E9x M57 информация и тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от racing_team_vidin » 14 Фев 2019, 15:25

Никой не написа нищо за спирачки.
Всеки иска да е много бърз, но как ще спира...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 14 Фев 2019, 15:31

@рейсинг тийм Видин - това е така, защото тук е e9x раздела. Шест цилиндровите автомобили са оборудвани с доста прилични по размер спирачки. За пример, Е92 330D е с 348мм дискове. Едно е да спираш кола 1500 кг с такива спирачки, друго е над 2 тона :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от racing_team_vidin » 14 Фев 2019, 15:34

Е92 330д е с 330мм дискове карал съм на 39кта с такива!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от vicho » 14 Фев 2019, 15:41

racing_team_vidin написа:Е92 330д е с 330мм дискове карал съм на 39кта с такива!


Много моля, ако не сме сигурни в нещо да не говорим на изуст...

Изображение

има с 330мм има и с по-големи

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ТЕМАТА Е ЗА ТУНИНГ И ИНФОРМАЦИЯ НА ДВИГАТЕЛЯ, А НЕ ЗА СПИРАЧКИ!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от racing_team_vidin » 14 Фев 2019, 16:11

Изображение

Пак казвам, карал съм с 330мм от е92, и знам че има- не говоря на изуст!

П.П ок, няма да питам за спирачки!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от georgi_1986 » 14 Фев 2019, 16:50

N57 e с 330мм
М57 е с 348мм
Според realoem

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от datchko » 15 Фев 2019, 12:41

Аз почнах с премахване на ЕГР, поръчах комплекта от момчето от Рудозем (по лична препоръка на vld). Много високо качество, чисто и подредено кашонче.
Сега ще търся някой да погледне софтуерното състояние на ЕГР-а дали и спрян или не и ако не е, да се спре.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от (h)aman » 15 Фев 2019, 14:39

Има ли ухо за кората на двигателя?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от don't be » 15 Фев 2019, 14:59

(h)aman написа:Има ли ухо за кората на двигателя?


Не колега няма ухо, но това не пречи, аз съм сложил поне 10 ъакива комплекта. Смея да твърдя че са най-качествените и са смешни пари около 80 лв. За М57.
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от don't be » 15 Фев 2019, 15:01

Малко инф. По темата: Голямата компресорна перка на 335д сток е 50/71мм. Скоро може да отворя нова тема за хибрид на 335д. И смяна на вериги.
За милиони-няма закони.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от datchko » 15 Фев 2019, 15:59

(h)aman написа:Има ли ухо за кората на двигателя?

Виж, като поръчвах не се бях замислял.. Няма като гледам
don't be написа:
(h)aman написа:Има ли ухо за кората на двигателя?


Не колега няма ухо, но това не пречи, аз съм сложил поне 10 ъакива комплекта. Смея да твърдя че са най-качествените и са смешни пари около 80 лв. За М57.

Те са качествени много, но няма ли да тропа кората на мотора от вибрациите?

Имам и друг впрос относно турбините на 35д - има фирма в Латвия (Turbosystems), които предлагат комплект от две турбини с по-големи перки, както и с керамични лагери и т.н. за 820 евра без доставка до България. Въпросът е дали да се мятам на хорото или да се доверя на някой от българските сервизи, например Турбос Хют и просто да рециклирам моите? Не търся особен перформанс, по-скоро надеждност на рециклирането.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от (h)aman » 15 Фев 2019, 16:03

Аз държах да има ухо, затова поръчах моя комплект от ebay. Една година няма ядове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от vld » 15 Фев 2019, 19:29

Няма ухо на комплекта от Рудозем, но на коли с хидравлична помпа няма яд с тропане защото кората се хваща и за нея. Може да има драма само на коли с Ел. Рейка.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от The_Bear » 18 Фев 2019, 14:42

vld написа:Няма ухо на комплекта от Рудозем, но на коли с хидравлична помпа няма яд с тропане защото кората се хваща и за нея. Може да има драма само на коли с Ел. Рейка.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Специално си издялках такава "гайка" за кората и мястото и белязах, и като пристъпих да я заваря към тръбата, пляяяяс, тоя алуминий моя, някаква гад, не ще да се заварява (беше супер мек и лош при работа, ама такъв имах подръка). И се наложи да си вържа циганската с кабелна превръзка оригиналната пластинка/гайка към тръбата. Леко е халтаво, но си държи, поне не дрънка.

Хващането за хидравличната помпа сигурно с някаква допълнителна планка се прави, или?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от vld » 18 Фев 2019, 15:27

The_Bear написа:
vld написа:Няма ухо на комплекта от Рудозем, но на коли с хидравлична помпа няма яд с тропане защото кората се хваща и за нея. Може да има драма само на коли с Ел. Рейка.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Специално си издялках такава "гайка" за кората и мястото и белязах, и като пристъпих да я заваря към тръбата, пляяяяс, тоя алуминий моя, някаква гад, не ще да се заварява (беше супер мек и лош при работа, ама такъв имах подръка). И се наложи да си вържа циганската с кабелна превръзка оригиналната пластинка/гайка към тръбата. Леко е халтаво, но си държи, поне не дрънка.

Хващането за хидравличната помпа сигурно с някаква допълнителна планка се прави, или?

Не е допълнителна, така си е заводски но зависи каква е помпата на колите със сервотроник се хваща там кората, на тия с активните рейки не съм сигурен.
Ето за тази планка става въпрос:
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook