BMW E92 330i N53 2008 проблем

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.01.2019

BMW E92 330i N53 2008 проблем

Мнение от Crg222 » 05 Яну 2019, 2:26

Здравейте,
Някой може ли да ми помогне със следния проблем на БМВ Е92 330и 272 коня мотор Н53 директно впръскване.
Дава грешка "29F1 Fuel pressure plausibility". Като изтрия грешката и я запаля работи нормално и след 30сек пак излиза светва чека и влиза в авариен режим, работи неспокойно и помякога гасне сама. Също като светне чека се включва и вентилатора постоянно върти. Не знам дали има връзка,но също така и капе масло някаде от капака на клапаните отзад отстрани върху катализатора точно където е сондата и пуши.
Ще съм благодарен ако някой ми даде съвет за разрешаване на проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10440
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: BMW E92 330i N53 2008 проблем

Мнение от Leon » 05 Яну 2019, 12:27

Не си написал на какви км е колата и сменяни ли са дюзите. За мен те са основния заподозрян. Другият вариант е бензинова помпа. Капещото масло е от гарнитура на капака на клапаните - дават фира за нула време, няма общо с грешката.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.01.2019

Re: BMW E92 330i N53 2008 проблем

Мнение от Crg222 » 05 Яну 2019, 12:36

На 230хиляди реални е колата. Предишния собственик твърди,че е сменял помпа за високо и ниско налягане, помпата в резервоара,свещи и нов маф сензор и няма промяна колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: BMW E92 330i N53 2008 проблем

Мнение от choio » 05 Яну 2019, 13:03

По западните форуми пише, че обикновено тази грешка излиза при заминала помпа за високо....или сензора за ниско..ма понеже помпата не е най евтиното първо си трябва качествена диагностика...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: BMW E92 330i N53 2008 проблем

Мнение от Bexim » 05 Яну 2019, 18:37

Crg222 написа:На 230хиляди реални е колата. Предишния собственик твърди,че е сменял помпа за високо и ниско налягане, помпата в резервоара,свещи и нов маф сензор и няма промяна колата.

Помпата за ниско и помпата в резервоара е една и съща. Само 2 помпи има колата.
Ако е сменяна наистина, демек имаш доказателства и е било скоро, имам спомен, че един приятел имаше проблем с някакъв датчик точно за налягане по бензиновите пътища.
Попрочети тук:
https://bimmerprofs.com/n43n53-fuel-supply/

ПП Оп, Чойо отгоре също е споменал. Насочи се натам на първо време...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.01.2019

Re: BMW E92 330i N53 2008 проблем

Мнение от Crg222 » 06 Яну 2019, 18:20

Моята грешка е 29f1 , а за сензора за налягането даеат да е с грешка 29f3. Възможно ли е от теча на маслото върху oxygen sensor-а и да е заминал и от там да дава грешна информация? :roll: :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 27.11.2013
Пол: Мъж
Кара: 5 series 525i LCI

Re: BMW E92 330i N53 2008 проблем

Мнение от igra4a8710 » 18 Авг 2019, 11:46

За грешката от първия пост ,свързан с помпата за ниско налягане ,смяна на филтъра в резервоара + помпата за ниско налягане 100 % от там идва ,но и ако съвсем малко падне налягането по 5бара и грешката е налице,аз съм с н53б30а същия проблем и това беше решението


Sent from my iPhone using Tapatalk

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook