xDelete от разработчиците на xHP
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Само дето раздатката в м5 е на същия принцип, просто е с различни размери заради мощността.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
xDelete от разработчиците на xHP
Щото тоя софтуер е мислен ексклузивно за Х серията и помеждудругото го пуснаха и при моделите, при които по принцип може да избереш задвижването Толкова ли ти свършиха смислените аргументи, че почна с глупостите?b00st написа:dextuar написа:Мен ми е интересно на новата М5-цата дали са им написали в книжката да не я карат само на заден мост, че ще пре*бат задния диф
Sent from my iPhone using Tapatalk
М5 xDrive няма нищо общо с тоя xDrive. Всичко си е сметнато там. Tука темата беше за друго нещо, къде вече разбрахме, че е не съществуващо с допълнителната мощност и по-малкия разход от 1 приложение за телефон.andy написа:dextuar написа:Мен ми е интересно на новата М5-цата дали са им написали в книжката да не я карат само на заден мост, че ще пре*бат задния диф
Sent from my iPhone using Tapatalk
Наистина е несериозно да се пише по горе че задния диф ще му се скъси живота.
Най-отговорно заявявам че кутията и дифа ще им се удължи живота. Всичките Нютони от мотора навън ги усеща най-много кутията и раздатката и дифа защото не приплъзват гумите.На задно при много по малко нютони приплъзват гумите и по тоз начин се разтоварва всичко.
В Е90 с тая лека задница проблем може никога да няма, ама направи 5-10 старта на некой 2.2 тона X на задно само на кикдаун къде дифа му е на 300 000км и да видим дали си слагаш главата у торбата, че задния диф е безсмъртен
Да не говорим за полуоските също на F10 колко слабо место са.
П.С: Личи си колко си далеч от нещата, щом мислиш, че това е просто едно приложение за телефон
Sent from my iPhone using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: xDelete от разработчиците на xHP
А да попитам моята като е само със задно ще стане ли 4х4
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: xDelete от разработчиците на xHP
vld написа:Само дето раздатката в м5 е на същия принцип, просто е с различни размери заради мощността.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
На същия принцип, но нито 1 компонент няма нищо общо с тия къде караме ние То и в М3 F80 задното е на същия принцип, само къде кардана е карбонов (понеже нали като е на задно не се чупят) и струва колкото една Е90ка, дифа активен М колкото една Е46ца и така.
p.s. И раздатките в Е90/Е60 са със зъбни колела, X-овите са с верига. Един и същ принцип, разликата е в здравината и товара, която може да понесат преди да се износи/строши
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Дани от къде тоя хейт към възможността човек да получи 2 в 1, в смисъл що толкова много не те кефи? Аз примерно ако една кола не е на задно изобщо не бих я купил, дори винаги слагам отметката такива 4х4 въобще да не ми ги показва, с тази възможност обаче вече бих се замислил и определено ако взема такава кола то тя ще е 99.99% от времето само на задно Това разбира се не се отнася за камионите х5 и х6.
А с тая тенденция дето има последните години по голям процент да са хДрайв продадените автомобили направо са си царе тия пичове че го направиха.
щото след 5-6 години трудно ще се намира кола сам на задно...
А с тая тенденция дето има последните години по голям процент да са хДрайв продадените автомобили направо са си царе тия пичове че го направиха.
щото след 5-6 години трудно ще се намира кола сам на задно...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Владо нямам против софтуера, който има желание нека даде $150 и да си го разцъква. Просто нещата се представят сякаш това е някъв тунинг перфофманс мод, а то не е, с което тия "дивелопери" ми паднаха в очите след прекрасния им софтуер за кутиите и създаденото позитивно впечатление. Толкова от мен по темата, всеки сам си преценя, който иска слага, пробва, тука мисля никой не може да бъде задължен да го харесва на сила
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: xDelete от разработчиците на xHP
b00st написа:Владо нямам против софтуера, който има желание нека даде $150 и да си го разцъква. Просто нещата се представят сякаш това е някъв тунинг перфофманс мод, а то не е, с което тия "дивелопери" ми паднаха в очите след прекрасния им софтуер за кутиите и създаденото позитивно впечатление. Толкова от мен по темата, всеки сам си преценя, който иска слага, пробва, тука мисля никой не може да бъде задължен да го харесва на сила
Колега може ли да се обосновиш за софта на кутията , не съм виждал негативен коментар до сега , интересно ми стана за твоята гледна точка
Да , някои колеги го смятат за някакъв перформанс мод наистина
А по темата за Хделийт , и аз най-голямото ми условие като си купувам БМВ е да е само на задно , даже преди да купя сегашната ми пращат снимки и първия въпрос беше само на задно ли е ?
Сега вече има решение , донякъде.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: xDelete от разработчиците на xHP
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: xDelete от разработчиците на xHP
vld написа:Дани от къде тоя хейт към възможността човек да получи 2 в 1, в смисъл що толкова много не те кефи? Аз примерно ако една кола не е на задно изобщо не бих я купил, дори винаги слагам отметката такива 4х4 въобще да не ми ги показва, с тази възможност обаче вече бих се замислил и определено ако взема такава кола то тя ще е 99.99% от времето само на задно Това разбира се не се отнася за камионите х5 и х6.
А с тая тенденция дето има последните години по голям процент да са хДрайв продадените автомобили направо са си царе тия пичове че го направиха.
щото след 5-6 години трудно ще се намира кола сам на задно...
Т'ва все едно аз съм го писал
Never mistake motion for action...
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Аз не мисля, че като разединиш предното силово предаване от раздатката и колата започва да се управлява като кола на задно. Геометрията на окачването при xDrive е по-различна. Roll-центровете на купето са доста по-различни. Сравнението с F90 е тотално неуместно, защото там геометрията на окачването вероятно е съобразена с евентуалното търсене на RWD поведение от платформата. Когато Е90/Е60/Е70/F10 и т.н. потенциални клиенти на xDelete са проектирани като AWD модели, не е предвидено да имат адекватно RWD поведение. Смятам, че xDelete е един интересен инструмент да успееш да направиш все пак един donut на някой плац или да попързаляш на някой снежен завой с по-ниска скорост, отколкото xDrive налага. Тези, които мислят, че с него колата им се управлява като автомобил на задно, вероятно биха се кефили също толкова и на xDrive автомобил, все пак това не е Quattro или 4Matic.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Спасявай се, сега те почнаха
stocky написа:Аз не мисля, че като разединиш предното силово предаване от раздатката и колата започва да се управлява като кола на задно. Геометрията на окачването при xDrive е по-различна. Roll-центровете на купето са доста по-различни. Сравнението с F90 е тотално неуместно, защото там геометрията на окачването вероятно е съобразена с евентуалното търсене на RWD поведение от платформата. Когато Е90/Е60/Е70/F10 и т.н. потенциални клиенти на xDelete са проектирани като AWD модели, не е предвидено да имат адекватно RWD поведение. Смятам, че xDelete е един интересен инструмент да успееш да направиш все пак един donut на някой плац или да попързаляш на някой снежен завой с по-ниска скорост, отколкото xDrive налага. Тези, които мислят, че с него колата им се управлява като автомобил на задно, вероятно биха се кефили също толкова и на xDrive автомобил, все пак това не е Quattro или 4Matic.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Ти така мислиш само, ей сега ще ти обеснят колко много не разбираш и как е същото кат в новото М5 за 200 бона.stocky написа:Аз не мисля, че като разединиш предното силово предаване от раздатката и колата започва да се управлява като кола на задно. Геометрията на окачването при xDrive е по-различна. Roll-центровете на купето са доста по-различни. Сравнението с F90 е тотално неуместно, защото там геометрията на окачването вероятно е съобразена с евентуалното търсене на RWD поведение от платформата. Когато Е90/Е60/Е70/F10 и т.н. потенциални клиенти на xDelete са проектирани като AWD модели, не е предвидено да имат адекватно RWD поведение. Смятам, че xDelete е един интересен инструмент да успееш да направиш все пак един donut на някой плац или да попързаляш на някой снежен завой с по-ниска скорост, отколкото xDrive налага. Тези, които мислят, че с него колата им се управлява като автомобил на задно, вероятно биха се кефили също толкова и на xDrive автомобил, все пак това не е Quattro или 4Matic.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
xDelete от разработчиците на xHP
Не ги мислете вие тези с М5-ците по 200 бона, те не висят по форумите да умуват за 2-рата употреба на някой западен кош дали да е само на задно с екстри, които искат, или x-drive, с които не искатb00st написа:Ти така мислиш само, ей сега ще ти обеснят колко много не разбираш и как е същото кат в новото М5 за 200 бона.stocky написа:Аз не мисля, че като разединиш предното силово предаване от раздатката и колата започва да се управлява като кола на задно. Геометрията на окачването при xDrive е по-различна. Roll-центровете на купето са доста по-различни. Сравнението с F90 е тотално неуместно, защото там геометрията на окачването вероятно е съобразена с евентуалното търсене на RWD поведение от платформата. Когато Е90/Е60/Е70/F10 и т.н. потенциални клиенти на xDelete са проектирани като AWD модели, не е предвидено да имат адекватно RWD поведение. Смятам, че xDelete е един интересен инструмент да успееш да направиш все пак един donut на някой плац или да попързаляш на някой снежен завой с по-ниска скорост, отколкото xDrive налага. Тези, които мислят, че с него колата им се управлява като автомобил на задно, вероятно биха се кефили също толкова и на xDrive автомобил, все пак това не е Quattro или 4Matic.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: xDelete от разработчиците на xHP
stocky написа:Аз не мисля, че като разединиш предното силово предаване от раздатката и колата започва да се управлява като кола на задно. Геометрията на окачването при xDrive е по-различна. Roll-центровете на купето са доста по-различни. Сравнението с F90 е тотално неуместно, защото там геометрията на окачването вероятно е съобразена с евентуалното търсене на RWD поведение от платформата. Когато Е90/Е60/Е70/F10 и т.н. потенциални клиенти на xDelete са проектирани като AWD модели, не е предвидено да имат адекватно RWD поведение. Смятам, че xDelete е един интересен инструмент да успееш да направиш все пак един donut на някой плац или да попързаляш на някой снежен завой с по-ниска скорост, отколкото xDrive налага. Тези, които мислят, че с него колата им се управлява като автомобил на задно, вероятно биха се кефили също толкова и на xDrive автомобил, все пак това не е Quattro или 4Matic.
И това е вярно - със сигурност няма как поведението да е точно като на RWD. Най-малко заради окачените полуоски на предните колела. Тепърва ще плъзнат сравнения и тестове. При всички случаи обаче ще има разлика в пътното поведение като не теглят предните баници... Разхода на гориво не мисля, че е фактор за потребителите на този мод.
Never mistake motion for action...
- borislvagg
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 30.10.2018
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Някой подкарал ли го е на iOS вече? От къде да си поръчам Thor Wi-Fi адаптера и само той достатъчен ли е?
Благодаря!
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани