e90 LCI 2011 ролки за ремък, откъде?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- dj_nako
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e90LCI 318d N47D20A 2011
- Мечтае да кара: F10 530xi
e90 LCI 2011 ролки за ремък, откъде?
Здравейте колеги, една от ролките на оптегача на пистовия ремък присвирва.
След оглед и демонтаж се оказва, че едната е ф65мм а другата ф60мм с широчина и на двете 26мм.
Голямата е с болт М10 а малката с болт М8. Голямата е с втулка намаляваща диаметъра на лагерчето с отвор 11мм където е резбата на винта, а малката с 9мм.
В магазинната мрежа има универсални с такива габаритни размери, но без нямаляващите преходни втулки за малкия диаметър на лагерчетата. - Не стават!
Оригинални се продават заедно с оптегача, но моя реално е супер.
Кой може да ми намери такива? Моля за помощ!
Мога да предложа снимков материал при нужда или скица, но всеки който има достъп до паразитни ролки знае за какво пиша.
Поздрави!
След оглед и демонтаж се оказва, че едната е ф65мм а другата ф60мм с широчина и на двете 26мм.
Голямата е с болт М10 а малката с болт М8. Голямата е с втулка намаляваща диаметъра на лагерчето с отвор 11мм където е резбата на винта, а малката с 9мм.
В магазинната мрежа има универсални с такива габаритни размери, но без нямаляващите преходни втулки за малкия диаметър на лагерчетата. - Не стават!
Оригинални се продават заедно с оптегача, но моя реално е супер.
Кой може да ми намери такива? Моля за помощ!
Мога да предложа снимков материал при нужда или скица, но всеки който има достъп до паразитни ролки знае за какво пиша.
Поздрави!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: e90 LCI 2011 ролки за ремък, откъде?
Колега, не случайно се сменя заедно с обтегача- с течение на времето силата на опъване намалява, понякога има счупени елементи в обтегача, които не се виждат веднага...
- dj_nako
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e90LCI 318d N47D20A 2011
- Мечтае да кара: F10 530xi
Re: e90 LCI 2011 ролки за ремък, откъде?
Поръчах си оптегач, но от новия ще извадя ролките и ще ги сложа на моя.
Сигурен съм че моя е ок.
Ако някой намери само ролките....ще е идеално.
Ролка се сменя за 5 минути, оптегач е друга бира....
Сигурен съм че моя е ок.
Ако някой намери само ролките....ще е идеално.
Ролка се сменя за 5 минути, оптегач е друга бира....
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: e90 LCI 2011 ролки за ремък, откъде?
Обтегачът също се сменя доста лесно държи се на 1 болт.
Аз минах по този път но при М47 двигател. Първо смених ролка но имаше около 1-2 мм разстояние където ремъкът не лягаше на ролката (уж 100 пъти мерихме и пак не пасна). Тогава разбрах, че е голям филм и много проби-грешки докато намериш правилната ролка.
Следващата греда беше, че в последствие смених целия обтегач и както колегата е казал - имаше счупено парче просто гнездото в което ляга основата го държеше. Та за най-сигурно сменяй обтегача, разликата не е голяма, а това е обслужване, което се прави на 60к км, та за 60 лева разлика на фона на тоя голям пробег не си струва. Може в момента да ти е наред обтегача и след 20-30х. км. да се пукне нещо.
Другият плюс на нов обтегач е, че той служи като успокоител на вибрациите и трептенето на ремъка, а свойствата на пружината с времето се променят (особено там където тя работи нон-стоп), та 1 нов обтегач със сигурност ще обира по-ефективно вибрациите.
Аз минах по този път но при М47 двигател. Първо смених ролка но имаше около 1-2 мм разстояние където ремъкът не лягаше на ролката (уж 100 пъти мерихме и пак не пасна). Тогава разбрах, че е голям филм и много проби-грешки докато намериш правилната ролка.
Следващата греда беше, че в последствие смених целия обтегач и както колегата е казал - имаше счупено парче просто гнездото в което ляга основата го държеше. Та за най-сигурно сменяй обтегача, разликата не е голяма, а това е обслужване, което се прави на 60к км, та за 60 лева разлика на фона на тоя голям пробег не си струва. Може в момента да ти е наред обтегача и след 20-30х. км. да се пукне нещо.
Другият плюс на нов обтегач е, че той служи като успокоител на вибрациите и трептенето на ремъка, а свойствата на пружината с времето се променят (особено там където тя работи нон-стоп), та 1 нов обтегач със сигурност ще обира по-ефективно вибрациите.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани