E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Добре де, нали като ти загрява мотора загряват и маслото и водата? Ти как искаш - антифриза горещ, маслото студено?
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: E9x M57 информация и тунинг
Но особено при динамично каране маслото и водата се различават значително. Няма как да се еднакви.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: E9x M57 информация и тунинг
Също можеш да си вземеш и 1 блутут обд и да си закачиш телефона на удобно място и да си гледаш каквото ти е кеф вместо да кодираш само 1 температура или да се лишаваш от духалка за сметка на дисплейче.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
andy написа:Но особено при динамично каране маслото и водата се различават значително. Няма как да се еднакви.
с 15-20 градуса макс се различават...
водата стига до 110, маслото 125-130
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Andy, той казва че се движат заедно, не че са еднакви.
Като цяло, ако не си състезател който постоянно трябва да гледа тия показатели (разбирай ако не тумбиш колата нон-стоп) е напълно безсмислено да слагаш такъв уред. Хубав блутут адаптер със стойка за андроид устройтво и спИ градО. Специално с Carly можеш да си гледаш каквито искаш показатели.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Като цяло, ако не си състезател който постоянно трябва да гледа тия показатели (разбирай ако не тумбиш колата нон-стоп) е напълно безсмислено да слагаш такъв уред. Хубав блутут адаптер със стойка за андроид устройтво и спИ градО. Специално с Carly можеш да си гледаш каквито искаш показатели.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
chris_barnes написа:Andy, той казва че се движат заедно, не че са еднакви.
Като цяло, ако не си състезател който постоянно трябва да гледа тия показатели (разбирай ако не тумбиш колата нон-стоп) е напълно безсмислено да слагаш такъв уред. Хубав блутут адаптер със стойка за андроид устройтво и спИ градО. Специално с Carly можеш да си гледаш каквито искаш показатели.
абсолютно вярно...
по-скоро е да видиш дали колата е загряла или не...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: E9x M57 информация и тунинг
Двете температури на дисплейчето са винаги абсолютно еднакви. Снимката която съм постнал е примерна. Няма как според мен температурата на маслото да е еднакво с това на антифриза.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Няма, да. Явно толкова работи тая джаджа. Ако си я купил в рамките на 30 дни им я връщай, купи си 1 карли адаптер ии не се занимавай повече
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: E9x M57 информация и тунинг
То си работи много добре даже. Показва налягане на турбото, коне, нютони, температура на изгорелите газове, температурата на въздуха след интеркулера. Има още доста неща даже мога с него да си блокирам обд2 буксата да не могат да се свързват с компютър или да се прави нещо нередно. Много съм доволен и визията е много добра. То си го пише в сайта че на някои дизелови мотори не чете температура на маслото и трябвало допулнителен сензор.
Иначе си имам оригиналния универсален карли адаптер но сякаш така ми е по добре. Всеки път включи изключи не е работа.
Сега гкедах с карли и температурата на маслото ми го показва 114 градуса пти студен двигател. Запалих колара и нищо не се променя. Но забелязах че температурата на охлаждането и температурата на двигателя са сходни. Явно това ми мери дисплейчето. Иначе и карли последната верскя не знам що не работи хубаво. При диагностика не ми вади кодовете на грешките.
Иначе си имам оригиналния универсален карли адаптер но сякаш така ми е по добре. Всеки път включи изключи не е работа.
Сега гкедах с карли и температурата на маслото ми го показва 114 градуса пти студен двигател. Запалих колара и нищо не се променя. Но забелязах че температурата на охлаждането и температурата на двигателя са сходни. Явно това ми мери дисплейчето. Иначе и карли последната верскя не знам що не работи хубаво. При диагностика не ми вади кодовете на грешките.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E9x M57 информация и тунинг
Извинявам се, ако това не е за тук, но ще се радвам ако имате някаква информация.
Имам следния проблем. При каране на предела (изкачване по планински път с цялата възможна газ, дрифтове по завоите и т.н.) от време на време турбото ми спира и ми изкарва грешка:
3F25 Ladeluftschlauch-Ueberwachung (boost air hose monitoring)
Като я изчистя, пак тръгва. Понякога аз я чистя, тя пак се появява, чистя, появява се. Друг път Само като усетя че съм без турбо, спря на място, потеглям, и има турбо, без да чистя грешката. Трети път, оставам без турбо, чистя грешката в движение, изчиства се и колата си тръгва пак. Ей такива разновидности.
Четох по чужди форуми, срещнах на едно място, че проблема бил решен след подмяна на дебитомера.
Снощи пробвах без дебитомер (откачена букса). Веднага се усеща в работата на мотора, че нещо не е баш наред. Има едно тракане, по твърда работа (като как чука аванс) в ниските обороти. Във високите не намирам разлика. Докато беше с извадена букса, нямаше нито един отказ на турбото. При същите условия на каране и терен, натоварване. Вървежа си е все един и същ, но заради тракането, е по-приятно с включен дебитомер. Като закачвах буксата, пак ми изчезваше турбото от време на време.
Мисля, че ми го направи един път и при движение по магистрала с над 200. Иначе при нормално "натискане" не прави проблем. Но като повъртя по завоите, напоследък зачестява.
Може би трябва да продължа с опитите да карам с откачена букса, за да се уверя, че наистина никога не отказва. Да не е било съвпадение, въпреки че доста покарах с откачена.
И ме е страх при това високо натоварване да карам с откачената букса, да не прецакам нещо с това тракане. Някой имал ли е подобен проблем?
Струва ли си да купувам нов дебитомер, като явно този работи? Или може само "отчасти" да е изправен?
Имам следния проблем. При каране на предела (изкачване по планински път с цялата възможна газ, дрифтове по завоите и т.н.) от време на време турбото ми спира и ми изкарва грешка:
3F25 Ladeluftschlauch-Ueberwachung (boost air hose monitoring)
Като я изчистя, пак тръгва. Понякога аз я чистя, тя пак се появява, чистя, появява се. Друг път Само като усетя че съм без турбо, спря на място, потеглям, и има турбо, без да чистя грешката. Трети път, оставам без турбо, чистя грешката в движение, изчиства се и колата си тръгва пак. Ей такива разновидности.
Четох по чужди форуми, срещнах на едно място, че проблема бил решен след подмяна на дебитомера.
Снощи пробвах без дебитомер (откачена букса). Веднага се усеща в работата на мотора, че нещо не е баш наред. Има едно тракане, по твърда работа (като как чука аванс) в ниските обороти. Във високите не намирам разлика. Докато беше с извадена букса, нямаше нито един отказ на турбото. При същите условия на каране и терен, натоварване. Вървежа си е все един и същ, но заради тракането, е по-приятно с включен дебитомер. Като закачвах буксата, пак ми изчезваше турбото от време на време.
Мисля, че ми го направи един път и при движение по магистрала с над 200. Иначе при нормално "натискане" не прави проблем. Но като повъртя по завоите, напоследък зачестява.
Може би трябва да продължа с опитите да карам с откачена букса, за да се уверя, че наистина никога не отказва. Да не е било съвпадение, въпреки че доста покарах с откачена.
И ме е страх при това високо натоварване да карам с откачената букса, да не прецакам нещо с това тракане. Някой имал ли е подобен проблем?
Струва ли си да купувам нов дебитомер, като явно този работи? Или може само "отчасти" да е изправен?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
The_Bear написа:...
чипвал ли си колата?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E9x M57 информация и тунинг
vicho написа:The_Bear написа:...
чипвал ли си колата?
Да, на 270 коня е. Махнат е ЕГР и ДПФ. И има по-голям кулер, от китайските Вагнери.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
The_Bear написа:vicho написа:The_Bear написа:...
чипвал ли си колата?
Да, на 270 коня е. Махнат е ЕГР и ДПФ. И има по-голям кулер, от китайските Вагнери.
при кой, ако не е тайна... да не би да са омазали MAP-а нещо...
най-хубаво е да се изключи дебитомера (остава да мери само температура)
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E9x M57 информация и тунинг
При Андрей от Враца. Само той си знае какво е направил.
Ще сменя уплътнението на входа на турбото, студената част, да видим.
Ще сменя уплътнението на входа на турбото, студената част, да видим.
Re: E9x M57 информация и тунинг
In_Memoriam написа:Ivo III написа:също така .. незнам колко е законно да се кара с метанол, поради отровите
Цялата тема е супер законна и чиста като светена водичка
Аз карам с метанол, но на бензинов мотор. Да, отровен е ако му вдишваш парите продължително и не препоръчвам да го пиеш и да си сипваш в очите.
Плюсове - подпомага охлаждането на интейка, намалява шанса от детонации и дава пауър.
Друго какво точно те интересува?
Колега, как е защитена колата, от воден удар?
четох че, се случвало да изливат водата сами и да става сериозна беля
с метанол ли караш или с етанолова смес (спирт и вода)
интересно ми е М4-ката оригинално с какво и дават да се налива
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани