xDelete от разработчиците на xHP

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Dextuar » 05 Ное 2018, 17:27

top написа:А за Е84 няма ли да има? че xDrive ми е напълно излишно в града и по магистралата..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Мога да потвърдя засега за всички Е9х/Е6х, но би трябвало да работи при всички Е серии, догодина и при Ф ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от BaDxBoY » 05 Ное 2018, 18:02

dextuar написа:Защото това не е кодиране, а пренаписване на част от фърмуера, подобно на кутиите. Често този софтуер е подписан със сертификат и трябва да имаш ключа, за да не се усети колата за интервенцията.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ако си първия в България който го предлага, ще си доста търсен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от bai_ILIA » 05 Ное 2018, 22:49

Бъдещ мелеонер :D
"Чемодан, вокзал, Москва"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vld » 05 Ное 2018, 23:03

Това ще е нещо което всеки сам може да си направи, така или иначе за да го спреш или пуснеш трябва да си закачиш колата и да префлашнеш. Едва ли ще му се ходи на някой всеки път при някой да му го пуска или спира.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от nero_ » 06 Ное 2018, 6:54

dextuar написа:Да не забравяме, че заводски при високи скорости, xDrive практически няма и всичко отива към задния мост. От тази гледна точка спекулирам, че би трябвало да е безопасно. Естествено, че никой няма да го ползва за икономия, а предимно за фън.


Sent from my iPhone using Tapatalk

На високи скорости предният и задният мост се движат с еднаква скорост и няма натоварване на пакета, освен ако няма разлики в гумите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от andy » 06 Ное 2018, 9:09

dextuar написа:Да не забравяме, че заводски при високи скорости, xDrive практически няма и всичко отива към задния мост. От тази гледна точка спекулирам, че би трябвало да е безопасно. Естествено, че никой няма да го ползва за икономия, а предимно за фън.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Точно. След 120км/ч е само на задно. Първия признак че раздатката почва да се ебава е като забележим че след тази скорост ако върнем газта и колата намаля скороста драстично предното е включено. (това от БМВ)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от kapitanat » 07 Ное 2018, 22:09

Това е една чудесна новина, защото тимът който работи по задачата е изключително компетентен. Аз съм от доста време с Xhp и мога да потвърдя, че стейдж 3 в спортен режим е уникално удоволствие и е много бърз (кефа се разваля само от досадното понякога xdrive) особено в комбинация с по-горен стейдж от mhd.
Темата за преправяне на xdrive към задно се чекне сериозно от няколко години особено в Е90 и N54 форумите, за момента има няколко варианта, като всеки си има проблемите:
1. Махане на бушона - изключително не го препоръчвам, често чистачките си правят каквото искат или не работят таблото е като коледна елха ДСЦ и АБС не работят и нямат идея за какво става въпрос и след повече каране колата влиза в авариен режим, за собствениците на N54 s JB4 това не е голям проблем защото ще трият грешки автоматично, но и те няма да имат ДСЦ и раздатката може да се претовари ако не е в правилна позиция (беше писано да караш колата назад когато го правиш, защото уж при заден ход била само на задно но това са си форумни приказки).
2. Откачане на буксата на раздатката, горе долу като горния вариант но няма да има проблема с чистачките.
3. Сваляне на предния кардан - е това вече работи, но не е толкова просто, защото при първото превъртане на гуми колата ще влезе с авариен режим
4. Сваляне на предния кардан и кодиране с данните от този сайт - http://www.onelapx1.com/blog/archives/01-2016 - предполагам че xDelete ще копира даденото в сайта кодиране и ще е забавно ако може да се махнат или лимитират някой функции особенно за спирачките.
5. Единственият 100% вариант до сега, да се махнат предните полуоски, и предния кардан и се слага репитер за скоростта от задния диференциал към предния - това го четох в N54 forum и беше направена на Е60 х535и темата беше 70 страници, така че пропусках по десет :) и не гарантирам за каквато и да е достоверност.

В крайна сметка до момента няма вариант за безопасно (с АБС и ДСЦ ) и лесно минаване от х към задно, ако от xhp се справят и успеят да кодират колата кадърно да е като новото м5 с избор от 4х4 или задно, това означава, че ще си взема и шпер като по този начин ще мога да имам вариант за истински кеф (малко намален от предните полуоски) и сигурността на 4х4 (която е реална :) ). Така че нека стискаме палци и да видим какво ще донесе дядо Коледа през Декември.

П.С. не съм сигурен дали при всички Х о ве е така, но мойта 335хи отива само на задно след 160км (една от идеите за софтуерно минаване на задно беше да се лъже колата че кара постоянно с над 160 обаче тогава, всяко по сериозно завъртане на волана, беше посрещано с ответна реакция от ДСЦ и не се получи...)
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от stocky » 08 Ное 2018, 11:25

Доста интересна новина. Ще следя с интерес. Не мисля, че една кола, проектирана за AWD започва да се държи като RWD кола само като спрат да се въртят предните колела, но резултатите ще са любопитни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Dextuar » 17 Ное 2018, 17:24

Доколкото успях да разбера, от xHP ще префлашват VGSG модула, като с новия firmware ще изключват директно съединителя в раздатката.
Отново ще подписват софтуера с ключа на BMW и дилърите въобще няма да могат да разбират за интервенцията, също както е в момента и с ремапа на скоростните кутии, тоест не би трябвало да има проблем за все още гаранционните Ф-ки :yes:


Готиното е, че скоро може да се очаква и имплементация на Launch Control, а евентуално и заедно с xHP Flashtool 1->2 2->3 предавка AWD и нагоре само RWD за феновете на драга :driving:

xHP xDelete.png


xHP xDelete 2.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Dextuar » 20 Ное 2018, 20:13

Вече има повече светлина по въпроса:

xDelete will hit the market in December 2018! Turning off your xDrive and enjoying your car in full RWD mode is only minutes away, after downloading the App!

Facts:
Smartphone/Tablet App to configure your xDrive-System. Available for Android and in 2019 for iOS as well.
100% safe for your car
Not detectable by the dealer
No hardware to install, just a simple 30 second process through your Smartphone or Tablet
No fault codes triggered
Steering Assist, ABS & DSC stay fully functional
You can leave your car in RWD mode forever, or you can change between AWD and RWD mode all the time. Just as you like.
Pricing: 149 USD/EUR per car, lifetime license per VIN/Owner
Unlimited vehicles per device & google account
Developed by the same team, that did xHP Flashtool

Required Hardware:
Android Device, running min. Android 4.3 (like Samsung Galaxy S2, 2011), USB-OTG compatible)
USB OTG Adapter
Standard OBD/INPA cable OR Thor Wifi Adapter (Both avail. at http://www.bimmergeeks.net for America and http://www.bimmer-connect.com for EU )

What vehicles are supported?
From the start we'll be supporting ALL BMW E90, E91, E92, E60 and E61. E70 and E71 to, but only those with 6-Speed Auto. 8-Speed models will follow. (it's not about the transmission, but the 8-Speed models use the same transfer-case-controller as the later F-Series)
Eventually also E53 and E83, needs to be investigated still
Support for F-Series will be ready for the Spring-Season 2019

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vld » 20 Ное 2018, 21:06

Сега вече се осмисля покупката на дисплей с андроид за собствениците на коли с xDrive :)

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Dextuar » 10 Дек 2018, 19:42

Версия 1.0.0 налична в PlayStore.
Ако на някой му трябва помощ, да пише, ще се постарая да помагам :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от kapitanat » 10 Дек 2018, 20:16

Вече съм на задно! Малко ме е жал за новите ми зимни гуми на 400км, шпера също е поръчан, х драйв от днес стана интересния избор :).
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Dextuar » 10 Дек 2018, 20:30

Да, вече не махам AWD опцията, като се оглеждам за Ф-ка :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10391
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Leon » 10 Дек 2018, 20:51

dextuar написа:Да, вече не махам AWD опцията, като се оглеждам за Ф-ка :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Точно това влязох да напиша и аз! :mhihi: :yes:
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook