Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.08.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 325xi
Мечтае да кара: F06 M6
Детайли за колата: лачена

Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?

Мнение от toss » 25 Ное 2018, 19:11

Привет! Имам особен проблем, или по-скоро редица от проблеми, и нямам идея как да процедирам.

Данни за автомобила: BMW E90 325xi 2007, бензинов, автоматик, N52B25 двигател с Comfort Access/Keyless go и имобилайзер против кражба.

Петък вечер си отключих колата, оставих си нещата в багажника, качих се и при натискане на Start/Stop бутона всичко изгасна, включително и лампи, които светят при изключен автомобил. Реших, че е паднал акумулаторът по някаква причина, затова отворих багажника да си взема нещата и при затварянето лампите светнаха. Успях да запаля, като в продължение на 5-10 минути имаше грешки, свързани с 4x4 и разни други Security системи. След това всичко се изчисти.

Пътувах около 175км. без проблем и паркирах вкъщи пред гаража. След около час опитах да запаля колата, но не успях. Стартерът въртеше, но ми даде грешка с горивната помпа. Изключих колата, пробвах пак и запали, съответно я прибрах в гаража.

В събота (вчера) си затегнах клемите на акумулатора, тъй като бяха разхлабени, и реших, че това е най-правдоподобното обяснение на проблема.

Днес (неделя) се опитах да запаля автомобила, но създаваше същия проблем с горивната помпа. Пробвах 4-5 пъти, но без успех. Също така започна да ми дава предупреждение, че акумулаторът не е зареден. Успях все пак да включа ignition-а, да я изкарам от гаража на свободна, тъй като е доста тесен, и исках да огледам разни кабели, без успех. Пробвах и чрез ток от друг акумулатор (тогава не даваше грешката за акумулатора), но и това не помогна. Системата показваше, ча волтажът е 11,9.

Прибрах си колата в гаража, след което ми хрумнаха нови идеи за проверяване на бушоните, но колата даваше на контакт, но без да мога да включа ignition-а. Разкачих акумулатора за около 15 минути - и това не помогна. След като го включих обратно, проблемът със запалването е същият.

Та се чудих дали някой има идеи как мога да процедирам и какво може да обясни тези проблеми? Най-важното е да намеря начин да включа ignition-а на колата, за да мога да включа на свободна, да я изкарам от гаража и да я кача на репатрак. Възможно ли е да е нещо дребно и да мога да я подкарам, така че поне да стигна до сервиз?

Всичките ми предположения са: проблем със самата горивна помпа, запушване на филтри, прекъсване на някакъв кабел, софтуерен проблем, проблем с изхабения акумулатор, проблем с имобилайзера, но може да изпускам нещо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?

Мнение от boris » 25 Ное 2018, 19:41

Какъв ти е имобилайзера? Резервен чип имаш ли, с батерия ли работи?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.08.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 325xi
Мечтае да кара: F06 M6
Детайли за колата: лачена

Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?

Мнение от toss » 25 Ное 2018, 19:48

boris написа:Какъв ти е имобилайзера? Резервен чип имаш ли, с батерия ли работи?

Мета 43. Имам резервен чип, но в момента не ми е подръка (в друг град съм). Работи с батерия. Монтиран е преди 7-8 месеца. Казаха, че батерията би трябвало да издържи 2-3 години поне.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?

Мнение от Z3Ro* » 25 Ное 2018, 20:32

Според мен колегата първо да реши проблема с акумулатора. Най-лесно е или да се зареди, или да се подаде ток от друга кола и да се изчака, за да се зареди поне малко. Ако се подава ток, добре е клемите да са откачени. При 11.9 волта е нормално да има аномалии в електронните системи на колата - такъв акумулатор обикновено се бракува, ако показва подобен заряд като нов.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?

Мнение от choio » 25 Ное 2018, 21:52

Аз съм брал ядове с имобилайзер, афтърмаркет,поискан от застраховател,имобилайзера има 2 режима на работа автоматичен и ръчен,в автоматичния уж трябва сам да си разпознае и да си запалиш без проблем,в ръчния трябва да натиснеш копчето и после да палиш....та автоматичния при мен работеше избиратрлно и понякога палеше по някога не,и даваше грешка " fuel pump fault " ...след бая висене по сервизи се и след скандал при хората които ми слагаха имобилайзера се оказа, че имобилайзера заспива 30 секунди след като спреш да го движиш...т.е ако ти е в джоба забрави да сработи....Ако имобилайзера ти е от този тип,пробвай да натиснеш копчето за 2 сек ибслед това да палиш...успех :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?

Мнение от boris » 25 Ное 2018, 23:23

toss написа:Мета 43. Имам резервен чип, но в момента не ми е подръка (в друг град съм). Работи с батерия. Монтиран е преди 7-8 месеца. Казаха, че батерията би трябвало да издържи 2-3 години поне.


Смени му батерията, CR2032 трябва да е,активирай го със задържане на бутона за 5-6 секунди докато почне да мига пак и пробвай с хубав акумулатор. :yes:
Трудно да изкара 2-3г. а и кой знае кога е произведена...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?

Мнение от Infinity_bg » 14 Дек 2018, 9:32

За да елиминираме, евентуалния проблем с помпа, че и регулатора на налягането на горивото, първо почисти клемите на акумулатора и го зареди добре с хубаво зарядно. Пробвай няколко пъти да запалиш, но и няколко пъти с голям промеждутък от време. Ако проблема изчезне ясна работата, но ако остане трябва да се търси проблема другаде, но е много вероятно при тези грешки които ти ги дава, наистина да имаш проблеми с помпата. Проблема с помпата обаче може да излезе много скъп като ремонт, защото в повечето случаи е много възможно да е заминал и регулатора за налягането на горивото, който ти е в резервоара, а той струва минимум 500 лв... като сложиш цената и на помпата, сумите стават неприятни... :dunno:
BMW 325i M3 look.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook