xDelete от разработчиците на xHP

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Mallorca
Пол: Мъж
Кара: трактор шестак
Детайли за колата: m57tu2d30 OL

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vanko242 » 10 Дек 2019, 19:43

днес си флашнах софтуера сам. и на живи данни виждам това:Изображение
, като предпоследният ред постоянно мига в червено!
Проблем ли е, въпроса ми е към знаещите...
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Mallorca
Пол: Мъж
Кара: трактор шестак
Детайли за колата: m57tu2d30 OL

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vanko242 » 10 Дек 2019, 20:28

vanko242 написа:днес си флашнах софтуера сам. и на живи данни виждам това:Изображение
, като предпоследният ред постоянно мига в червено!
Проблем ли е, въпроса ми е към знаещите...

Изображение
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Mallorca
Пол: Мъж
Кара: трактор шестак
Детайли за колата: m57tu2d30 OL

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vanko242 » 10 Дек 2019, 20:45

vanko242 написа:
vanko242 написа:днес си флашнах софтуера сам. и на живи данни виждам това:Изображение
, като предпоследният ред постоянно мига в червено!
Проблем ли е, въпроса ми е към знаещите...

Изображение

Изображение
и накрая живите данни крашнаха...
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от mom4e_s_BMW » 10 Дек 2019, 21:41

" A single clutchpack is good for around 100 kWh of total workload."

Изглежда предупреждава , че е минал 100 kwh работа.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 24.10.2003

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Ivo-G » 11 Дек 2019, 9:35

Lifetime Workload Clutchpack L1/L2/L3

Those are the lifetime workload counters of your transfer case clutchpack. The higher the workload, the higher the wear in your clutchpack. The counters are split in 3 classes, which are counted independently. L1 (left one) is the lowest power-class and is usually the one where the most workload happens in. This is slip and wear during normal driving, turning at junctions etc. (Power class 0-200 Watts) Class L2 (200 to 2000 Watts) and L3 (> 2000 Watts) are the high ones, which get upped when the Thermal Stress on the Clutch is already raised. A high L3 value is an indication for heavy use in the past. The complete workload is calculated by summing up all 3 counters. Those counters do not get reset with an oil-service, as they reflect clutch-pack wear, not oil-deterioration. A single clutchpack is good for around 100 kWh of total workload.

Това, което виждаш са стойностите за L1, L2 и L3 - 102.69, 12.43 и 0.08 kWh. Червеното най-вероятно е предупреждение, че сбора им е минал въпросните 100 кВтч, които се приемат за ок.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 4.08.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330 xd E91

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Optrop » 11 Яну 2020, 10:46

Някой знае ли какви точно са настройките на Спорт режима? Това което се написали не е много ясно. Според мен е супер този режим. Просто искам няква яснота какво точно се случва на тоя режим,а нищо детайлно не намирам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от mom4e_s_BMW » 16 Яну 2020, 21:37

Optrop написа:Някой знае ли какви точно са настройките на Спорт режима? Това което се написали не е много ясно. Според мен е супер този режим. Просто искам няква яснота какво точно се случва на тоя режим,а нищо детайлно не намирам.


От това , което са обяснили следва спорт режим да е 20% предно и 80% задно. За сняг е 10% предно и 90% задно.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от R1d3r » 20 Яну 2020, 11:40

Глоджи ме едно нещо, което не ми е на 100% ясно.

Имаме xDrive, флашваме с xDelete и отзад какво става?! Имаме тип отворен диф и подобно поведение като на сток RWD кола?!
Ако е така може ли да се сложи механичен LSD на xDrive и когато ползваме xDelete, да си е като кола шпер?! :kuku: :kuku: :kuku:
Дано разбрахте обърканата ми мисъл и да намеря отговор :mhihi: :bowdown:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vld » 20 Яну 2020, 15:26

R1d3r написа:Глоджи ме едно нещо, което не ми е на 100% ясно.

Имаме xDrive, флашваме с xDelete и отзад какво става?! Имаме тип отворен диф и подобно поведение като на сток RWD кола?!
Ако е така може ли да се сложи механичен LSD на xDrive и когато ползваме xDelete, да си е като кола шпер?! :kuku: :kuku: :kuku:
Дано разбрахте обърканата ми мисъл и да намеря отговор :mhihi: :bowdown:

Може, то шпера можеш да си го караш и с пуснат Х нищо не пречи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от R1d3r » 20 Яну 2020, 15:45

vld написа:
R1d3r написа:Глоджи ме едно нещо, което не ми е на 100% ясно.

Имаме xDrive, флашваме с xDelete и отзад какво става?! Имаме тип отворен диф и подобно поведение като на сток RWD кола?!
Ако е така може ли да се сложи механичен LSD на xDrive и когато ползваме xDelete, да си е като кола шпер?! :kuku: :kuku: :kuku:
Дано разбрахте обърканата ми мисъл и да намеря отговор :mhihi: :bowdown:

Може, то шпера можеш да си го караш и с пуснат Х нищо не пречи.

Ми то тогава е повече от перфектно да си караш Х-драйф. Слагаш си xDelete-а и си джиткаш, зимата като си с децата и имаш притеснения си пускат 4х4 :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vld » 20 Яну 2020, 15:50

R1d3r написа:
vld написа:
R1d3r написа:Глоджи ме едно нещо, което не ми е на 100% ясно.

Имаме xDrive, флашваме с xDelete и отзад какво става?! Имаме тип отворен диф и подобно поведение като на сток RWD кола?!
Ако е така може ли да се сложи механичен LSD на xDrive и когато ползваме xDelete, да си е като кола шпер?! :kuku: :kuku: :kuku:
Дано разбрахте обърканата ми мисъл и да намеря отговор :mhihi: :bowdown:

Може, то шпера можеш да си го караш и с пуснат Х нищо не пречи.

Ми то тогава е повече от перфектно да си караш Х-драйф. Слагаш си xDelete-а и си джиткаш, зимата като си с децата и имаш притеснения си пускат 4х4 :)

На мен си ми е добре и само на задно, децата се кефят повече от мен като я запързялям яката :mrgreen:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от R1d3r » 20 Яну 2020, 15:51

vld написа:На мен си ми е добре и само на задно, децата се кефят повече от мен като я запързялям яката :mrgreen:


Напълно те разбирам, но малко по новите модели вече с по голям двигател е почти невъзможно да намериш само на задно... :bowdown:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vld » 20 Яну 2020, 17:30

R1d3r написа:
vld написа:На мен си ми е добре и само на задно, децата се кефят повече от мен като я запързялям яката :mrgreen:


Напълно те разбирам, но малко по новите модели вече с по голям двигател е почти невъзможно да намериш само на задно... :bowdown:

Така е, за съжаление повече от 70% от продажбите на нови са Х :cry: , добре че направиха xDelete :lalala: и пак аз винаги бих предпочел кола само на задно, по лесна поддръжка, по евтина, по готина за каране, по малко харчи, голяма работа, че немога да влизам с нея в дълбоки преспи, за тая работа си има джипове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от R1d3r » 20 Яну 2020, 21:42

vld написа: и пак аз винаги бих предпочел кола само на задно, по лесна поддръжка, по евтина, по готина за каране, по малко харчи, голяма работа, че немога да влизам с нея в дълбоки преспи, за тая работа си има джипове.

Абсолютен факт, но както съм се спрял на F30 с по-голям бензинов мотор, просто нямаш избор освен някоя тоталка от щатите.... :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 4.08.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330 xd E91

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Optrop » 31 Яну 2020, 19:13

Дали ще има проблем ако се кара постоянно на Спорт режим примерно? Няма ли да има неправомерно износване на нещо? Аз съм най-доволен от Спорт режима, но ме притеснява да не се строши нещо като съм постоянно на него.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook