Въпрос за N46B20

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 4.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E90 N46

Въпрос за N46B20

Мнение от lexone » 04 Яну 2019, 16:11

Здравейте колеги, как се застопоряват и центрират зъбните колела на веригата (вануси и колянов вал) при положение, че нямат шпонки?
Последна промяна lexone на 14 Фев 2019, 9:39, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 4.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E90 N46

Re: 2 въпроса за N46B20

Мнение от lexone » 28 Яну 2019, 14:52

S.png
dc.jpg
engrenagem-do-comando.jpg
Колеги, никой ли не знае? Става дума за следните зъбни колела.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: 2 въпроса за N46B20

Мнение от ivoaudi » 29 Яну 2019, 11:14

Само резбовото съединение ги застопорява. Гайката.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 4.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E90 N46

Re: 2 въпроса за N46B20

Мнение от lexone » 29 Яну 2019, 12:25

ivoaudi написа:Само резбовото съединение ги застопорява. Гайката.


Тогава как не превъртат около валовете?
Ами ако валовете са разместени един спрямо друг (разпределителните спрямо коляновия) като нямат шпонки и белези?! :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: 2 въпроса за N46B20

Мнение от ivoaudi » 29 Яну 2019, 13:38

С дорник се прави колега. Той ги фиксира строго как да са едни спрямо други и после стягаш.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 4.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E90 N46

Re: 2 въпроса за N46B20

Мнение от lexone » 29 Яну 2019, 17:47

ivoaudi написа:С дорник се прави колега. Той ги фиксира строго как да са едни спрямо други и после стягаш.


Предполагам имаш предвид специалните инструменти за този двигател.
Те застопоряват и трите вала и само стягам като настройвам и пластините за датчиците на ваносите.

a.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: 2 въпроса за N46B20

Мнение от ivoaudi » 31 Яну 2019, 0:00

Дори самите пластинки се застопоряват с това, да. После стягаш и врътваш оборот за проверка.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 14.01.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46
Детайли за колата: 2.2i 170hp, 2003год.

Re: 2 въпроса за N46B20

Мнение от valdes4yyy » 12 Фев 2019, 21:35

При версията със 170к.с. разликата е в горивната система, там вече имаме директно впръскване на горивото и вероятно от там е и повишената мощност от 20к.с., но ако отвориш на някоя от фирмите, които предлагат софтуерни намеси ще забележиш, че предлагат увеличение в мощността около 20-25к.с. на 150-ковия мотор

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook