xDelete от разработчиците на xHP
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: xDelete от разработчиците на xHP
BaDxBoY написа:С колко ли ще свали разхода това ?
Зависи от колата, една 320хд няма да свали много защото, не гори много по принцип. При 335хи разлика има, но пак не е съвсем като при кола със задно защото има някакви загуби от въртенето на полупските, предния диф и карана. За момента наблюденията ми са около 1л. ,долу градско, но с 335 това е невероятно субективно, тази кола може да гори 8 и 28. Кефа обаче е друг колата се усеща по свободна и я няма загубата в мощността от х драйв( това пак е субективно, защото тази загуба никога не съм я усетил а съм карал 335 и на задно, когато сравнявам всичко ми е еднакво, освен че х драйв прави много по добри стартове).
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Колеги, xDelete ще е съвместим ли с х3 е83 (ако трябва да сме дори по-конкретни, питам за 3.0d 218 кончета и дзверото 3.0sd - всички знаят колко кончета)? Или поне засега се предлага само за е9х и е6х?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Ще бъдеhitar_potar написа:Колеги, xDelete ще е съвместим ли с х3 е83 (ако трябва да сме дори по-конкретни, питам за 3.0d 218 кончета и дзверото 3.0sd - всички знаят колко кончета)? Или поне засега се предлага само за е9х и е6х?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Оставям това тук да се знае, че много свободни съчинения и догатки по темата (най-вероятно клипът не важи на 100% за Е сериите). Постоянно задвижване (40:60) с разпределение на въртящия момент до 100% по оси и/или дадено колело и торк векторинг в завоите...Тоест не е на задно през повечето време
https://www.youtube.com/watch?v=p3Nv8HpbFtg
https://www.theautomasterbmw.com/new-bm ... ton-vt.htm
HOW DOES BMW XDRIVE INTELLIGENT ALL-WHEEL DRIVE WORK?
In normal driving conditions, xDrive distributes power in a 40/60 split between front and rear axles, with the rear axle getting the majority. xDrive is perpetually gathering data so it can appropriately adjust power distribution between each individual wheel using an electronically controlled gearbox and a multi-plate clutch system.
xDrive constantly monitors the speed of each wheel. If it detects any wheel slip, xDrive will send power to the wheels with better traction. Total time from spin detection to redistribution of power is just milliseconds, so you'll have the power you need to tackle tough New England driving conditions, right when you need it.
xDrive also measures data like acceleration and steering direction, so the system can produce the best possible outcome based on every piece of information.
https://www.youtube.com/watch?v=p3Nv8HpbFtg
https://www.theautomasterbmw.com/new-bm ... ton-vt.htm
HOW DOES BMW XDRIVE INTELLIGENT ALL-WHEEL DRIVE WORK?
In normal driving conditions, xDrive distributes power in a 40/60 split between front and rear axles, with the rear axle getting the majority. xDrive is perpetually gathering data so it can appropriately adjust power distribution between each individual wheel using an electronically controlled gearbox and a multi-plate clutch system.
xDrive constantly monitors the speed of each wheel. If it detects any wheel slip, xDrive will send power to the wheels with better traction. Total time from spin detection to redistribution of power is just milliseconds, so you'll have the power you need to tackle tough New England driving conditions, right when you need it.
xDrive also measures data like acceleration and steering direction, so the system can produce the best possible outcome based on every piece of information.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Не си единствен
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
По споко това е което трябва да се види за да се рабере как и защо е възможна модификацията:
A brief explanation of the BMW xDrive 4WD System and why it's even possible to switch it between 4WD and 2WD mode.
BMW did not allow it in the earlier models, but they implemented it in the recent M5, which still uses the same 4WD system as BMW's did ever since.
No matter if you are driving an old X5, or a recent 340i xDrive, the principle is always the same. This is what xDelete utilizes to turn your xDrive into a full 2WD car at your will.
https://youtu.be/Jk246sutET0?t=222
A brief explanation of the BMW xDrive 4WD System and why it's even possible to switch it between 4WD and 2WD mode.
BMW did not allow it in the earlier models, but they implemented it in the recent M5, which still uses the same 4WD system as BMW's did ever since.
No matter if you are driving an old X5, or a recent 340i xDrive, the principle is always the same. This is what xDelete utilizes to turn your xDrive into a full 2WD car at your will.
https://youtu.be/Jk246sutET0?t=222
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: xDelete от разработчиците на xHP
hitar_potar написа:Колеги, xDelete ще е съвместим ли с х3 е83 (ако трябва да сме дори по-конкретни, питам за 3.0d 218 кончета и дзверото 3.0sd - всички знаят колко кончета)? Или поне засега се предлага само за е9х и е6х?
За X3 E83 не ти трябва, никакъв xDelete - viewtopic.php?p=4218636#p4218636
Откачаш буксата на управлението на раздатката - задно, закачаш буксата - 4x4, тествано и изпробвано от колегата автор на темата още от преди доста време.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: xDelete от разработчиците на xHP
dextuar написа:Да не забравяме, че заводски при високи скорости, xDrive практически няма и всичко отива към задния мост. От тази гледна точка спекулирам, че би трябвало да е безопасно. Естествено, че никой няма да го ползва за икономия, а предимно за фън.
Sent from my iPhone using Tapatalk
dextuar написа:Не си единствен
Затова ми беше поста...практически не е така Според мен манията е доста палава и ще има приложение в 1-2-3 Серия, най-вече в 6 цилиндровите версии. За другите модели е все едно с коли/джипки по 2 тона и отгоре
"Чемодан, вокзал, Москва"
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: xDelete от разработчиците на xHP
bai_ILIA написа:dextuar написа:Да не забравяме, че заводски при високи скорости, xDrive практически няма и всичко отива към задния мост. От тази гледна точка спекулирам, че би трябвало да е безопасно. Естествено, че никой няма да го ползва за икономия, а предимно за фън.
Sent from my iPhone using Tapatalkdextuar написа:Не си единствен
Затова ми беше поста...практически не е така Според мен манията е доста палава и ще има приложение в 1-2-3 Серия, най-вече в 6 цилиндровите версии. За другите модели е все едно с коли/джипки по 2 тона и отгоре
xDrive се деактивира при скорости над 180 км/ч, т.е. остава само към заден мост, така че си е прав.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: xDelete от разработчиците на xHP
180км/ч звучи малко по-конкретно от "високи скорости" Виждал съм някъде в нета за Х3 точно такова инфо. Системата всъщност не е изключена, а праща всичко отзад, но пак ще реагира за милисекунди ако има загуба на сцепление. Няма как да се пробва обаче
Друг момент когато хДрайв е само на задно е при паркиране или по-точно много ниска скорост в комбинация с голям ъгъл на завиване по този начин улеснявайки маневрите.
Друг момент когато хДрайв е само на задно е при паркиране или по-точно много ниска скорост в комбинация с голям ъгъл на завиване по този начин улеснявайки маневрите.
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: xDelete от разработчиците на xHP
От цялата работа най-кофти ще е да си флашнеш колата само на задно, да закъсаш в снега, да тръгнеш да си пускаш xDrive и да ти падне батерията на телефона.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Мани високи - ниски скорости, ти нали си анти и не би си го сложилbai_ILIA написа:180км/ч звучи малко по-конкретно от "високи скорости"
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: xDelete от разработчиците на xHP
dextuar написа:Мани високи - ниски скорости, ти нали си анти и не би си го сложилbai_ILIA написа:180км/ч звучи малко по-конкретно от "високи скорости"
Не бих си го сложил понеже не виждам приложение в моята кола. Това не значи, че съм анти-конти, напротив звучи много добре. Маняците са доказани и бях очарован от ремапа на кутията на Е92 335д
"Чемодан, вокзал, Москва"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани