E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E9x M57 информация и тунинг
Сега се връщам от Човека, малко взе да му идва нагорно с мен, ама... Пак ми казва, че тези неща не са ми проблем, по принцип знае къде са техните карти, но няма смисъл да си играе да ги ръчка, при положение, че нищо не променят. Каза ми пак че ДПФ-а се спира с някакви switch-ове, че с това, което е направил няма как да ми се пусне регенерация и щом не ми излизал "чека, червения" нямало повод за притеснение. Почти беше тръгнал да ми прави всичко да ми показва нула, но аз се отказах и само нещо направи, за да не ми се появяват трите грешки, близкото бъдеще ще покаже дали е успешна процедурата. Взе да ме набира страх, защото ми каза едва ли не, че може всичко така да се направи, че да не ми излизат никакви грешки, пък нещата съвсем да не са в ред. Каза, не съм направил 1 и 2 беемвета, на курове съм ходил за тая работа, не знам кой ти ги приказва тези неща и с какъв софтуер работят, имало някакви които триели целите таблици ли рече, какво ли... Не знам. Лично не съм в час с тези неща, а ми се иска поне малко с малко да разбирам... Ама трябва да се намери някакъв източник за четене/ограмотяване.
Споменах му за проблема с "изчезването" на турбото, каза че може да е заради спукания колектор. Тези дни ще го сменя с чугунен, че и мен ме дразни свиренето, а и да не взема да се възпламеня. Преди ремапа го нямаше този проблем .
Споменах му за проблема с "изчезването" на турбото, каза че може да е заради спукания колектор. Тези дни ще го сменя с чугунен, че и мен ме дразни свиренето, а и да не взема да се възпламеня. Преди ремапа го нямаше този проблем .
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
E9x M57 информация и тунинг
Говорил ти е за триене на таблицата за грешките.
За съжаление това, което искаш да научиш, въобще го няма свободно в нета, еле пък като уроци със стъпка 1, 2 и т.н
Sent from my iPhone using Tapatalk
За съжаление това, което искаш да научиш, въобще го няма свободно в нета, еле пък като уроци със стъпка 1, 2 и т.н
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: E9x M57 информация и тунинг
Здравейте, карам вече почти година ремапнато 335д със стокова генерация, наличен ДПФ и ЕГР и до сега не съм имал никакви проблеми, но преди около месец ми даде грешка за запушен ДПФ. Мощността намаля и беше така 2-3 дни, но я издухах извънградско и се оправи, и до ден днешен не е имало проблем. Но все пак съм наясно, че е въпрос на време, та да премина по същество. Искам да премахна ЕГР и ДПФ, и да сложа даунпайп. Въпросът ми е трябва ли колата да се настройва (ремапва) наново след манипулацията, тъй като в момента е мапната доста добре.. и евентуално кой би могъл да ми свърши работа кадърно (премахване на ЕГР, ДПФ и слагане на даунпайп), може и на ЛС, цената е без значение.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x M57 информация и тунинг
Трябва разбира се, егр-а и дпф-а са част от картата на ДДЕ, след като ги махнеш трябва да се изключат като процес от работата на двг.
Отделно като ги няма можеш да постигнеш доста по добър резултат като коне.
Но смръднята която ще се разнася след теб няма да ти хареса със сигурност ако си паркираш колата в гараж.
Отделно като ги няма можеш да постигнеш доста по добър резултат като коне.
Но смръднята която ще се разнася след теб няма да ти хареса със сигурност ако си паркираш колата в гараж.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E9x M57 информация и тунинг
vicho написа:klintan66 написа:Конкретно някой занимава ли се с изработката на downpipe в България?
На мястото на дпф ме интересува какъвто е правил колегата The_Bear .
+1 за Кошмара... заварките с аргон ги прави, като нарисувани!!!
Ползвате ли задното гърне (шумозаглушителя), когато правите такива нови тръби или карате без него?
Питам, защото като бях откачил всичко след катализатора (виждаше се питата) реших да пална да видя за какъв рев ще стане въпрос... Оказа се обаче, че колата беше изключително тиха, даже така отидох за софтуерното премахване на ДПФ-а, за разни части из града и т.н. Като не натискаш силно, бучи леко, но си е поносимо, чува се ясно специфичния звук на турбото. Като закачих отново задното 20 килограмово гърне всичко си стана както преди, когато имаше и ДПФ.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
аз имам сериозен опит ...
само с избушен дпф (стоковото гърне веднага след турбото което държи питата), разлика във звука НЯМА ... колата е тиха, като тролей
само даунпайп + средно гърне + крайно - колата е една идея шумна и то в много високи обороти и то на затворени пространства, например тунел, иначе ако си караш нормално разлика няма
даунпай + тръба на 76мм до крайното гърне (т.е. от турбото назад само с крайно гърне) - това за мен е най-добрия вариант колата е шумна, бучи, но няма резонанс... чува се разтоварването на турбото много отчетливо, което е яко
от турбото до отзад на 76мм без никакви гърнета - колата е брутална - на тихи обороти бучи та е леле... като караш с вдигнати прозорци бучи като бензинова 330-ска особено около 2,000рпм, нагоре почва на трещи... има гърмежи сериозни, ако влезеш в прекъсвач на 1-ва и 2-ра си е като лаунч контрол на s3-ка.. резонанс ИМА... около 1800-2000 оборота е доста кофти за поддържане на скорост... нагоре изчиства, надолу бучи, но по-леко...
разтоварването не се чува...
и те така... минах през всичко...
само с избушен дпф (стоковото гърне веднага след турбото което държи питата), разлика във звука НЯМА ... колата е тиха, като тролей
само даунпайп + средно гърне + крайно - колата е една идея шумна и то в много високи обороти и то на затворени пространства, например тунел, иначе ако си караш нормално разлика няма
даунпай + тръба на 76мм до крайното гърне (т.е. от турбото назад само с крайно гърне) - това за мен е най-добрия вариант колата е шумна, бучи, но няма резонанс... чува се разтоварването на турбото много отчетливо, което е яко
от турбото до отзад на 76мм без никакви гърнета - колата е брутална - на тихи обороти бучи та е леле... като караш с вдигнати прозорци бучи като бензинова 330-ска особено около 2,000рпм, нагоре почва на трещи... има гърмежи сериозни, ако влезеш в прекъсвач на 1-ва и 2-ра си е като лаунч контрол на s3-ка.. резонанс ИМА... около 1800-2000 оборота е доста кофти за поддържане на скорост... нагоре изчиства, надолу бучи, но по-леко...
разтоварването не се чува...
и те така... минах през всичко...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E9x M57 информация и тунинг
vicho написа:аз имам сериозен опит ...
и те така... минах през всичко...
Е добре де, ама на кое точно викате даунпайп? Даунпайп синоним ли е на премахнат или избушен катализатор?
При мен в момента си има катализатор, който фабрично си е в отделен корпус от ДПФ. После имаше ДПФ, който сега го няма и тръбата мисля си е стокова 76мм чак до крайното гърне.
Ето, да се не скара някой, гугнах:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: E9x M57 информация и тунинг
Downpipe-а ти е ТЪЪЪРБАТА излизаща от двигател и стигаща до хоризонталната част на генерацията.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
това което закачаш на турбото
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: E9x M57 информация и тунинг
Някой колега има ли опит с перките на 335д.
Какъв е примерно разумния вариант перка за студената част на голямата турбина ?
Какъв е примерно разумния вариант перка за студената част на голямата турбина ?
За милиони-няма закони.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Екстремния е 75
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: E9x M57 информация и тунинг
chris_barnes написа:Екстремния е 75
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
А другия колега ? 50 или на 54 се преминава ?
За милиони-няма закони.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Информация за Borg Warner K26 - https://agpturbo.com/borg-warner-k26/. Според сайта, диаметъра на перката фабрично е 64. Смятам, че до 70 си носи без никакъв проблем, НО това трябва да ти каже сервиза който ще извърши манипулацията
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани