Помощ при избор мебжду 325i/325d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Знам, че без проблем кара над 500к, ама верно, че у нашенско има много над този пробег...
А бензиново БМВ винаги си е по-убаво, но не е толкова здраво или по-скоро разумно за поддръжка, колкото беше едно време, факт...
Въпреки че ясно помня темите за охлаждането на М20, проблемите с главите, ваносите и мисфайърите на М50/2 и пр.... Просто хората обичаме нещата от тези епохи, в които са ни доставяли най-голямо удоволствие или сме имали свободата да им се радваме. Това е, субективният и емоционален фактор винаги го има.
Sent from my iPhone using Tapatalk
А бензиново БМВ винаги си е по-убаво, но не е толкова здраво или по-скоро разумно за поддръжка, колкото беше едно време, факт...
Въпреки че ясно помня темите за охлаждането на М20, проблемите с главите, ваносите и мисфайърите на М50/2 и пр.... Просто хората обичаме нещата от тези епохи, в които са ни доставяли най-голямо удоволствие или сме имали свободата да им се радваме. Това е, субективният и емоционален фактор винаги го има.
Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Рано или късно всеки стига до извода, че по-добро от 320 няма
Шегата настрана, 320д с чип е наистина евтина кола за километри която не е съвсем убита като динамика.
Шегата настрана, 320д с чип е наистина евтина кола за километри която не е съвсем убита като динамика.
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
AlexK. написа: Заслужава ли си да избера ръчните скорости пред автомата
Ти ще я караш тая кола, вземи си каквото ти харесва. Автомата, поне за мен, е най-яката екстра в една кола.
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Bexim написа:Знам, че без проблем кара над 500к, ама верно, че у нашенско има много над този пробег...
А бензиново БМВ винаги си е по-убаво, но не е толкова здраво или по-скоро разумно за поддръжка, колкото беше едно време, факт...
Въпреки че ясно помня темите за охлаждането на М20, проблемите с главите, ваносите и мисфайърите на М50/2 и пр.... Просто хората обичаме нещата от тези епохи, в които са ни доставяли най-голямо удоволствие или сме имали свободата да им се радваме. Това е, субективният и емоционален фактор винаги го има.
Sent from my iPhone using Tapatalk
В е60 форума всички сменят вериги на 200-300к километра.
м57 в е90 не е ли същия като при е60 ?
Нормално е да са на много километри, все пак и те станаха на години.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Може, не претендирам да съм прав, винаги съм мислил, че веригата му изкарва по-дълго. Около 200 знам, че се сменяше на Н57, но явно и това трябва да се има предвид и при М57.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Bexim написа:Знам, че без проблем кара над 500к, ама верно, че у нашенско има много над този пробег...
А бензиново БМВ винаги си е по-убаво, но не е толкова здраво или по-скоро разумно за поддръжка, колкото беше едно време, факт...
Въпреки че ясно помня темите за охлаждането на М20, проблемите с главите, ваносите и мисфайърите на М50/2 и пр.... Просто хората обичаме нещата от тези епохи, в които са ни доставяли най-голямо удоволствие или сме имали свободата да им се радваме. Това е, субективният и емоционален фактор винаги го има.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ех времена.... едно време да си купиш 325i беше с 9400лв. по скъпо от колкото да си купиш 320i
Няма вече такива мотори като М50, там освен да го супиш от глупост като например да вкараш 2ра вместо 4та друго рядко се разваляше....
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
В повечето случаи при M47/М57 доста хора сменят веригата защото:
1. Чудят се какво да сменят по колата
2. Не е чак толкова скъпо (струва 2 пъти по-малко от Н47/Н57)
3. Майстора така каза
А към автора ако е сравнително спокоен шофьор и по магистрала кара до към 140-150 км/ч - оптималното като разходи (гориво и подръжка) си е 320 с М47.
1. Чудят се какво да сменят по колата
2. Не е чак толкова скъпо (струва 2 пъти по-малко от Н47/Н57)
3. Майстора така каза
А към автора ако е сравнително спокоен шофьор и по магистрала кара до към 140-150 км/ч - оптималното като разходи (гориво и подръжка) си е 320 с М47.
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Преди седмица смених веригите на моята с М57 двигател е така от шубе да не се скъсат. Колата е на реални 310000 км и се оказа, че старите вериги са в топ състояние съвсем леко разтегнати. Ако знаете истинските километри на двигателя според мен не нужно да бързате със смяната. Наистина при м57 изкарват доста.
- AlexK.
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d e91 manual
- Мечтае да кара: е30 купе
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
drago9205 написа:
А към автора ако е сравнително спокоен шофьор и по магистрала кара до към 140-150 км/ч - оптималното като разходи (гориво и подръжка) си е 320 с М47.
163 к.с. не са много повече от 150, а желанието ми беше нещо по живичко. Това е причината да гледам 325
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Ремап де, 163 отива на 200к.с. и е окей за каране извънградско.
- wishy35
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.09.2018
- Кара: e92 335d
- Мечтае да кара: F32 435d
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
По моето ограничено мнение, бих казал дизел. Макар и моя личен опит да не е достатъчен за заключения, всяко едно бензиново БМВ което съм имал е било, както пишат колегите масларник. старото е46 гореше 1л масло на 1600км, които даже БМВ ме убеждаваха, че е абсолютно нормално. Даже нямаше нужда да сменяш масло - само филтър. Шегата настрана, но мисля че дизеловите БМВ-та са доста по успешни. Преди да си купя моето 335д, доста се колебах дали да си взема 335и. Имах едно кабрио 330д, което върнах заради проблем със скоростната кутия и тогава влязох в една група в ФБ, е90-е93 собственици в Англия. Подобно на този подфорум. Огромна група, над 20к членове. Това което ми направи впечатление беше, че мнозинството оплаквания,проблеми и прочие бяха от бензиновите коли. Естествено имаше и доволно хора със скъсани вериги на 320д. Тук интересното е, че повечето коли, да не кажа всички, са с реални километри и средния пробег сигурно е около 130-180к км. Има тук таме някой дето е направил много мили, единици с 250к мили (400k km) но те са рядкост. И това което мен ме уплаши от 335и, беше че дори тези с малък пробег пак си изкачаха често проблеми. Искам само да вметна, че това е мой ограничен поглед над нещата, други колеги които са понавътре с нещата ще дадат по-обосновано мнение. Но от това което описваш, аз бих избрал 325д с два крака и две ръце. Само внимавай каква нафта сипваш
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
AlexK. написа:drago9205 написа:
А към автора ако е сравнително спокоен шофьор и по магистрала кара до към 140-150 км/ч - оптималното като разходи (гориво и подръжка) си е 320 с М47.
163 к.с. не са много повече от 150, а желанието ми беше нещо по живичко. Това е причината да гледам 325
Че те останаха ли такива 163кс, които да се карат сток?
Един лек ремап и колата става 190кс, ако и това ти малее, по-добре гледай направо 335д
- AlexK.
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d e91 manual
- Мечтае да кара: е30 купе
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
dextuar написа:AlexK. написа:drago9205 написа:
А към автора ако е сравнително спокоен шофьор и по магистрала кара до към 140-150 км/ч - оптималното като разходи (гориво и подръжка) си е 320 с М47.
163 к.с. не са много повече от 150, а желанието ми беше нещо по живичко. Това е причината да гледам 325
Че те останаха ли такива 163кс, които да се карат сток?
Един лек ремап и колата става 190кс, ако и това ти малее, по-добре гледай направо 335д
След такъв ремап не се ли натоварва двигателя и останалите части много повече, как влияе на надеждността и на "живота" им.
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
При разумно засилена кола проблеми няма.
Почти всички дизели които съм имал са минали тая процедура още с първото обслужване и проблеми от ремапа не съм имал, вече ако някой мераклия иска да изкара абсолютния максимум е друг въпрос, но маперите го правят само при силно настояване от страна на клиента.
Почти всички дизели които съм имал са минали тая процедура още с първото обслужване и проблеми от ремапа не съм имал, вече ако някой мераклия иска да изкара абсолютния максимум е друг въпрос, но маперите го правят само при силно настояване от страна на клиента.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Бих казал, че специално при 320 163 коня ремап до 190 е наистина умерен и не би се отразил осезаемо на каквото и да е. Разбира се ако приемем, че колата по начало е здрава.
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани