Возия на Е91 330XD
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Возия на Е91 330XD
А тези 17-ки какви гуми са били.
По мои впечатления има доста твърди, друсащи гуми - дори извън рънфлат сегмента.
По мои впечатления има доста твърди, друсащи гуми - дори извън рънфлат сегмента.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Возия на Е91 330XD
drago9205 написа:А тези 17-ки какви гуми са били.
По мои впечатления има доста твърди, друсащи гусми - дори извън рънфлат сегмента.
17-ките бяха Pilot sport 4 XL 225/45/17 нови. Дот на 2-3 месеца. За мен работата е в цолажа и балона, тъй като и летните и зимните гуми бяха еднакъв размер и возиха почти еднакво.
Теорията ми е, е че окачването е пригодено за по твърд балон и по-бърза реакция на амортисьора, което осигурява 18-ката. Съответно 17-ката има по-голям балон и при неравност първоначално някаква част поема гумата и после амортисьора, което прави хода малко по-голям и съответно удря по- силно. Но пък по тази логика трябва с рънфлат да вози най-добре, а с тяк е нечовешки зле.
Re: Возия на Е91 330XD
все пак зависи и с какво се сравнява
е91 330х с двама пасажери е 2 тона
двигателя и той си тежи солидно
ако се сравнява с е36 или друга кола около 1.2 тона
няма как да влизат еднакво в дупките
е91 330х като дрънне в дупка .. все едно пропада в дън земя
не може да даваш гаЗ и да ги прескачаш като соц возило
трябва да св кара по внимателно, а не като джигитска кола
до този извод стигнах
е91 330х с двама пасажери е 2 тона
двигателя и той си тежи солидно
ако се сравнява с е36 или друга кола около 1.2 тона
няма как да влизат еднакво в дупките
е91 330х като дрънне в дупка .. все едно пропада в дън земя
не може да даваш гаЗ и да ги прескачаш като соц возило
трябва да св кара по внимателно, а не като джигитска кола
до този извод стигнах
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Возия на Е91 330XD
E46 330XD комби - 1725 кг.
Е90 330 X-drive - 1630 кг.
Е46 вози перфектно, Е90 като каруца. Килограмите нямат определящо значение. Окачването на по-големите двигатели е по-стегнато заради по-голямата мощност и по-голямото тегло, но самото тегло не определя твърдостта на возията.
Е90 330 X-drive - 1630 кг.
Е46 вози перфектно, Е90 като каруца. Килограмите нямат определящо значение. Окачването на по-големите двигатели е по-стегнато заради по-голямата мощност и по-голямото тегло, но самото тегло не определя твърдостта на возията.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Возия на Е91 330XD
Колеги вадя темата от архива, за да напиша най-накрая решението на целия проблем с возията. При слагането зимата на зимните 17-ки отново колата започна да вози като каруца. И се реших да сменя амортисьорите и тампоните на Макферсъна. След смяната мога да ви кажа, че колата просто няма нищо общо с преди. Сега вози като нормален автомобил. Все още возията е леко твърдичка, но на големите неравности колата се държи абсолютно адекватно не се захлупва във всяка вдлъбнатина и думкането напълно го няма. Сега си поема като на гума всичко и бих казал, че возията не отстъпва на Е46-цата. Неравностите не подмятат така колата нагоре-надолу както преди. Стабилността се запази. Като цяло имам чувството, че карам друг автомобил. Явно убеждението ми и мненията на други, че Е90 3л вози много твърдо ме бяха убедили, че не мога да очавам по-добро, но се оказа, че возията вече е перфектна. Заложих на оригинални амортисьори. Тампоните на макферсъна бяха пропаднали с 15-20мм. Амортисьорите видимо не изглеждаха изпуснали или блокирали.
Благодаря на всички за съветите и мненията! Съветвам всички, ако мислят че колата им вози много твърдо и удря на неравностите да направят тази процедура и няма да съжаляват!
А и още нещо - предницата видимо сега е по-висока и опира много по-малко. Сега погледнато от страни гумата е съосна с калника - т.е. отстоянието хоризонтално и вертикално между калника и гумата е еднакво. А преди видимо изглеждаше по-клекнала предницата. Ако забележите нещо такова при вас и нямате спортно окачване, значи вероятно и при вас са пропаднали тампоните.
Благодаря на всички за съветите и мненията! Съветвам всички, ако мислят че колата им вози много твърдо и удря на неравностите да направят тази процедура и няма да съжаляват!
А и още нещо - предницата видимо сега е по-висока и опира много по-малко. Сега погледнато от страни гумата е съосна с калника - т.е. отстоянието хоризонтално и вертикално между калника и гумата е еднакво. А преди видимо изглеждаше по-клекнала предницата. Ако забележите нещо такова при вас и нямате спортно окачване, значи вероятно и при вас са пропаднали тампоните.
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани