xDelete от разработчиците на xHP
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Просто още не си я прежалил ф-ката и ти кисне да я лъзгаш , признай сиbai_ILIA написа:dextuar написа:Мани високи - ниски скорости, ти нали си анти и не би си го сложилbai_ILIA написа:180км/ч звучи малко по-конкретно от "високи скорости"
Не бих си го сложил понеже не виждам приложение в моята кола. Това не значи, че съм анти-конти, напротив звучи много добре. Маняците са доказани и бях очарован от ремапа на кутията на Е92 335д
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: xDelete от разработчиците на xHP
b00st написа:hitar_potar написа:Колеги, xDelete ще е съвместим ли с х3 е83 (ако трябва да сме дори по-конкретни, питам за 3.0d 218 кончета и дзверото 3.0sd - всички знаят колко кончета)? Или поне засега се предлага само за е9х и е6х?
За X3 E83 не ти трябва, никакъв xDelete - viewtopic.php?p=4218636#p4218636
Откачаш буксата на управлението на раздатката - задно, закачаш буксата - 4x4, тествано и изпробвано от колегата автор на темата още от преди доста време.
Отлично съм запознат с темата на Боримечката и тая весела буксичка... макар и да съм представител на е46-раздела. Има някаква идея за е83 нататък, но по възможност да си го търкаля жената - на нея автомат, 4х4 и по-висок клиренс биха й свършили повече работа, отколкото на мен. Та в това отношение, стане ли този план реалност, този автомобил веднага би отишъл за препрограмиране на кутия, а някак си жената не я виждам да рови из багажника да търси буксички - виждам я обаче как съвсем спокойно си цъка режима от телефона, и толкова. Затова и питам за съвместимостта.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Тя Х3-ката си е е46-ца от всякъде, много по голяма прилика има с Е46 и е39 от колкото с Е60 и е90hitar_potar написа:b00st написа:hitar_potar написа:Колеги, xDelete ще е съвместим ли с х3 е83 (ако трябва да сме дори по-конкретни, питам за 3.0d 218 кончета и дзверото 3.0sd - всички знаят колко кончета)? Или поне засега се предлага само за е9х и е6х?
За X3 E83 не ти трябва, никакъв xDelete - viewtopic.php?p=4218636#p4218636
Откачаш буксата на управлението на раздатката - задно, закачаш буксата - 4x4, тествано и изпробвано от колегата автор на темата още от преди доста време.
Отлично съм запознат с темата на Боримечката и тая весела буксичка... макар и да съм представител на е46-раздела. Има някаква идея за е83 нататък, но по възможност да си го търкаля жената - на нея автомат, 4х4 и по-висок клиренс биха й свършили повече работа, отколкото на мен. Та в това отношение, стане ли този план реалност, този автомобил веднага би отишъл за препрограмиране на кутия, а някак си жената не я виждам да рови из багажника да търси буксички - виждам я обаче как съвсем спокойно си цъка режима от телефона, и толкова. Затова и питам за съвместимостта.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xDelete от разработчиците на xHP
По-нататък ще има и за Х3 Е83hitar_potar написа:b00st написа:hitar_potar написа:Колеги, xDelete ще е съвместим ли с х3 е83 (ако трябва да сме дори по-конкретни, питам за 3.0d 218 кончета и дзверото 3.0sd - всички знаят колко кончета)? Или поне засега се предлага само за е9х и е6х?
За X3 E83 не ти трябва, никакъв xDelete - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 6#p4218636
Откачаш буксата на управлението на раздатката - задно, закачаш буксата - 4x4, тествано и изпробвано от колегата автор на темата още от преди доста време.
Отлично съм запознат с темата на Боримечката и тая весела буксичка... макар и да съм представител на е46-раздела. Има някаква идея за е83 нататък, но по възможност да си го търкаля жената - на нея автомат, 4х4 и по-висок клиренс биха й свършили повече работа, отколкото на мен. Та в това отношение, стане ли този план реалност, този автомобил веднага би отишъл за препрограмиране на кутия, а някак си жената не я виждам да рови из багажника да търси буксички - виждам я обаче как съвсем спокойно си цъка режима от телефона, и толкова. Затова и питам за съвместимостта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Товари ли се раздатката по някакъв начин след изключването на хдрайва и правенето на типичните бмв изпълнения?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xDelete от разработчиците на xHP
На теория не, на практика е още рано да се каже.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Бях забравил за темата - ето нагледно загубите от раздатката...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Тъкмо тоя клип чаках. Много хубава реклама, но тия +30 коня са само на диното, понеже колата седи неподвижна и върти само задните гуми. Някой технически скаран човек може и да се върже, но тука мисля знаем добре, че в действителност на пътя няма да има никаква разлика и никакъв gain на мощност, защото предната карантия като диференциал и полуоски остава там да тежи и да се върти
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Лесно ще се докаже, като се качи на дино със синхронизация за да може да се върти и предното, като е изключено.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Мани ти да е същото, едно е да разпределяш мощност през редуктор макар и то плаващ, друго е да я мяташ само на един диф.
Със сигурност ще е по добре и на пътя особенно на доускорения.
Със сигурност ще е по добре и на пътя особенно на доускорения.
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Разлика и да има аз не я усещам...
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: xDelete от разработчиците на xHP
kapitanat написа:Разлика и да има аз не я усещам...
Ето, има колега с бърза кола. Да вземе едно драги и да замери 100-200 с xdrive и 100-200 само на задно и веднага ще си проличи има ли или няма разлика
От старт е ясно, че 4х4 копае по-добре, но въпросът е на високите скорости какво става.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: xDelete от разработчиците на xHP
vld написа:Мани ти да е същото, едно е да разпределяш мощност през редуктор макар и то плаващ, друго е да я мяташ само на един диф.
Със сигурност ще е по добре и на пътя особенно на доускорения.
Раздатката разпределя въртящ момент, не разпределя мощност. Мощността идва от двигателя и е винаги една и съща независимо как я "разпредели" раздатката. Владо прочети темата на Боримечката как работи xDrive моля те и ще си го обясниш, че някаква сериозна разлика няма да има нито в разхода нито в мощността, зимата дори ще губи сцепление повече и старта на хлъзгаво ще е много по-слаб. Разликата е единствено в това, че колата завива по-лесно на заден мост само.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Аз знам как работи раздатката, но това да кажеш че няма значение как ще бъде предадена мощността на колелата е несериозно.
Всеки допълнителен сегмент в дадена система за предаване на въртящ момент добавя допълнително съпротивление от което се генерират загуби.
Като елиминираш от уравнението раздатка и преден диференциял определено загубите ще са по малко.
Със сигурност загубите няма да стигнат до стойностите на кола само на задно заради тежестта и необходимостта на въртене на предния диф и полуоските от гумите, но ще се доближат.
Особенно при доускорения от 80км нагоре няма как да не е чувствителна раликата
Всеки допълнителен сегмент в дадена система за предаване на въртящ момент добавя допълнително съпротивление от което се генерират загуби.
Като елиминираш от уравнението раздатка и преден диференциял определено загубите ще са по малко.
Със сигурност загубите няма да стигнат до стойностите на кола само на задно заради тежестта и необходимостта на въртене на предния диф и полуоските от гумите, но ще се доближат.
Особенно при доускорения от 80км нагоре няма как да не е чувствителна раликата
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Няма ли колега с xDelete и да я качи на синхронизирано дино и да се реши казуса?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани