Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- toss
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11.08.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325xi
- Мечтае да кара: F06 M6
- Детайли за колата: лачена
Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?
Привет! Имам особен проблем, или по-скоро редица от проблеми, и нямам идея как да процедирам.
Данни за автомобила: BMW E90 325xi 2007, бензинов, автоматик, N52B25 двигател с Comfort Access/Keyless go и имобилайзер против кражба.
Петък вечер си отключих колата, оставих си нещата в багажника, качих се и при натискане на Start/Stop бутона всичко изгасна, включително и лампи, които светят при изключен автомобил. Реших, че е паднал акумулаторът по някаква причина, затова отворих багажника да си взема нещата и при затварянето лампите светнаха. Успях да запаля, като в продължение на 5-10 минути имаше грешки, свързани с 4x4 и разни други Security системи. След това всичко се изчисти.
Пътувах около 175км. без проблем и паркирах вкъщи пред гаража. След около час опитах да запаля колата, но не успях. Стартерът въртеше, но ми даде грешка с горивната помпа. Изключих колата, пробвах пак и запали, съответно я прибрах в гаража.
В събота (вчера) си затегнах клемите на акумулатора, тъй като бяха разхлабени, и реших, че това е най-правдоподобното обяснение на проблема.
Днес (неделя) се опитах да запаля автомобила, но създаваше същия проблем с горивната помпа. Пробвах 4-5 пъти, но без успех. Също така започна да ми дава предупреждение, че акумулаторът не е зареден. Успях все пак да включа ignition-а, да я изкарам от гаража на свободна, тъй като е доста тесен, и исках да огледам разни кабели, без успех. Пробвах и чрез ток от друг акумулатор (тогава не даваше грешката за акумулатора), но и това не помогна. Системата показваше, ча волтажът е 11,9.
Прибрах си колата в гаража, след което ми хрумнаха нови идеи за проверяване на бушоните, но колата даваше на контакт, но без да мога да включа ignition-а. Разкачих акумулатора за около 15 минути - и това не помогна. След като го включих обратно, проблемът със запалването е същият.
Та се чудих дали някой има идеи как мога да процедирам и какво може да обясни тези проблеми? Най-важното е да намеря начин да включа ignition-а на колата, за да мога да включа на свободна, да я изкарам от гаража и да я кача на репатрак. Възможно ли е да е нещо дребно и да мога да я подкарам, така че поне да стигна до сервиз?
Всичките ми предположения са: проблем със самата горивна помпа, запушване на филтри, прекъсване на някакъв кабел, софтуерен проблем, проблем с изхабения акумулатор, проблем с имобилайзера, но може да изпускам нещо.
Данни за автомобила: BMW E90 325xi 2007, бензинов, автоматик, N52B25 двигател с Comfort Access/Keyless go и имобилайзер против кражба.
Петък вечер си отключих колата, оставих си нещата в багажника, качих се и при натискане на Start/Stop бутона всичко изгасна, включително и лампи, които светят при изключен автомобил. Реших, че е паднал акумулаторът по някаква причина, затова отворих багажника да си взема нещата и при затварянето лампите светнаха. Успях да запаля, като в продължение на 5-10 минути имаше грешки, свързани с 4x4 и разни други Security системи. След това всичко се изчисти.
Пътувах около 175км. без проблем и паркирах вкъщи пред гаража. След около час опитах да запаля колата, но не успях. Стартерът въртеше, но ми даде грешка с горивната помпа. Изключих колата, пробвах пак и запали, съответно я прибрах в гаража.
В събота (вчера) си затегнах клемите на акумулатора, тъй като бяха разхлабени, и реших, че това е най-правдоподобното обяснение на проблема.
Днес (неделя) се опитах да запаля автомобила, но създаваше същия проблем с горивната помпа. Пробвах 4-5 пъти, но без успех. Също така започна да ми дава предупреждение, че акумулаторът не е зареден. Успях все пак да включа ignition-а, да я изкарам от гаража на свободна, тъй като е доста тесен, и исках да огледам разни кабели, без успех. Пробвах и чрез ток от друг акумулатор (тогава не даваше грешката за акумулатора), но и това не помогна. Системата показваше, ча волтажът е 11,9.
Прибрах си колата в гаража, след което ми хрумнаха нови идеи за проверяване на бушоните, но колата даваше на контакт, но без да мога да включа ignition-а. Разкачих акумулатора за около 15 минути - и това не помогна. След като го включих обратно, проблемът със запалването е същият.
Та се чудих дали някой има идеи как мога да процедирам и какво може да обясни тези проблеми? Най-важното е да намеря начин да включа ignition-а на колата, за да мога да включа на свободна, да я изкарам от гаража и да я кача на репатрак. Възможно ли е да е нещо дребно и да мога да я подкарам, така че поне да стигна до сервиз?
Всичките ми предположения са: проблем със самата горивна помпа, запушване на филтри, прекъсване на някакъв кабел, софтуерен проблем, проблем с изхабения акумулатор, проблем с имобилайзера, но може да изпускам нещо.
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?
Какъв ти е имобилайзера? Резервен чип имаш ли, с батерия ли работи?
- toss
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11.08.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325xi
- Мечтае да кара: F06 M6
- Детайли за колата: лачена
Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?
boris написа:Какъв ти е имобилайзера? Резервен чип имаш ли, с батерия ли работи?
Мета 43. Имам резервен чип, но в момента не ми е подръка (в друг град съм). Работи с батерия. Монтиран е преди 7-8 месеца. Казаха, че батерията би трябвало да издържи 2-3 години поне.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?
Според мен колегата първо да реши проблема с акумулатора. Най-лесно е или да се зареди, или да се подаде ток от друга кола и да се изчака, за да се зареди поне малко. Ако се подава ток, добре е клемите да са откачени. При 11.9 волта е нормално да има аномалии в електронните системи на колата - такъв акумулатор обикновено се бракува, ако показва подобен заряд като нов.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?
Аз съм брал ядове с имобилайзер, афтърмаркет,поискан от застраховател,имобилайзера има 2 режима на работа автоматичен и ръчен,в автоматичния уж трябва сам да си разпознае и да си запалиш без проблем,в ръчния трябва да натиснеш копчето и после да палиш....та автоматичния при мен работеше избиратрлно и понякога палеше по някога не,и даваше грешка " fuel pump fault " ...след бая висене по сервизи се и след скандал при хората които ми слагаха имобилайзера се оказа, че имобилайзера заспива 30 секунди след като спреш да го движиш...т.е ако ти е в джоба забрави да сработи....Ако имобилайзера ти е от този тип,пробвай да натиснеш копчето за 2 сек ибслед това да палиш...успех
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?
toss написа:Мета 43. Имам резервен чип, но в момента не ми е подръка (в друг град съм). Работи с батерия. Монтиран е преди 7-8 месеца. Казаха, че батерията би трябвало да издържи 2-3 години поне.
Смени му батерията, CR2032 трябва да е,активирай го със задържане на бутона за 5-6 секунди докато почне да мига пак и пробвай с хубав акумулатор.
Трудно да изкара 2-3г. а и кой знае кога е произведена...
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Проблем с горивна помпа и/или софтуерен проблем?
За да елиминираме, евентуалния проблем с помпа, че и регулатора на налягането на горивото, първо почисти клемите на акумулатора и го зареди добре с хубаво зарядно. Пробвай няколко пъти да запалиш, но и няколко пъти с голям промеждутък от време. Ако проблема изчезне ясна работата, но ако остане трябва да се търси проблема другаде, но е много вероятно при тези грешки които ти ги дава, наистина да имаш проблеми с помпата. Проблема с помпата обаче може да излезе много скъп като ремонт, защото в повечето случаи е много възможно да е заминал и регулатора за налягането на горивото, който ти е в резервоара, а той струва минимум 500 лв... като сложиш цената и на помпата, сумите стават неприятни...
BMW 325i M3 look.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани