Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Kurtov » 16 Яну 2019, 19:31

Доста ще ти е трудно да не го видиш такъв теч.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от drago9205 » 16 Яну 2019, 20:40

То ми е трудно и да повярвам и че при разход от 30 литра на 10хил. км тая кола се движи и не пуши зверски :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от plamen_hh » 19 Яну 2019, 9:28

Сигурно и гори много малко газ защото направо си върви на масло.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Infinity_bg » 27 Яну 2019, 17:58

Bexim написа:Въх, за сефте чувам за толкова голям разход.. Това си е рекорд направо.
При такъв разход не би ли трябвало да пуши яко синьо.
И според мен - разглабяй, нови сегменти, гумички на клапани, гарнитури и така.



Ако не е махал катализаторите и те все още работят, няма да има син пушак отзад... Но при такъв харч на масло, може да има дори теч от някъде, може да е заминал семеринг или гарнитура. Трябва първо да се измие добре двигателя и да се покара така известно време, после се качва на подемник и се оглежда първо за течове. Ако няма, ... еми нещата не отиват на добре.
BMW 325i M3 look.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от kronos » 28 Яну 2019, 8:48

Че това си е нормален разход за този мотор, моята преди да я продам гореше по 1л на 1000км, но не пушеше постоянно, а на моменти най вече като е много загряла.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Kurtov » 28 Яну 2019, 11:28

Ако това е нормално, за мен това не е нормален двигател.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от DigitalExile » 28 Яну 2019, 11:31

Не е нормално разбира се, ако съдя по моя, той е B30, но предполагам е същото, около 400мл на 12к км.
Колкото повече му стават километрите обаче на двигателя, толкова повече масло харчи,
не е оферта да се купува такъв мотор на много километри.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Infinity_bg » 28 Яну 2019, 17:05

Гадна история с тея N52 ама това е положението... или Германците, нарочно са сложили такива гадни маслообирателни сегменти, или не са домислили какви слагат. И в двата случая сме прецакани, тея които ги карат тези мотори.
Аз съм си мислел, дали няма начин някак си това бутало да се доработи по някакъв начин и да се сложат на него сегменти от друг модел, които са по издръжливи. Примерно, ако канала на сегментите се разшири на струг примерно, за да влезе друг по широк сегмент, знам ли не съм инженер, камо ли пък майстор шлосер, но съм чел по други форуми мисля че ставаше въпрос запекли сегменти (мисля че беше при Хонда) където с допълнителни дупки за изтичане на маслото в каналите се решавал проблема. За това си мисля че решение винаги може да бъде намерено, въпроса е колко би струвало и дали е рентабилно и до колко може да бъде изпълнено.
BMW 325i M3 look.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от DigitalExile » 29 Яну 2019, 0:33

Ако N52 е "гадна история", то по новите бензинови двигатели не знам как трябва да ги наречем, N52 е направо слънце пред тях :D

Engine lifespan-a на N52 е 300к км при правилна смяна на масло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от vvasilev1 » 29 Яну 2019, 7:07

DigitalExile написа:Ако N52 е "гадна история", то по новите бензинови двигатели не знам как трябва да ги наречем, N52 е направо слънце пред тях :D

Engine lifespan-a на N52 е 300к км при правилна смяна на масло.
Те идат на 350 к, със смени през 30-40 000.


Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от DigitalExile » 29 Яну 2019, 9:03

Идат да, но на каква цена и на колко оставяния на пътя, от дюзи, помпи и тн, случайте са безкрайни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от x7z » 29 Яну 2019, 20:30

не ми се занимава че само професори но ще кажа един Факт ремонта ! излиза с намаленията за части 4500 Лв това е с труда за жалост за да постигнеш максимален ЕФЕКТ се сменят и буталата защото технологичните отвори са рушат потига се 1 литъ на 8000 км но помни някой части за Е90 и Е92 са различни ! но всичко това зависи от състоянието на агрегата ТИ


Даже имам комплект болтове за капака който не стават за Е92 та мога да ти ги дам на 30 % от цената им седят от много години :)

сепаратора съшо е различен
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от ivoaudi » 30 Яну 2019, 0:09

Опитай още веднъж малко по-грамотно, че белким се разбере нещо. То е ясно, че мнението ти е булшит, ама поне да разберем какво имаш предвид.
Аз не виждам причина защо човек трябва да си продаде жилището, в което живее, за да направи ремонт на който и да е мотор? Масата хора вече са си глупави, спор няма, ма има и все още адекватни.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от x7z » 30 Яну 2019, 8:35

адекватните хора пич няма да ги намериш по форумите а щом караш бмв си преценил че може да си го позволиш дали ще доливаш при цена за 5 литра туба за 65 лева или ще ремонтираш зависи само от това колко км минаваш и пука ли ти просто тука 30 души+_ си говорите и са лъжете сами уви не сте само вие ...
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Двигателят ми гори много масло - N52B25, 218кс

Мнение от Infinity_bg » 30 Яну 2019, 12:56

Аз също съм на мнението на x7z. N52 може да е стар като мотор, но е и доста комплициран за ремонт. Само факта, че е с ваноси веднага може да откаже някои сервизи да правят какъвто и да е ремонт камо ли основен на този двигател. Като споменем и факта че е бъкан и с датчици, по него соленоидни клапани и прочие, нещата никак не са прости. :| И като се стигне до момента, че при един основен ремонт е хубаво да се направи ревизия на почти всичко, включително и на главата, то цените не само стават сериозни, ами направо свят ще ти се завие. :cry: Освен това, не малко от нещата, се купуват чисто нови и то ОЕМ... дори най-смотания болт да е, много вероятно да трябва да го смениш с чисто нов, защото така е по-предписание! А като кажем, че има доста алуминиеви, които се сменят задължително дори само като сменяш гарнитура на капак например, какво става накрая с цената? Няма да споменавам, че за някои неща дори няма алтернативни части... например сега се сещам като сменяш водни съединения и тръби, за някои от тях само ОЕМ, нямаше изобщо алтернативни, а там цените стават х2, x3! Как ти се струва да дадеш 200 или 300 лева да някаква си пластмасова тръба, дълга примерно две педи и това само защото двата и края са със специални муфи на БМВ и само те си ги правят? Иде ти да се застреляш, в един момент! :ranting: :ranting: :censored: Ама като искаш BMW и си плащаш... те за това на запад максимум 5 години карат, че след гаранционната поддръжка те погребва.

Според мен е безсмислено да се прави основен ремонт на този двигател... Просто ще е цифромания, а и честно едва ли ще има някой сервиз който ще се навие да го направи, просто риска е голям, а и честно казано перспективата после да има пазарене относно цена за части и за труд би отказала всеки самоуважаващ се майстор!

Така че за мен, най-доброто решение е да се търси двигател от ударена кола на която знаеш точно колко са и километрите. Другото е :bang: :bang: :bang:
BMW 325i M3 look.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook