Помощ при избор мебжду 325i/325d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AlexK.
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d e91 manual
- Мечтае да кара: е30 купе
Помощ при избор мебжду 325i/325d
Привет колеги,
Мисля в най-скоро бъдеще да закупя автомобил като съм се насочил към 325. Дилемата идва от това дали колата да бъде дизелова или на газ. Ще се изминават прекалено много километри извънградско и бензина отпада като вариант. Информирах се относно директното впръскване при по-новите 325 с двигателите n53. Следователно остават като вариант преди фейсовите 325i или дизелчета. Честно да си призная ми се кара повече на бензин/газ, но доколкото съм разбрал от познати е проблемно газифицирането заради устройството на двигателя и ваносите. Ако има някой, който притежава 325d или 325i на газ ще съм изключително благодарен ако сподели мнението си.
Какви са проблемите при двата модела, какво да се гледа при покупка?
Моля не превръщайте темата в спор между дизел, бензин или газ. Интересува ме кое би било по-удачно за мен.
Не съм забравил и за 320-ките, но след като разбрах, че имат проблеми с веригите и че трябва да се вади целия двигател за смяната реших че не ми се минава през този кошмар. Това е причината да не ги спомена, но ако имате други наблюдения ще съм благодарен да ги споделите. Благодаря предварително на всеки отзовал се!
Поздрави
Александър
Мисля в най-скоро бъдеще да закупя автомобил като съм се насочил към 325. Дилемата идва от това дали колата да бъде дизелова или на газ. Ще се изминават прекалено много километри извънградско и бензина отпада като вариант. Информирах се относно директното впръскване при по-новите 325 с двигателите n53. Следователно остават като вариант преди фейсовите 325i или дизелчета. Честно да си призная ми се кара повече на бензин/газ, но доколкото съм разбрал от познати е проблемно газифицирането заради устройството на двигателя и ваносите. Ако има някой, който притежава 325d или 325i на газ ще съм изключително благодарен ако сподели мнението си.
Какви са проблемите при двата модела, какво да се гледа при покупка?
Моля не превръщайте темата в спор между дизел, бензин или газ. Интересува ме кое би било по-удачно за мен.
Не съм забравил и за 320-ките, но след като разбрах, че имат проблеми с веригите и че трябва да се вади целия двигател за смяната реших че не ми се минава през този кошмар. Това е причината да не ги спомена, но ако имате други наблюдения ще съм благодарен да ги споделите. Благодаря предварително на всеки отзовал се!
Поздрави
Александър
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Привет колега, почвам едно по едно.
325д е чудесен автомобил който харчи малко и върви приятно, извън града е между 5 и 6л. на 100 нафта.
Проблеми имат всички коли втора ръка, но като цяло в това поколение на БМВ определено дизелите са по добрия избор.
Има важна тема за проблемите на N52 моторите, можеш да я прочетеш, като цяло 95% са масларници и харчат по 1л. масло на 2-3к км. много са малко тези които не го правят.
320д също е добър вариант, а това, че се вади мотора просто няма да го коментирам, не е необходимо да се прави, тези които го правят вероятно го правят защото не знаят как да ги сменят без да го извадят, или пък им се струва по удачно като оправдание да искат по една торба пари за смяната на веригите.
Прегледай темата за поддръжка на 330xd, както и темата за разход на гориво.
В зависимост от километрите които ще правиш сам прецени кое е по удачния вариант.
325д е чудесен автомобил който харчи малко и върви приятно, извън града е между 5 и 6л. на 100 нафта.
Проблеми имат всички коли втора ръка, но като цяло в това поколение на БМВ определено дизелите са по добрия избор.
Има важна тема за проблемите на N52 моторите, можеш да я прочетеш, като цяло 95% са масларници и харчат по 1л. масло на 2-3к км. много са малко тези които не го правят.
320д също е добър вариант, а това, че се вади мотора просто няма да го коментирам, не е необходимо да се прави, тези които го правят вероятно го правят защото не знаят как да ги сменят без да го извадят, или пък им се струва по удачно като оправдание да искат по една торба пари за смяната на веригите.
Прегледай темата за поддръжка на 330xd, както и темата за разход на гориво.
В зависимост от километрите които ще правиш сам прецени кое е по удачния вариант.
- AlexK.
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d e91 manual
- Мечтае да кара: е30 купе
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Благодаря за бързия отговор ще гледам да се информирам по-подробно за дизеловите двигатели.
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Е, вади се н47, че веригите са отзад, на м47 са си отпред и смяната е детска игра....
При мен н47 177кс, мапнат на около 220кс при нормално каране с трафика е около 5.5.
Тоя разход за тия коне е приказка.
И аз карам много и ми е важен разхода, но просто не си струваха главоболията с бензин, допълнителната инвестиция за ГИ и досадните спирания за зареждане.
А и чипнатата печица създава илюзията за нещо що-годе движещо се
При мен н47 177кс, мапнат на около 220кс при нормално каране с трафика е около 5.5.
Тоя разход за тия коне е приказка.
И аз карам много и ми е важен разхода, но просто не си струваха главоболията с бензин, допълнителната инвестиция за ГИ и досадните спирания за зареждане.
А и чипнатата печица създава илюзията за нещо що-годе движещо се
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Нищо не се вади стига с тия митове! Сваля се кутията и капака на клапаните, така се прави смяната, потърси в YouTube има доста клипове.Jarvis написа:Е, вади се н47, че веригите са отзад, на м47 са си отпред и смяната е детска игра....
При мен н47 177кс, мапнат на около 220кс при нормално каране с трафика е около 5.5.
Тоя разход за тия коне е приказка.
И аз карам много и ми е важен разхода, но просто не си струваха главоболията с бензин, допълнителната инвестиция за ГИ и досадните спирания за зареждане.
А и чипнатата печица създава илюзията за нещо що-годе движещо се
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Jarvis написа:Аз вадих... очевидно някой е бил по-умен.
Следващия път просто прочети процедурата в TIS и ще си спестиш доста излишен труд.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Щом караш много извънградско - дизел, то е ясно..
Бензин/газ без да има проблеми - няма такъв филм, еле с новите капризи...
Бензин/газ без да има проблеми - няма такъв филм, еле с новите капризи...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Да, и като си купиш дизел, освен веригата, трябва да свалиш 4/6 дюзи за проверка, с смяна на 6 подгревни свещи за да си спокоен. Евентуално и проверка на турбо.
Бензина излиза по-евтино, въпреки проблемите около газовото.
Карам дизелов автомобил за информация на пишещите.
Бензина излиза по-евтино, въпреки проблемите около газовото.
Карам дизелов автомобил за информация на пишещите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
На М57 защо да се сваля веригата?
Дюзите се четат дали има смисъл да се свалят или не.
А ако кара много извънградско, да броим ли и евентуален разход на масло как няма нищо да спести от газта...
Бензинът има много други не-малки разходи и в комбинация с газ, не мисля, че е оферта.
Още повече за изпреварвания дизелът е доста по-еластичен от атмосферен шестак, където трябва да ръчкаш надолу. Да, кеф е голям, но не ако караш много и постоянно.
Дюзите се четат дали има смисъл да се свалят или не.
А ако кара много извънградско, да броим ли и евентуален разход на масло как няма нищо да спести от газта...
Бензинът има много други не-малки разходи и в комбинация с газ, не мисля, че е оферта.
Още повече за изпреварвания дизелът е доста по-еластичен от атмосферен шестак, където трябва да ръчкаш надолу. Да, кеф е голям, но не ако караш много и постоянно.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Zubcho написа:Да, и като си купиш дизел, освен веригата, трябва да свалиш 4/6 дюзи за проверка, с смяна на 6 подгревни свещи за да си спокоен. Евентуално и проверка на турбо.
Бензина излиза по-евтино, въпреки проблемите около газовото.
Тука колко си си смукал от пръститеее...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Zubcho написа:Да, и като си купиш дизел, освен веригата, трябва да свалиш 4/6 дюзи за проверка, с смяна на 6 подгревни свещи за да си спокоен. Евентуално и проверка на турбо.
Бензина излиза по-евтино, въпреки проблемите около газовото.
Карам дизелов автомобил за информация на пишещите.
Излиза друг път по-евтино
За 40 000км само ми счупи един клапан, хвърли капака на клапаните (купе), двата соленоида и едната диса. Ако направя бегла калкулация надали дизела дори със смяна на верига ще излезе по-скъпо.
И неприятния момент с разхода на масло си остава при N52. Не че дизела не може да ти счупи турбо или нещо такова, всичко е възможно. А на гняз винаги нещо няма да е наред с тия двигатели, отделно чупят се помпи, прецакват се инжектори и това също със слагането на газта е бъдещ консуматив и не са евтини тия неща за смяна.
- AlexK.
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d e91 manual
- Мечтае да кара: е30 купе
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Благодаря на всички отзовали се. Ако речем, че се ориентирам към дизелчето освен дюзи, турбина и съединител какво друго трябва да се гледа внимателно? Заслужава ли си да избера ръчните скорости пред автомата и най-вече стария или новия мотор да се търси?
М57 или N57 е за предпочитане
М57 или N57 е за предпочитане
Re: Помощ при избор мебжду 325i/325d
Bexim написа:На М57 защо да се сваля веригата?
Да не би веригата на m57 да е вечна ?
Наистина има го момента, че и при бензина трябва да се смени в някой момент, но като че ли няма толкова скъсани вериги на бензинови двигатели.
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани