E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
повече витла - по-ранен спуул
сеш се? или ми?
сеш се? или ми?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: E9x M57 информация и тунинг
vicho написа:повече витла - по-ранен спуул - по-малко въздух
сеш се? или ми?
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
След като сложих 11/0 при мен, колата започна да спуулва по-рано.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
FaceOff написа:vicho написа:повече витла - по-ранен спуул - по-малко въздух
сеш се? или ми?
по-малко , ама по-бързо
п.с. явно си се сетИл
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: E9x M57 информация и тунинг
vicho написа:FaceOff написа:vicho написа:повече витла - по-ранен спуул - по-малко въздух
сеш се? или ми?
по-малко , ама по-бързо
п.с. явно си се сетИл
СетИх се.. ама тая кола ми е за експерименти, и да си я ровичкам, днес 6+6, утре 11+0, някога може и 4+4
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: E9x M57 информация и тунинг
Някои мислил и е за пръскачки на интеркулера ? Сега в това време би било доста удачно, гледах, че може с до 10градуса да свали. Дали ще стане с дюзи от капак и удължени маркучета ?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
asent1977 написа:Някои мислил и е за пръскачки на интеркулера ? Сега в това време би било доста удачно, гледах, че може с до 10градуса да свали. Дали ще стане с дюзи от капак и удължени маркучета ?
мисля, че са глупости това...
ако ще пръскаш нещо - Метанол
другото не стаа
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: E9x M57 информация и тунинг
Някой може ли да изкаже предположение, защо турбината на пътя прави 2 бара, на диното - 1.7? Веднага след диното на пътя пак прави 2 бара??
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Веднага ти казвам (и не е предположение) Ако си мерил на инерционно дино, тип Хондаджийското (HPP) там е просто 1 валяк, който не прави товар на колата. Затова и ръновете са супер къси, а на пътя са дълги. Колкото по-голям товар има двигателя, толкова повече газове произвежда, респективно, повече налягане.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: E9x M57 информация и тунинг
В Overdrive е мерена, трябва да прочета какво е диното там..
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Хмм, там мисля че е с товар диното. Странно, ама друго логично обяснение не виждам.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: E9x M57 информация и тунинг
Страхотна тема! Благодарности на автора! (макар и с леко неточно заглавие )
от проблеми с мирис на изгорели газове в купето, та съмнение за ДПФ .. сега белия лебед е в бокса за Stage 1+
ако строгите модератори са милостиви към мен, бих се опитал да споделя кривите и усукани проблеми които ми предстоят да решавам
та историята е следната (E91 LCI, 330хD, 245к.с., EDC17CP09, ръчка, 2011)
както всяка супер изглеждаща кола на снимка в mobile.de с първоначално абсолютно никакви забележки .. рано или късно ще изплуват такива, добре прикрити
(тук драма няма - търсехме ги и ги открихме)
първоначално от детски мерак я вкарах в АутоБавария .. за преглед и за грешка в светлините
там ми ъпгрейднаха уж само модула на светлините, защото вероятно в автокъщата вместо да сменят крушка извън параметри, са предпочели да разбъзикат модула ..
НО .. АБ .. за по лесно са ъпгрейднали целия софтуер на колата .. и като бонус за 500-те лева са ми заключили целия софтуер на колата с парола!
така, че внимавайте и умната ... защото после ремапа става скъпо приключение
вече ЕКУто е отключено, но при първоначалните логове изскочиха и първите проблеми
1. турбото след 3500 об. .. рязко губи налягане - вероятно, от там и пушека в купето (вместо трапецовидна графика, се получава триъгълна )
2. кулера .. не охлажда, показва 90 градуса
предстои разглобяване и .. ще видим
сега имам следните казуси които трябва да реша
- пипирудите (вихрови клапи) - дали да търся решение за затапване или да сложа алуминиев колектор от М50д (не намирам готови китове за N57)
- да сменям ли кулера с по-добър, ако нещо не е наред моя, и ще се сменя .. или да слагам оригинален
- предстои махане на AGR и DPF (DPF ще остане в оригинален вид, някога ако се наложи да се минава ТП)
- DPF ще се подмени със спортен катализатор (високопропусклив) - какъв да бъде?
- до къде да я засилваме .. 315кс/640НМ ще понесе ли съединителя или по-малко (понеже колата е с ръчна скоростна кутия .. и сток съединителя няма да понесе много тяга)
- друго пропускам ли да направя?
надявам се, съм успял да уцеля правилната тема
където бих искал да споделя опита и мъките си, за да бъде от полза за бъдещи колеги тръгнали по моя път
защото на мен ми отне много дни четене и лутане и търсене на пътя
от проблеми с мирис на изгорели газове в купето, та съмнение за ДПФ .. сега белия лебед е в бокса за Stage 1+
ако строгите модератори са милостиви към мен, бих се опитал да споделя кривите и усукани проблеми които ми предстоят да решавам
та историята е следната (E91 LCI, 330хD, 245к.с., EDC17CP09, ръчка, 2011)
както всяка супер изглеждаща кола на снимка в mobile.de с първоначално абсолютно никакви забележки .. рано или късно ще изплуват такива, добре прикрити
(тук драма няма - търсехме ги и ги открихме)
първоначално от детски мерак я вкарах в АутоБавария .. за преглед и за грешка в светлините
там ми ъпгрейднаха уж само модула на светлините, защото вероятно в автокъщата вместо да сменят крушка извън параметри, са предпочели да разбъзикат модула ..
НО .. АБ .. за по лесно са ъпгрейднали целия софтуер на колата .. и като бонус за 500-те лева са ми заключили целия софтуер на колата с парола!
така, че внимавайте и умната ... защото после ремапа става скъпо приключение
вече ЕКУто е отключено, но при първоначалните логове изскочиха и първите проблеми
1. турбото след 3500 об. .. рязко губи налягане - вероятно, от там и пушека в купето (вместо трапецовидна графика, се получава триъгълна )
2. кулера .. не охлажда, показва 90 градуса
предстои разглобяване и .. ще видим
сега имам следните казуси които трябва да реша
- пипирудите (вихрови клапи) - дали да търся решение за затапване или да сложа алуминиев колектор от М50д (не намирам готови китове за N57)
- да сменям ли кулера с по-добър, ако нещо не е наред моя, и ще се сменя .. или да слагам оригинален
- предстои махане на AGR и DPF (DPF ще остане в оригинален вид, някога ако се наложи да се минава ТП)
- DPF ще се подмени със спортен катализатор (високопропусклив) - какъв да бъде?
- до къде да я засилваме .. 315кс/640НМ ще понесе ли съединителя или по-малко (понеже колата е с ръчна скоростна кутия .. и сток съединителя няма да понесе много тяга)
- друго пропускам ли да направя?
надявам се, съм успял да уцеля правилната тема
където бих искал да споделя опита и мъките си, за да бъде от полза за бъдещи колеги тръгнали по моя път
защото на мен ми отне много дни четене и лутане и търсене на пътя
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Здрасти и добре дошъл. Според теб какво би било по-точно заглавие на темата?
Кулер задължително по-голям. Репликите на Вагнер вършат работа. Моята кола е около 320кс и 700нм и нямам проблеми със съединителя
Пеперудите ги махаш, слагаш тапи и забравяш
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Кулер задължително по-голям. Репликите на Вагнер вършат работа. Моята кола е около 320кс и 700нм и нямам проблеми със съединителя
Пеперудите ги махаш, слагаш тапи и забравяш
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: E9x M57 информация и тунинг
chris_barnes написа:Здрасти и добре дошъл. Според теб какво би било по-точно заглавие на темата?
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
изчетох я два пъти темата и става ясно, че колегите (като мен) имат желание/нужда да пишат за всякакви дизели
.. но М57 ги ограничава - като, че ли по ясно ще е ако се смени на Diesel
но и така да остане .. пак е много ценна и полезна, който търси инфо .. рано или късно ще я открие
ПП: предвид, че тези дизели стават все по масови по бг улиците ни, темата ще става все по актуална
предвид годинките и километрите .. и като се почне с ДПФ .. закономерно се стига до тази тема
chris_barnes написа:Пеперудите ги махаш, слагаш тапи и забравяш
можете ли да ми препоръчате кит за премахване на вихрови клапи за N57 (различни са от М57)
доста по различно е
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E9x M57 информация и тунинг
Имам един въпрос, как се решава проблемът с подсилването на хидротрансформатора при е60 535д преди фейса. Защото хубаво ремапваш ЕКУ-то, вдигаш въртящия момент над 600Нм и торка си заминава.
Това важи за коли преди 2007г.
Това важи за коли преди 2007г.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани