E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: E9x M57 информация и тунинг
Никой не написа нищо за спирачки.
Всеки иска да е много бърз, но как ще спира...
Всеки иска да е много бърз, но как ще спира...
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
@рейсинг тийм Видин - това е така, защото тук е e9x раздела. Шест цилиндровите автомобили са оборудвани с доста прилични по размер спирачки. За пример, Е92 330D е с 348мм дискове. Едно е да спираш кола 1500 кг с такива спирачки, друго е над 2 тона
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: E9x M57 информация и тунинг
Е92 330д е с 330мм дискове карал съм на 39кта с такива!
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
racing_team_vidin написа:Е92 330д е с 330мм дискове карал съм на 39кта с такива!
Много моля, ако не сме сигурни в нещо да не говорим на изуст...
има с 330мм има и с по-големи
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ТЕМАТА Е ЗА ТУНИНГ И ИНФОРМАЦИЯ НА ДВИГАТЕЛЯ, А НЕ ЗА СПИРАЧКИ!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: E9x M57 информация и тунинг
Пак казвам, карал съм с 330мм от е92, и знам че има- не говоря на изуст!
П.П ок, няма да питам за спирачки!
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: E9x M57 информация и тунинг
N57 e с 330мм
М57 е с 348мм
Според realoem
М57 е с 348мм
Според realoem
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: E9x M57 информация и тунинг
Аз почнах с премахване на ЕГР, поръчах комплекта от момчето от Рудозем (по лична препоръка на vld). Много високо качество, чисто и подредено кашонче.
Сега ще търся някой да погледне софтуерното състояние на ЕГР-а дали и спрян или не и ако не е, да се спре.
Сега ще търся някой да погледне софтуерното състояние на ЕГР-а дали и спрян или не и ако не е, да се спре.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: E9x M57 информация и тунинг
(h)aman написа:Има ли ухо за кората на двигателя?
Не колега няма ухо, но това не пречи, аз съм сложил поне 10 ъакива комплекта. Смея да твърдя че са най-качествените и са смешни пари около 80 лв. За М57.
За милиони-няма закони.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: E9x M57 информация и тунинг
Малко инф. По темата: Голямата компресорна перка на 335д сток е 50/71мм. Скоро може да отворя нова тема за хибрид на 335д. И смяна на вериги.
За милиони-няма закони.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: E9x M57 информация и тунинг
(h)aman написа:Има ли ухо за кората на двигателя?
Виж, като поръчвах не се бях замислял.. Няма като гледам
don't be написа:(h)aman написа:Има ли ухо за кората на двигателя?
Не колега няма ухо, но това не пречи, аз съм сложил поне 10 ъакива комплекта. Смея да твърдя че са най-качествените и са смешни пари около 80 лв. За М57.
Те са качествени много, но няма ли да тропа кората на мотора от вибрациите?
Имам и друг впрос относно турбините на 35д - има фирма в Латвия (Turbosystems), които предлагат комплект от две турбини с по-големи перки, както и с керамични лагери и т.н. за 820 евра без доставка до България. Въпросът е дали да се мятам на хорото или да се доверя на някой от българските сервизи, например Турбос Хют и просто да рециклирам моите? Не търся особен перформанс, по-скоро надеждност на рециклирането.
Re: E9x M57 информация и тунинг
Аз държах да има ухо, затова поръчах моя комплект от ebay. Една година няма ядове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x M57 информация и тунинг
Няма ухо на комплекта от Рудозем, но на коли с хидравлична помпа няма яд с тропане защото кората се хваща и за нея. Може да има драма само на коли с Ел. Рейка.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E9x M57 информация и тунинг
vld написа:Няма ухо на комплекта от Рудозем, но на коли с хидравлична помпа няма яд с тропане защото кората се хваща и за нея. Може да има драма само на коли с Ел. Рейка.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Специално си издялках такава "гайка" за кората и мястото и белязах, и като пристъпих да я заваря към тръбата, пляяяяс, тоя алуминий моя, някаква гад, не ще да се заварява (беше супер мек и лош при работа, ама такъв имах подръка). И се наложи да си вържа циганската с кабелна превръзка оригиналната пластинка/гайка към тръбата. Леко е халтаво, но си държи, поне не дрънка.
Хващането за хидравличната помпа сигурно с някаква допълнителна планка се прави, или?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x M57 информация и тунинг
The_Bear написа:vld написа:Няма ухо на комплекта от Рудозем, но на коли с хидравлична помпа няма яд с тропане защото кората се хваща и за нея. Може да има драма само на коли с Ел. Рейка.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Специално си издялках такава "гайка" за кората и мястото и белязах, и като пристъпих да я заваря към тръбата, пляяяяс, тоя алуминий моя, някаква гад, не ще да се заварява (беше супер мек и лош при работа, ама такъв имах подръка). И се наложи да си вържа циганската с кабелна превръзка оригиналната пластинка/гайка към тръбата. Леко е халтаво, но си държи, поне не дрънка.
Хващането за хидравличната помпа сигурно с някаква допълнителна планка се прави, или?
Не е допълнителна, така си е заводски но зависи каква е помпата на колите със сервотроник се хваща там кората, на тия с активните рейки не съм сигурен.
Ето за тази планка става въпрос:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани