Е90 325i N52 не пали

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

Re: Е90 325i N52 не пали

Мнение от horhef » 16 Окт 2018, 12:47

Infinity_bg написа:Сагата с колата е решена! Колата вече пали от първия път на бензин, а не като преди, въртиш и после от втория!!!

Както и майстора на БМВ-та (а този човек наистина е МАЙСТОР с голямо М на BMW :bowdown: , няма да правя реклама, ако някой иска да го знае да ми пише на лично! Вероятно много от хората, които са от София го знаят) предположи и откри, че проблема се оказа първо, бензиновата помпа и второ, регулатора или клапана за разтоварване на налягането, който също е в резервоара. Общоооо взето нещата там са такива, че трябваше да се смени всичко комплект... Цената за бензинова помпа Пиербърг бе 280 лв, но за регулатора, към който върви и филтъра, няма алтернативни варианти и се слага само БМW, като цената там общо взето излиза около 500 лв. Защо се наложи комплект, защото като смените само помпа, а не и регулатора, който може да е дефектирал (а при мен точно той е бил виновника, на всичко, той е преебал и старата помпа), се получава свръх налягане с новата помпа (над 5, може и повече бара, в рейката) и то може да избие, някъде, я маркуч да скъсате или просто да прецакате новата си помпа много бързо. При мен освен всичко това, обърка и компютъра и колата не можеше даже да запали, въпреки че има налягане все едно да режеш метал с него...

Та излиза че без достатъчно налягане на горивото, се случват всякакви аномалии, и ако нямаш правилната диагностика (дори INPA не е достатъчна за целта), трудно може да хванеш нещата къде са. Сега не казвам, че парите които налях в части не трябваше да ги давам, защото например MAФ сензора си беше за смяна, но можеше да си спестя парите за соленоидите на ваносите... :!:

Та изводите, които може да се направят от всичко това са: Много, ама много е важно да отидете при правилния човек, с правилните диагностики, с знанията и уменията. Човека знае много и си пази знанията, ако го питате нещо да сподели какво и що, може да не ви каже как точно го е поправил и го разбирам напълно. Напълни се със всякакви майстори които от всичко разбират и точно такива хора като този които имат практика си проличават когато го закъсаш напълно. Понякога просто трябва да дадеш повече пари, за да ти се свърши нещо като хората на човек който разбира. Вярно този мойстор взе не малко пари, но нещата ги докара до добър финал и колата сега е неузнаваема :driving: :driving: :driving:


браво за отстранения проблем но защо на лични? Щом си доволен кажи на широката публика кой е, пък всеки да си преценява :D

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook