E9x M57 информация и тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 06 Май 2019, 11:58

Само за измерване отиди на хондаджийското (HPP) в Дружба. Най-оптимистично е, ако ти трябва графика с моЩност да си имаш :D От резултата на HEED няма да останеш очарован ;) Качвал съм мои автомобили и на двата дино стенда и имам преки впечатления.

Тунера ти с кой от гореизброените сервизи работи? На толкова модифицирана кола е меко казано странно да не сте я качили на дино :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от vicho » 06 Май 2019, 19:49

да не се окаже, че даваме 12.9 с 300 коня на мотор ... явно е от карача :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 09 Май 2019, 21:10

Наличен в София 1 комплект за премахване на ЕГР, ако има някой зорлия да звънка. Цена 90лвИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от FaceOff » 09 Юни 2019, 23:38

Здравейте колеги, мисля, че темата е подходяща да задам един въпрос, който вероятно няма еднозначен отговор, но все пак - West Coast Diesel Customs или KBDremap за ремап на една Е39-ка М57? Имах уговорка с момчето от WCDC да я закачи на диното и да и направи първо една диагностика, за да съм сигурен, че всичко е наред, но от повече от две седмици го чакам да се обади и най-вероятно вече ме е забравил.. Каза, че прави само по една кола на ден, което е добре, и явно отделя нужното време, но явно е доста зает. Междувременно се замислих и за КБД ремап, и почнах да се двоумя. Вероятно има хора тук с лични впечатления?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 10 Юни 2019, 7:02

Нямам лични впечатления от KBDRemap, но до колкото съм чувал настройва предимно бензинови автомобили. За фабричен автомобил ли говорим, или има силови доработки (т.е. питам за стейдж 1 ремап ли става дума, или за къстъм софтуер).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от ///M Power » 10 Юни 2019, 9:18

FaceOff написа:Здравейте колеги, мисля, че темата е подходяща да задам един въпрос, който вероятно няма еднозначен отговор, но все пак - West Coast Diesel Customs или KBDremap за ремап на една Е39-ка М57? Имах уговорка с момчето от WCDC да я закачи на диното и да и направи първо една диагностика, за да съм сигурен, че всичко е наред, но от повече от две седмици го чакам да се обади и най-вероятно вече ме е забравил.. Каза, че прави само по една кола на ден, което е добре, и явно отделя нужното време, но явно е доста зает. Междувременно се замислих и за КБД ремап, и почнах да се двоумя. Вероятно има хора тук с лични впечатления?


Всичко правя при Анатоли, KBDremap, прави дизели, нямаш грижи. Препоръчвам.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от FaceOff » 10 Юни 2019, 10:22

chris_barnes написа:Нямам лични впечатления от KBDRemap, но до колкото съм чувал настройва предимно бензинови автомобили. За фабричен автомобил ли говорим, или има силови доработки (т.е. питам за стейдж 1 ремап ли става дума, или за къстъм софтуер).
Къстъм ще е - друга турбина, мап, малко по-натам кулер и разпръсквачи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 10 Юни 2019, 11:34

@FaceOff - измисли и направи всички хардуерни модификации и тогава прави настройка, иначе само наливаш от пусто в празно. Ако колата в момента е в движение, карай я така, няма смисъл постоянно настройки. Парите които сега ще спестиш от настройка (поне 400лв) ги дай за кулер, това е много подценяван и ценен ъпгрейд. Не знам какво е мястото на 39ката и какъв кулер можеш да ползваш, а едва ли има готови афтърмаркет :/

Да разритам малко кошера така да се каже, намерих европейски дилър на тунинг валове за нашите коли (като гледам показателите съответстват с това което хората ползват по чужбина): https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... gines.html

Момчетата от Darkside Developments са бая навътре в дизеловият тунинг, имат канал в тубата, който показва доста интересни постижения.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от vicho » 10 Юни 2019, 12:22

добре са болт он, ама после кво?

настройка от мапер? кой мапер? кой от нашите е виждал валове и знае какво да прави с тях...

а пружинки на клапаните? обороти?

:dunno:

иначе звучи добре :paranoid:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 10 Юни 2019, 12:25

Не е rocket science, как реагира колата ще бъде определено от сетъпа (турбо, генерация и тн.). Пак се подава бууст, гориво, предварения. Идеята на тия валове е, че се мести мощността нагоре в оборотите, пружинките са задължителни, ясно е.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от FaceOff » 10 Юни 2019, 14:13

chris_barnes написа:@FaceOff - измисли и направи всички хардуерни модификации и тогава прави настройка, иначе само наливаш от пусто в празно. Ако колата в момента е в движение, карай я така, няма смисъл постоянно настройки. Парите които сега ще спестиш от настройка (поне 400лв) ги дай за кулер, това е много подценяван и ценен ъпгрейд. Не знам какво е мястото на 39ката и какъв кулер можеш да ползваш, а едва ли има готови афтърмаркет :/
.


В момента колата е с турбина от 3д Е39 2556 (вместо стоковото 2052) и ремап от "форумен" мапер. Очаквано е прилична във високите, но е мудна в ниските, и понеже 2556 се разсвири, купих 2260 от Е60, на която в момента и се сменя средната част и билет 6+6 студена перка, пак на 60.
Надявам се до края на седмицата да я монтирам, и ако върви прилично със сегашния ремап ще изчакам да направя другите хардуерни промени и тогава да се настрои качествено. Може междувременно от любопитство да я закарам на диното в Дружба да видя колко ще е къдрава графиката :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 10 Юни 2019, 14:20

Щом си минал на 2260 ще се оправи в ниските. 25 е по-голяма топла перка, затова е била лагава. Високи обороти ли гониш, защо не сложи 11/0?

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от racing_team_vidin » 10 Юни 2019, 15:59

Ето нагледно двата охлюва на 2556 и 2260
Специално снимах току що:
Перката е от 2260, вижда се че на 2260 си влиза, а на 2556 изобщо невлиза!

Знам, какви параметри дават, но знам и какво виждам!
И още нещо, след като сложиш 2260 става лагава- трябва софтуер
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от FaceOff » 10 Юни 2019, 16:07

Според човека, който ми звънна от Разлог по-рано днес, не е добра идея да е 11+0 за моята кола, защото е по-тежка и пак по-трудно ще развърта в ниските. Аз и за 2265 си мислих, но също не е добра идея, и в крайна сметка ще им се доверя, доста хибриди са направили.. Иначе да, при положение, че в момента с 2556 върви прилично със сегашния ремап, би трябвало да е по-добре с 2260. Кулера ми е сравнително нов - на година и нещо и е оригинален, а за тази кола вече не се предлагат афтърмаркет, трябва да е някво китайче дето ги предлагат по тунинг магазините, но не съм сигурен дали са добра идея, или да пробвам едно място в София, където изработват радиатори и кулери :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от FaceOff » 10 Юни 2019, 16:33

racing_team_vidin написа:Ето нагледно двата охлюва на 2556 и 2260
Специално снимах току що:
Перката е от 2260, вижда се че на 2260 си влиза, а на 2556 изобщо невлиза!

Знам, какви параметри дават, но знам и какво виждам!
И още нещо, след като сложиш 2260 става лагава- трябва софтуер


Здравей колега, аз ти вярвам, че е така, още след като ми писа и в темата в Е39. Има нещо, което ми е интересно, това е снимка, която си ми пращал на вайбър, и на нея поне видимо 25 е по-голяма от 22..

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook