегменти, или не са домислили какви слагат. И в двата случая сме прецакани, тея които ги карат тези мотори.
Аз съм си мислел, дали няма начин някак си това бутало да се доработи по някакъв начин и да се сложат на него сегменти от друг модел, които са по издръжливи. Примерно, ако канала на сегментите се разшири на струг примерно, за да влезе друг по широк сегмент, знам ли не съм инженер, камо ли пък майстор шлосер, но съм чел по други форуми мисля че ставаше въпрос запекли сегменти (мисля че беше при Хонда) където с допълнителни дупки за изтичане на маслото в каналите се решавал проблема. За това си мисля че решение винаги може да бъде намерено, въпроса е колко би струвало и дали е рентабилно и до колко може да бъде изпълнено.
Аз съм си мислел, дали няма начин някак си това бутало да се доработи по някакъв начин и да се сложат на него сегменти от друг модел, които са по издръжливи. Примерно, ако канала на сегментите се разшири на струг примерно, за да влезе друг по широк сегмент, знам ли не съм инженер, камо ли пък майстор шлосер, но съм чел по други форуми мисля че ставаше въпрос запекли сегменти (мисля че беше при Хонда) където с допълнителни дупки за изтичане на маслото в каналите се решавал проблема. За това си мисля че решение винаги може да бъде намерено, въпроса е колко би струвало и дали е рентабилно и до колко може да бъде изпълнено.
BMW 325i M3 look.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Ако N52 е "гадна история", то по новите бензинови двигатели не знам как трябва да ги наречем, N52 е направо слънце пред тях
Engine lifespan-a на N52 е 300к км при правилна смяна на масло.
Engine lifespan-a на N52 е 300к км при правилна смяна на масло.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Те идат на 350 к, със смени през 30-40 000.DigitalExile написа:Ако N52 е "гадна история", то по новите бензинови двигатели не знам как трябва да ги наречем, N52 е направо слънце пред тях
Engine lifespan-a на N52 е 300к км при правилна смяна на масло.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Идат да, но на каква цена и на колко оставяния на пътя, от дюзи, помпи и тн, случайте са безкрайни.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
не ми се занимава че само професори но ще кажа един Факт ремонта ! излиза с намаленията за части 4500 Лв това е с труда за жалост за да постигнеш максимален ЕФЕКТ се сменят и буталата защото технологичните отвори са рушат потига се 1 литъ на 8000 км но помни някой части за Е90 и Е92 са различни ! но всичко това зависи от състоянието на агрегата ТИ
Даже имам комплект болтове за капака който не стават за Е92 та мога да ти ги дам на 30 % от цената им седят от много години
сепаратора съшо е различен
Даже имам комплект болтове за капака който не стават за Е92 та мога да ти ги дам на 30 % от цената им седят от много години
сепаратора съшо е различен
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Опитай още веднъж малко по-грамотно, че белким се разбере нещо. То е ясно, че мнението ти е булшит, ама поне да разберем какво имаш предвид.
Аз не виждам причина защо човек трябва да си продаде жилището, в което живее, за да направи ремонт на който и да е мотор? Масата хора вече са си глупави, спор няма, ма има и все още адекватни.
Аз не виждам причина защо човек трябва да си продаде жилището, в което живее, за да направи ремонт на който и да е мотор? Масата хора вече са си глупави, спор няма, ма има и все още адекватни.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
адекватните хора пич няма да ги намериш по форумите а щом караш бмв си преценил че може да си го позволиш дали ще доливаш при цена за 5 литра туба за 65 лева или ще ремонтираш зависи само от това колко км минаваш и пука ли ти просто тука 30 души+_ си говорите и са лъжете сами уви не сте само вие ...
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс
Аз също съм на мнението на x7z. N52 може да е стар като мотор, но е и доста комплициран за ремонт. Само факта, че е с ваноси веднага може да откаже някои сервизи да правят какъвто и да е ремонт камо ли основен на този двигател. Като споменем и факта че е бъкан и с датчици, по него соленоидни клапани и прочие, нещата никак не са прости. И като се стигне до момента, че при един основен ремонт е хубаво да се направи ревизия на почти всичко, включително и на главата, то цените не само стават сериозни, ами направо свят ще ти се завие. Освен това, не малко от нещата, се купуват чисто нови и то ОЕМ... дори най-смотания болт да е, много вероятно да трябва да го смениш с чисто нов, защото така е по-предписание! А като кажем, че има доста алуминиеви, които се сменят задължително дори само като сменяш гарнитура на капак например, какво става накрая с цената? Няма да споменавам, че за някои неща дори няма алтернативни части... например сега се сещам като сменяш водни съединения и тръби, за някои от тях само ОЕМ, нямаше изобщо алтернативни, а там цените стават х2, x3! Как ти се струва да дадеш 200 или 300 лева да някаква си пластмасова тръба, дълга примерно две педи и това само защото двата и края са със специални муфи на БМВ и само те си ги правят? Иде ти да се застреляш, в един момент! Ама като искаш BMW и си плащаш... те за това на запад максимум 5 години карат, че след гаранционната поддръжка те погребва.
Според мен е безсмислено да се прави основен ремонт на този двигател... Просто ще е цифромания, а и честно едва ли ще има някой сервиз който ще се навие да го направи, просто риска е голям, а и честно казано перспективата после да има пазарене относно цена за части и за труд би отказала всеки самоуважаващ се майстор!
Така че за мен, най-доброто решение е да се търси двигател от ударена кола на която знаеш точно колко са и километрите. Другото е
Според мен е безсмислено да се прави основен ремонт на този двигател... Просто ще е цифромания, а и честно едва ли ще има някой сервиз който ще се навие да го направи, просто риска е голям, а и честно казано перспективата после да има пазарене относно цена за части и за труд би отказала всеки самоуважаващ се майстор!
Така че за мен, най-доброто решение е да се търси двигател от ударена кола на която знаеш точно колко са и километрите. Другото е
BMW 325i M3 look.
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани