Смяна на водна помпа e90 LCI 2011 как?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- dj_nako
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e90LCI 318d N47D20A 2011
- Мечтае да кара: F10 530xi
Смяна на водна помпа e90 LCI 2011 как?
Здравейте колеги, предстои ми смяна на водна помпа поради увеличен шум при въртене.
Демонтирах ремъка и завъртях на ръка...чува се ручене.
Все още няма луфт и теч, но ще дойте и този момент.
Помпата при мен е модела от F сериите, явно заради производството на колата 2011 или смяна в италия от стария собственик.
Модела на помата е 781083302 с 3 винта на термостата и някаква тръбичка към ЕГР-а.
Примерни снимки ще покажа по-доло от интернет.
Въпросите ми са:
Как се сваля помпата?
Да махна ли ЕГР-а преди да сваля помпата или да не пипам там?
Тръбичката от помпата до ЕГР-а към помпата ли се захваща и то как?
Има ли тънкости при тази смяна и какво ми предстои с две думи?
тук се вижда изхода за тръбичката към егр-а
Демонтирах ремъка и завъртях на ръка...чува се ручене.
Все още няма луфт и теч, но ще дойте и този момент.
Помпата при мен е модела от F сериите, явно заради производството на колата 2011 или смяна в италия от стария собственик.
Модела на помата е 781083302 с 3 винта на термостата и някаква тръбичка към ЕГР-а.
Примерни снимки ще покажа по-доло от интернет.
Въпросите ми са:
Как се сваля помпата?
Да махна ли ЕГР-а преди да сваля помпата или да не пипам там?
Тръбичката от помпата до ЕГР-а към помпата ли се захваща и то как?
Има ли тънкости при тази смяна и какво ми предстои с две думи?
тук се вижда изхода за тръбичката към егр-а
- dj_nako
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e90LCI 318d N47D20A 2011
- Мечтае да кара: F10 530xi
Re: Смяна на водна помпа e90 LCI 2011 как?
Във връзка с тази тема, поради липса на коментари бих желал да обобщя решението на проблема. Ако е полезна да остане, ако не да се изтрие!
Смяната на водна помпа за описания модел става по следния начин:
Демонтаж на капака на въздушния филтър.
Демонтаж на кутията на въздушния филтър.
Откачане на дебитомера и входяща тръба към турбото, като отдоло се маха скобата с изтегляне надоло.
Демонтаж на ЕГР-а заедно с охладителя, като се отвият 3 болта имбус, 2 болта от към колектора с торкс и 2 бр. от към вмукателя.
Тръбичките към помпата и блока остават към блока и помпата, като реално само са пъхнати и се фиксират след като се монтира егр-а към двигателя.
*откачете всички куплунзи свързани с егр-а, като внимавате с тръбичката към вакум клапата, тъй като моята се счупи и остана към маркучето.
След демонтажа на егр-а се демонтира пласмасата на термостата, след което се развиват 7-те болта на помпата.
След тези стъпки помпата е демонтирана и монтажа става по обратния път.
*проверете гарнитурата на термостата, че моята остана на старата помпа.
Успех!
Смяната на водна помпа за описания модел става по следния начин:
Демонтаж на капака на въздушния филтър.
Демонтаж на кутията на въздушния филтър.
Откачане на дебитомера и входяща тръба към турбото, като отдоло се маха скобата с изтегляне надоло.
Демонтаж на ЕГР-а заедно с охладителя, като се отвият 3 болта имбус, 2 болта от към колектора с торкс и 2 бр. от към вмукателя.
Тръбичките към помпата и блока остават към блока и помпата, като реално само са пъхнати и се фиксират след като се монтира егр-а към двигателя.
*откачете всички куплунзи свързани с егр-а, като внимавате с тръбичката към вакум клапата, тъй като моята се счупи и остана към маркучето.
След демонтажа на егр-а се демонтира пласмасата на термостата, след което се развиват 7-те болта на помпата.
След тези стъпки помпата е демонтирана и монтажа става по обратния път.
*проверете гарнитурата на термостата, че моята остана на старата помпа.
Успех!
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани