xDelete от разработчиците на xHP
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vanko242
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: xDelete от разработчиците на xHP
днес си флашнах софтуера сам. и на живи данни виждам това:
, като предпоследният ред постоянно мига в червено!
Проблем ли е, въпроса ми е към знаещите...
, като предпоследният ред постоянно мига в червено!
Проблем ли е, въпроса ми е към знаещите...
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
- vanko242
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: xDelete от разработчиците на xHP
vanko242 написа:днес си флашнах софтуера сам. и на живи данни виждам това:
, като предпоследният ред постоянно мига в червено!
Проблем ли е, въпроса ми е към знаещите...
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
- vanko242
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: xDelete от разработчиците на xHP
vanko242 написа:vanko242 написа:днес си флашнах софтуера сам. и на живи данни виждам това:
, като предпоследният ред постоянно мига в червено!
Проблем ли е, въпроса ми е към знаещите...
и накрая живите данни крашнаха...
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Re: xDelete от разработчиците на xHP
" A single clutchpack is good for around 100 kWh of total workload."
Изглежда предупреждава , че е минал 100 kwh работа.
Изглежда предупреждава , че е минал 100 kwh работа.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Lifetime Workload Clutchpack L1/L2/L3
Those are the lifetime workload counters of your transfer case clutchpack. The higher the workload, the higher the wear in your clutchpack. The counters are split in 3 classes, which are counted independently. L1 (left one) is the lowest power-class and is usually the one where the most workload happens in. This is slip and wear during normal driving, turning at junctions etc. (Power class 0-200 Watts) Class L2 (200 to 2000 Watts) and L3 (> 2000 Watts) are the high ones, which get upped when the Thermal Stress on the Clutch is already raised. A high L3 value is an indication for heavy use in the past. The complete workload is calculated by summing up all 3 counters. Those counters do not get reset with an oil-service, as they reflect clutch-pack wear, not oil-deterioration. A single clutchpack is good for around 100 kWh of total workload.
Това, което виждаш са стойностите за L1, L2 и L3 - 102.69, 12.43 и 0.08 kWh. Червеното най-вероятно е предупреждение, че сбора им е минал въпросните 100 кВтч, които се приемат за ок.
- Optrop
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 4.08.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330 xd E91
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Някой знае ли какви точно са настройките на Спорт режима? Това което се написали не е много ясно. Според мен е супер този режим. Просто искам няква яснота какво точно се случва на тоя режим,а нищо детайлно не намирам.
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Optrop написа:Някой знае ли какви точно са настройките на Спорт режима? Това което се написали не е много ясно. Според мен е супер този режим. Просто искам няква яснота какво точно се случва на тоя режим,а нищо детайлно не намирам.
От това , което са обяснили следва спорт режим да е 20% предно и 80% задно. За сняг е 10% предно и 90% задно.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Глоджи ме едно нещо, което не ми е на 100% ясно.
Имаме xDrive, флашваме с xDelete и отзад какво става?! Имаме тип отворен диф и подобно поведение като на сток RWD кола?!
Ако е така може ли да се сложи механичен LSD на xDrive и когато ползваме xDelete, да си е като кола шпер?!
Дано разбрахте обърканата ми мисъл и да намеря отговор
Имаме xDrive, флашваме с xDelete и отзад какво става?! Имаме тип отворен диф и подобно поведение като на сток RWD кола?!
Ако е така може ли да се сложи механичен LSD на xDrive и когато ползваме xDelete, да си е като кола шпер?!
Дано разбрахте обърканата ми мисъл и да намеря отговор
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
R1d3r написа:Глоджи ме едно нещо, което не ми е на 100% ясно.
Имаме xDrive, флашваме с xDelete и отзад какво става?! Имаме тип отворен диф и подобно поведение като на сток RWD кола?!
Ако е така може ли да се сложи механичен LSD на xDrive и когато ползваме xDelete, да си е като кола шпер?!
Дано разбрахте обърканата ми мисъл и да намеря отговор
Може, то шпера можеш да си го караш и с пуснат Х нищо не пречи.
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: xDelete от разработчиците на xHP
vld написа:R1d3r написа:Глоджи ме едно нещо, което не ми е на 100% ясно.
Имаме xDrive, флашваме с xDelete и отзад какво става?! Имаме тип отворен диф и подобно поведение като на сток RWD кола?!
Ако е така може ли да се сложи механичен LSD на xDrive и когато ползваме xDelete, да си е като кола шпер?!
Дано разбрахте обърканата ми мисъл и да намеря отговор
Може, то шпера можеш да си го караш и с пуснат Х нищо не пречи.
Ми то тогава е повече от перфектно да си караш Х-драйф. Слагаш си xDelete-а и си джиткаш, зимата като си с децата и имаш притеснения си пускат 4х4
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
R1d3r написа:vld написа:R1d3r написа:Глоджи ме едно нещо, което не ми е на 100% ясно.
Имаме xDrive, флашваме с xDelete и отзад какво става?! Имаме тип отворен диф и подобно поведение като на сток RWD кола?!
Ако е така може ли да се сложи механичен LSD на xDrive и когато ползваме xDelete, да си е като кола шпер?!
Дано разбрахте обърканата ми мисъл и да намеря отговор
Може, то шпера можеш да си го караш и с пуснат Х нищо не пречи.
Ми то тогава е повече от перфектно да си караш Х-драйф. Слагаш си xDelete-а и си джиткаш, зимата като си с децата и имаш притеснения си пускат 4х4
На мен си ми е добре и само на задно, децата се кефят повече от мен като я запързялям яката
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: xDelete от разработчиците на xHP
vld написа:На мен си ми е добре и само на задно, децата се кефят повече от мен като я запързялям яката
Напълно те разбирам, но малко по новите модели вече с по голям двигател е почти невъзможно да намериш само на задно...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
R1d3r написа:vld написа:На мен си ми е добре и само на задно, децата се кефят повече от мен като я запързялям яката
Напълно те разбирам, но малко по новите модели вече с по голям двигател е почти невъзможно да намериш само на задно...
Така е, за съжаление повече от 70% от продажбите на нови са Х , добре че направиха xDelete и пак аз винаги бих предпочел кола само на задно, по лесна поддръжка, по евтина, по готина за каране, по малко харчи, голяма работа, че немога да влизам с нея в дълбоки преспи, за тая работа си има джипове.
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: xDelete от разработчиците на xHP
vld написа: и пак аз винаги бих предпочел кола само на задно, по лесна поддръжка, по евтина, по готина за каране, по малко харчи, голяма работа, че немога да влизам с нея в дълбоки преспи, за тая работа си има джипове.
Абсолютен факт, но както съм се спрял на F30 с по-голям бензинов мотор, просто нямаш избор освен някоя тоталка от щатите....
- Optrop
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 4.08.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330 xd E91
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Дали ще има проблем ако се кара постоянно на Спорт режим примерно? Няма ли да има неправомерно износване на нещо? Аз съм най-доволен от Спорт режима, но ме притеснява да не се строши нещо като съм постоянно на него.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани