xDelete от разработчиците на xHP
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- thepowerof4
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 13.12.2018
- Кара: Е90 330xi N52
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Със 330XI съм, ръчка, и вчера си го купих и тествах апа. От сега ще кажа, че истинската му стойност е в последните му ъпдейти, където вкарват междинните положения, не само Он и Офф. Разказвам.
Преди това обаче гледам доста теоретици пишат, та да напиша и аз. Загубите идват не толкова от въртенето и на предните колела, диф, кардан и верига в раздатката (те и при незацепени предни си се въртят), ами от триенията (я гуми, я съединителя на раздатката) в моментите, когато се появяват разлики в скоростта на въртенето между предни и задни колела. На прав участък с постоянна скорост няма такива, но при завиване, ускорение всякакви елементи по окачване и силово предаване се сучат, гумите също и неминуемо се получават разлики при въртенето на колелата. Но при зацепени и предни и задни към едно (тва прави раздатката, няма междинен диф), един вид сами се блокират лекичко и загубите идват от минималните приплъзвания я на гумите, я на съединителя на раздатката. Тва е.
Та, първата ми работа беше да пробвам колата на задно. Колкото и да е фън за половин час, тва не се кара, трябва да си нон стоп на ДТЦ режим. Гумите ми не са галоши, 225/45/17 са, но дори на втора не може да захапе загладеният асфалт по кръстовищата (Пловдив). Отделно динамични изпреварвания с рязко изнасяне и прибиране не могат да се правят извън града - святка тракшъна при изнасяне и вярвате или не, нестабилна се усеща при прибиране. Със стоковата настройка (до 100% зацепени предни) не е проблем изобщо, разликата е голяма.
Иначе воланът олекна осезаемо, ускорението и лекотата на набиране също, заради елиминиране на горепосочените загуби. Завиването е доста по-агресивно определено, с желание премества предницата.
Спортният режим пробвах и в момента съм на него и според мен е ако не перфектният (той се води до 50% зацепени предни, клоня да пробвам 40 в custom режима), то много близо до него. Воланът все още е лек, предницата изнася с желание, набирането е осезаемо по-добро от сток, тъй като не са на 100% зацепени предните и позволява леко приплъзване при нужда. В същото време предава достатъчно въртящ момент и на предните и дори на пълна газ можеш да изнасяш. Единствено от старт приплъзват леко задните, но забележете - това по наблюдения ми помага да не дропнат рязко оборотите (атмосферка съм, нямам толкоз торк в ниското), задържа ги около 5к и според мен сега се изнася брутално по-добре. На агресивни доускорения и маневри също никакъв проблем. Смятам да прбовам с около 40% режим и пак ще репортна, но за момента, съм мега щастлив, защото подобри доста аспекти в колата. Уникална е разликата и горещо препоръчвам.
Преди това обаче гледам доста теоретици пишат, та да напиша и аз. Загубите идват не толкова от въртенето и на предните колела, диф, кардан и верига в раздатката (те и при незацепени предни си се въртят), ами от триенията (я гуми, я съединителя на раздатката) в моментите, когато се появяват разлики в скоростта на въртенето между предни и задни колела. На прав участък с постоянна скорост няма такива, но при завиване, ускорение всякакви елементи по окачване и силово предаване се сучат, гумите също и неминуемо се получават разлики при въртенето на колелата. Но при зацепени и предни и задни към едно (тва прави раздатката, няма междинен диф), един вид сами се блокират лекичко и загубите идват от минималните приплъзвания я на гумите, я на съединителя на раздатката. Тва е.
Та, първата ми работа беше да пробвам колата на задно. Колкото и да е фън за половин час, тва не се кара, трябва да си нон стоп на ДТЦ режим. Гумите ми не са галоши, 225/45/17 са, но дори на втора не може да захапе загладеният асфалт по кръстовищата (Пловдив). Отделно динамични изпреварвания с рязко изнасяне и прибиране не могат да се правят извън града - святка тракшъна при изнасяне и вярвате или не, нестабилна се усеща при прибиране. Със стоковата настройка (до 100% зацепени предни) не е проблем изобщо, разликата е голяма.
Иначе воланът олекна осезаемо, ускорението и лекотата на набиране също, заради елиминиране на горепосочените загуби. Завиването е доста по-агресивно определено, с желание премества предницата.
Спортният режим пробвах и в момента съм на него и според мен е ако не перфектният (той се води до 50% зацепени предни, клоня да пробвам 40 в custom режима), то много близо до него. Воланът все още е лек, предницата изнася с желание, набирането е осезаемо по-добро от сток, тъй като не са на 100% зацепени предните и позволява леко приплъзване при нужда. В същото време предава достатъчно въртящ момент и на предните и дори на пълна газ можеш да изнасяш. Единствено от старт приплъзват леко задните, но забележете - това по наблюдения ми помага да не дропнат рязко оборотите (атмосферка съм, нямам толкоз торк в ниското), задържа ги около 5к и според мен сега се изнася брутално по-добре. На агресивни доускорения и маневри също никакъв проблем. Смятам да прбовам с около 40% режим и пак ще репортна, но за момента, съм мега щастлив, защото подобри доста аспекти в колата. Уникална е разликата и горещо препоръчвам.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Колега ти го изкара "космос" тоя мотор с неговите 272кс. и нютони като на 320д
Как пък да не може да се изнасяш с пълна газ....леко пресилено ми идва.Или пък са ти испуснали всички амортесьори
Как пък да не може да се изнасяш с пълна газ....леко пресилено ми идва.Или пък са ти испуснали всички амортесьори
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Привет, приятел има 330xd и пита дали някой би му услужил с устройството или дали би се хванал да му направи колата само на задно или да остави и малко на предните колела, понеже не е сигурен.
Към кой да го насоча и колко пари да му кажа да си приготви ? Този спорт режим ли е най-оптималния вариант ?
Към кой да го насоча и колко пари да му кажа да си приготви ? Този спорт режим ли е най-оптималния вариант ?
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Пиши на Декстъра.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
BaDxBoY написа:Привет, приятел има 330xd и пита дали някой би му услужил с устройството или дали би се хванал да му направи колата само на задно или да остави и малко на предните колела, понеже не е сигурен.
Към кой да го насоча и колко пари да му кажа да си приготви ? Този спорт режим ли е най-оптималния вариант ?
Това трябва да си го направи сам, защото се плаща през гугъл плей и става лично приложение, колата се отключва по ВИН.
Струва 150Евро ако не може да се оправи сам може да му го направи всеки който има познания как се ползва телефон и се купуват приложения от плей стор.
Ако ще му го прави някой друг да си предвиди още някоя кинта за занимавката.
- thepowerof4
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 13.12.2018
- Кара: Е90 330xi N52
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Ми не, нямам торк, очевидно. За мен прекалено много се губи само на задно ако пусна, ама все пак имам добавеното тегло и драг на предните (когато не са зацепени). За 330ХД не мога да си представя как може да се кара тва на задно само.
И да, заключва лиценза по ВИН-а на колата.
И да, заключва лиценза по ВИН-а на колата.
- Optrop
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 4.08.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330 xd E91
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Четох но не открих информация за плащането. Като го платя приложението за година ли е или доживот на този VIN.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: xDelete от разработчиците на xHP
@thepowerof4 а представи си сега дизел на задно и над 700нм. Извънградско съм ѝ надавал цялата газ и си изпреварвам като пич. Или имаш supercharger и не знаеш за него, или окачването ти е отървало.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Optrop написа:Четох но не открих информация за плащането. Като го платя приложението за година ли е или доживот на този VIN.
Доживот.
А някой след като е изключил Х-са слагал ли си е спорт пакет джанти с различни размери гуми и разрешава ли се проблема който имат основно Е60х със спорт пакет джантите?
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: xDelete от разработчиците на xHP
vld написа:Optrop написа:Четох но не открих информация за плащането. Като го платя приложението за година ли е или доживот на този VIN.
Доживот.
А някой след като е изключил Х-са слагал ли си е спорт пакет джанти с различни размери гуми и разрешава ли се проблема който имат основно Е60х със спорт пакет джантите?
Какъв проблем имат е60 със спорт пакет?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Plamenv написа:vld написа:Optrop написа:Четох но не открих информация за плащането. Като го платя приложението за година ли е или доживот на този VIN.
Доживот.
А някой след като е изключил Х-са слагал ли си е спорт пакет джанти с различни размери гуми и разрешава ли се проблема който имат основно Е60х със спорт пакет джантите?
Какъв проблем имат е60 със спорт пакет?
Като се сложат джанти от нормално Е60 спорт пакет и рзлично ЕТ почва да хрупа раздатката и в един момент се чупи.
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Мойта е90 ка е на джанти от е60 с ет20 32 и гуми 245 на 275 от доста време вече и не се е обадила.. отделно 100000 човека карат на какви ли не джанти и ет та с различни по широчина гуми без проблем
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Няма как да има проблем, след като от завода М-пакетовите си излизат със "спорт пакет" джанти и гуми. Проблемите започват, когато се сложат неподходящ размер гуми.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
(h)aman написа:Няма как да има проблем, след като от завода М-пакетовите си излизат със "спорт пакет" джанти и гуми. Проблемите започват, когато се сложат неподходящ размер гуми.
Toва твърдение важи само за Е9х, за Е6х не е в сила, там щом е хикс всички джанти са еднакви и са с ЕТ40 няма М пакет или друго просто винаги е така, както и окачването винаги е стандартно, няма спорт, няма М и тн.
- Optrop
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 4.08.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330 xd E91
Re: xDelete от разработчиците на xHP
От днес съм с приложението. Много съм доволен,но мисля, че спорт режима е оптималната работа. Само на задно лапичката на тракшъна ще ми извади очите. Колата е с лек ремап.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани