Е90 325i N52 не пали
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Е90 325i N52 не пали
Здравейте колеги,
двигателя отказва да запали... Първоначално имаше проблем със соленоидните клапани и изкарваше грешка за тях включително и сензора за колянов вал също правеше проблем и даваше грешка на диагностиката. Сменихме соленоидните клапани, но не с оригиналните ами чисто нови на Вайко, а сензора колянов вал сложихме оригинален. Също така бе сменена голямата диса, че беше счупена, ама това преди време, тогава нямаше проблеми с паленето и двигателя си работеше. Колата обаче продължава да не пали след смяната на тези неща. Започвам да си мисля дали не е някой механичен проблем, нещо свързано с ваносите? Идеи? Какво да се провери още преди да отваряме глава? Компресия има мерена е вече! Изчистихме всички грешки и адаптации и няма палене, мъчи се да припали само, по едно време даваше мисфайр на втори цилиндър, но може и да не е бобина... Майстора която я правеше, смята че е нещо до механичен проблем- вариаторно колело или нещо такова и че ако проблема е до ваносите, е много възможно заради това да не може да запали и да има мисфайр на някой цилиндър. Дори било вероятно комютъра да гасял искрата защото ваносите не работят като хората.
Та дайте някакви идеи какво друго да тестваме преди да отваряме глава и прочие.
Благодаря на всички.
двигателя отказва да запали... Първоначално имаше проблем със соленоидните клапани и изкарваше грешка за тях включително и сензора за колянов вал също правеше проблем и даваше грешка на диагностиката. Сменихме соленоидните клапани, но не с оригиналните ами чисто нови на Вайко, а сензора колянов вал сложихме оригинален. Също така бе сменена голямата диса, че беше счупена, ама това преди време, тогава нямаше проблеми с паленето и двигателя си работеше. Колата обаче продължава да не пали след смяната на тези неща. Започвам да си мисля дали не е някой механичен проблем, нещо свързано с ваносите? Идеи? Какво да се провери още преди да отваряме глава? Компресия има мерена е вече! Изчистихме всички грешки и адаптации и няма палене, мъчи се да припали само, по едно време даваше мисфайр на втори цилиндър, но може и да не е бобина... Майстора която я правеше, смята че е нещо до механичен проблем- вариаторно колело или нещо такова и че ако проблема е до ваносите, е много възможно заради това да не може да запали и да има мисфайр на някой цилиндър. Дори било вероятно комютъра да гасял искрата защото ваносите не работят като хората.
Та дайте някакви идеи какво друго да тестваме преди да отваряме глава и прочие.
Благодаря на всички.
BMW 325i M3 look.
- stinger
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E70 3.0D, '06 E83 3.0SD
- Мечтае да кара: нещо с WBS
Re: Е90 325i N52 не пали
Малко странно, но в момента имам същия проблем с това да не иска да запали, но съм с 325 със N53B30 и при мен се оказва, че е от стартера. Оказва се, че си умират внезапно и това си е.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Е90 325i N52 не пали
stinger написа:Малко странно, но в момента имам същия проблем с това да не иска да запали, но съм с 325 със N53B30 и при мен се оказва, че е от стартера. Оказва се, че си умират внезапно и това си е.
Е то стартера като е ясно... сменяш го и продължаваш. Ама при мене нещата се усложниха... първо имаше грешки които прочетохме и сменихме съответните части с мисълта, че проблема ще е от тях. Да ама не. Нещата май отиват към отваряне на главата...
BMW 325i M3 look.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Е90 325i N52 не пали
Само не разбрах защо ще пада главата?
Какво подозирате?
За мен не палене при наличие на компресия идва или от липса на гориво, или от липса на искра, или от някой датчик...
Няма логика да се отваря мотора на този етап.
ПП Спирането на подаване на искра от компа идва от не помня колко, но бяха доста празни тактове и записани грешки за мисфайър, които казваш, че нямаш.
Виждал съм такива мотори да палят на 3-4-5 цилиндъра, но палят. За мен потърсете още преди да влизате в излишни разходи...
Какво подозирате?
За мен не палене при наличие на компресия идва или от липса на гориво, или от липса на искра, или от някой датчик...
Няма логика да се отваря мотора на този етап.
ПП Спирането на подаване на искра от компа идва от не помня колко, но бяха доста празни тактове и записани грешки за мисфайър, които казваш, че нямаш.
Виждал съм такива мотори да палят на 3-4-5 цилиндъра, но палят. За мен потърсете още преди да влизате в излишни разходи...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- stinger
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E70 3.0D, '06 E83 3.0SD
- Мечтае да кара: нещо с WBS
Re: Е90 325i N52 не пали
Мисълта ми беше, че никъде не пише че сте сменили или въобще тествали стартера, да не се окаже от него.
Иначе от единичен мисфайър много ме съмнява да не пали, мойта си записва от време на време по някой такъв от кофти горивото тука.
Иначе от единичен мисфайър много ме съмнява да не пали, мойта си записва от време на време по някой такъв от кофти горивото тука.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Е90 325i N52 не пали
Bexim написа:Само не разбрах защо ще пада главата?
Какво подозирате?
За мен не палене при наличие на компресия идва или от липса на гориво, или от липса на искра, или от някой датчик...
Няма логика да се отваря мотора на този етап.
ПП Спирането на подаване на искра от компа идва от не помня колко, но бяха доста празни тактове и записани грешки за мисфайър, които казваш, че нямаш.
Виждал съм такива мотори да палят на 3-4-5 цилиндъра, но палят. За мен потърсете още преди да влизате в излишни разходи...
За съжаление, на майстора и на мен, знанията стигат до толкова. Освен това, след всичко това което сменихме, вече не записва и никакви грешки - дори след 3-4 паления или поне опити да запали... Днеска се опитах да я запаля, след 2 -3 завъртания, двигателя прави опит да запали, започва да работи като трактор, все едно е дизел, нещо такова, все едно на 4 цилиндъра работи и не може да се форсира. Веднъж успя да завърти и по-добре, аха да заработи като хората (примерно без цилиндър), като дори успях да я форсирам 1-2 пъти, като за да я поддържам да работи, трябваше да помпам газта, но това без особен успех, като накрая я угасих, защото не исках да я мъча и да не стане някой сакатлък.
Знам ли, може да е резтеглена верига, може да е избягала центровка, може да е всичко мътните да я вземат. ... Аз предполагам какво може да е, но не се наемам да го твърдя със сигурност - вероятно може да са заминали уплътненията на ваносите, които са на разпределителните валове, от това може да избяга газоразпределението на клапаните, но може и да е друго механично износване примерно, я на гърбици, я на разпределителните валове. Майстора при който ми е колата сега, ми спомена, че имал човек, който ги прави тези двигатели и дори говорил с него. Този майстор предполага, че ще излезе 500 лв цялата галимация по ремонта и ако е до тези уплътнения, то аз мисля, че цената е горе долу в тези граници. Ще видим какво ще излезе.
https://www.youtube.com/watch?v=JklQeUuDuYI ето за кои уплътнения говоря... защото може да смениш всичко, както е при мен, соленоиди, датчици, да наливаш пари и да не направиш нищо, ако е механичен проблема! Та така, нещата отиват до отваряне на капака на клапаните и прочие там неща, за които си трябват други хора, с подходящите знания и инструменти.
BMW 325i M3 look.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Е90 325i N52 не пали
Ще следя с интерес! Според мен потърси и второ мнение все пак.
Като запали, трябваше да я оставиш да поработи, макар и гадно. Тя сама ще си изключи неработещите цилиндри и като пообърне и сгрее, гасиш, палиш пак и виждаш как ще се държи.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Като запали, трябваше да я оставиш да поработи, макар и гадно. Тя сама ще си изключи неработещите цилиндри и като пообърне и сгрее, гасиш, палиш пак и виждаш как ще се държи.
Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10391
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Е90 325i N52 не пали
Двамата с майстора се учите, но само ти плащаш сметката... Като чета колко неща си изброил, ще се учите още дълго. Отиди в друг сервиз, няма да го разгадаем на компютъра. Тези "призрачни" проблеми се откриват много трудно и трябва човек с опит, който знае от къде да започне да разкача и да тества.
Never mistake motion for action...
- skipper
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Е90 325i N52 не пали
Infinity_bg написа:Здравейте колеги,
двигателя отказва да запали... Първоначално имаше проблем със соленоидните клапани и изкарваше грешка за тях включително и сензора за колянов вал също правеше проблем и даваше грешка на диагностиката. Сменихме соленоидните клапани, но не с оригиналните ами чисто нови на Вайко, а сензора колянов вал сложихме оригинален. Също така бе сменена голямата диса, че беше счупена, ама това преди време, тогава нямаше проблеми с паленето и двигателя си работеше. Колата обаче продължава да не пали след смяната на тези неща. Започвам да си мисля дали не е някой механичен проблем, нещо свързано с ваносите? Идеи? Какво да се провери още преди да отваряме глава? Компресия има мерена е вече! Изчистихме всички грешки и адаптации и няма палене, мъчи се да припали само, по едно време даваше мисфайр на втори цилиндър, но може и да не е бобина... Майстора която я правеше, смята че е нещо до механичен проблем- вариаторно колело или нещо такова и че ако проблема е до ваносите, е много възможно заради това да не може да запали и да има мисфайр на някой цилиндър. Дори било вероятно комютъра да гасял искрата защото ваносите не работят като хората.
Та дайте някакви идеи какво друго да тестваме преди да отваряме глава и прочие.
Благодаря на всички.
Провери следните неща:
1. Гориво - проверихте ли дали работи бензиновата помпа, има ли налягане в рейката, дюзите работят ли?
2. Въздух - провери системата от въздушния филтър до двигателя.
3. Стартер
4. Свещи
5. Сензорите - колянов и разпределителен вал отчитат ли се от компютъра?
6. Центровка - прескочил зъб, хлабава верига ?
7. Софтуерна адаптация правена ли е след пипането по ваноса, сензорите и дисата ?
Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Е90 325i N52 не пали
Най-правилното мнение е, че вярно и двамата с майстора ти се учите.
Първо проверяваш дали има искра до всички свещи, щом има компресия мотора.
Второ въздух стига ли? Дросел клапата работи ли? Разглабя се еърбокса и гледаш направо дросела отваря ли. Пробвай да запалиш с натиснат до долу педал на газта.
Налягането на горивото от рейла просто натисни да отвори клапана за източване и виж дали излиза на струя. Не е нужно дори да се разглобяват дюзите.
Ако всичко е наред, има гориво, искра и въздух + компресия значи остава едно единствено нещо - тайминга на мотора. Разтеглена верига при тия двигатели няма как да стане при нормална експлоатация. Дори на 300 000км не разтегля вериги тоя мотор. Как така двигателя просто отказва да запали след като е работил нормално?
Трето - пипано ли е моторчето на валвтроника? Ако е вадено от капака на клапаните ето ти възможна причина. Има начин с диагностиката да се инициализира на контакт и да си научи крайните позиции и е задължителна процедура след като се вади и слага обратно.
Може и да има по-сериозен проблем, но обикновено валвтроника на Н52 е доста здрава система и не прави проблеми. Трябва колата да се прочете с ИНПА най-добре и да се напишат тука какви грешки дава. Имай предвид, че този мотор може без проблем да запали на 5 или 4 цилиндъра и ще работи просто ще има вибрации, т.е. дори да нямаш компресия или няма искра на 2 цилиндъра пак ще пали и върви, но кардинално да не може да запали според мен нещо тайминга бяга.
Първо проверяваш дали има искра до всички свещи, щом има компресия мотора.
Второ въздух стига ли? Дросел клапата работи ли? Разглабя се еърбокса и гледаш направо дросела отваря ли. Пробвай да запалиш с натиснат до долу педал на газта.
Налягането на горивото от рейла просто натисни да отвори клапана за източване и виж дали излиза на струя. Не е нужно дори да се разглобяват дюзите.
Ако всичко е наред, има гориво, искра и въздух + компресия значи остава едно единствено нещо - тайминга на мотора. Разтеглена верига при тия двигатели няма как да стане при нормална експлоатация. Дори на 300 000км не разтегля вериги тоя мотор. Как така двигателя просто отказва да запали след като е работил нормално?
Трето - пипано ли е моторчето на валвтроника? Ако е вадено от капака на клапаните ето ти възможна причина. Има начин с диагностиката да се инициализира на контакт и да си научи крайните позиции и е задължителна процедура след като се вади и слага обратно.
Може и да има по-сериозен проблем, но обикновено валвтроника на Н52 е доста здрава система и не прави проблеми. Трябва колата да се прочете с ИНПА най-добре и да се напишат тука какви грешки дава. Имай предвид, че този мотор може без проблем да запали на 5 или 4 цилиндъра и ще работи просто ще има вибрации, т.е. дори да нямаш компресия или няма искра на 2 цилиндъра пак ще пали и върви, но кардинално да не може да запали според мен нещо тайминга бяга.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Е90 325i N52 не пали
собственика като изгледа тоя клип (вярно колата е допотопна ама принципите важат) да не си оправи сам колата накрая с покупка на едно гедоре и малко упоритост >
https://youtu.be/PNhuDCVIydw?t=925
https://youtu.be/PNhuDCVIydw?t=925
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Е90 325i N52 не пали
b00st написа:Най-правилното мнение е, че вярно и двамата с майстора ти се учите.
Първо проверяваш дали има искра до всички свещи, щом има компресия мотора.
Второ въздух стига ли? Дросел клапата работи ли? Разглабя се еърбокса и гледаш направо дросела отваря ли. Пробвай да запалиш с натиснат до долу педал на газта.
Налягането на горивото от рейла просто натисни да отвори клапана за източване и виж дали излиза на струя. Не е нужно дори да се разглобяват дюзите.
Ако всичко е наред, има гориво, искра и въздух + компресия значи остава едно единствено нещо - тайминга на мотора. Разтеглена верига при тия двигатели няма как да стане при нормална експлоатация. Дори на 300 000км не разтегля вериги тоя мотор. Как така двигателя просто отказва да запали след като е работил нормално?
Трето - пипано ли е моторчето на валвтроника? Ако е вадено от капака на клапаните ето ти възможна причина. Има начин с диагностиката да се инициализира на контакт и да си научи крайните позиции и е задължителна процедура след като се вади и слага обратно.
Може и да има по-сериозен проблем, но обикновено валвтроника на Н52 е доста здрава система и не прави проблеми. Трябва колата да се прочете с ИНПА най-добре и да се напишат тука какви грешки дава. Имай предвид, че този мотор може без проблем да запали на 5 или 4 цилиндъра и ще работи просто ще има вибрации, т.е. дори да нямаш компресия или няма искра на 2 цилиндъра пак ще пали и върви, но кардинално да не може да запали според мен нещо тайминга бяга.
Дросела е ОК, почистен даже, че колектора беше наскоро свалян заради масло обирателя който сменяхме.
Моторчето на Валвтроника не е вадено. Преди половин година беше вадено, но обучено от един специалист който ги разбира нещата. А и до колкото знам, валвтроника дори без него, колата трябва да пали, ако всичко друго и е наред. Да ще върви гадно, няма да има мощност, но ще пали и работи. Принципно двигателя винаги палеше трудно, поне от втория път палеше и имах съмнение, че може бензиновата помпа да е сдала багажа, но се оказа че тя работи, и ток стига до нея, вярно не е 12 волта, по спомени беше нещо от рода на 10-11 волта, но ток стигаше до нея, а тя си въртеше и се чуваше да бръмчи.
Оня ден ми се обади майстора и ми каза, че излязла грешка на Мафа, но все си мисля, че дори без него би могла да запали още повече че има не едно две видеа в тубата за това... Та поръчах и МАФ...
Преди малко ми се обади майстора, и ми каза че другия майстор, който прави основно БМВ, е намерил проблема... доста шантава работа ми изглежда, ама знам ли може и да е така. Принципно има резон, защото имах съмнения че бензиновата помпа не съвсем наред, та той стигнал до този извод също, защото мерили налягане на рейла и то било недостатъчно. След което се оказало, че помпата нещо окъсявала или давала неправилни сигнали и компа се шашнал тотално. Та сега ще сменям помпата с нова и без това трябваше това да стане по-рано, ама все не се наканих, че аз карам на газ основно. Отделно и МАФ сензора, бил за смяна и така. Да видим.
BMW 325i M3 look.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Е90 325i N52 не пали
Като караш на газ основно, брой и дюзите...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Е90 325i N52 не пали
Колега, така са те качили на въртележката! Стига им вярва.
Дебитомер на тази кола свети от щяло и нещяло.., особено като не ти пали, може един куп грешки да ти набие.
Навремето имах същия проблем като твоя и се оказа от соленоидите на ваноса. Не пали, като запали трака и тресе все едно цялата глава е натрошена.
Какво са сменяли и какво не са.., както го описваш едно към едно ми се случи.
Искай да ти свали "новите" соленоиди и ги виж дали са наистина нови. Искай да ти сложи старите!
Пробвай с оригинални!
Като цяло, "разбирачите" обичат да ги продухват с малко въздух и да ти ги върнат обратно за нови!
Дебитомер на тази кола свети от щяло и нещяло.., особено като не ти пали, може един куп грешки да ти набие.
Навремето имах същия проблем като твоя и се оказа от соленоидите на ваноса. Не пали, като запали трака и тресе все едно цялата глава е натрошена.
Какво са сменяли и какво не са.., както го описваш едно към едно ми се случи.
Искай да ти свали "новите" соленоиди и ги виж дали са наистина нови. Искай да ти сложи старите!
Пробвай с оригинални!
Като цяло, "разбирачите" обичат да ги продухват с малко въздух и да ти ги върнат обратно за нови!
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Е90 325i N52 не пали
Сагата с колата е решена! Колата вече пали от първия път на бензин, а не като преди, въртиш и после от втория!!!
Както и майстора на БМВ-та (а този човек наистина е МАЙСТОР с голямо М на BMW , няма да правя реклама, ако някой иска да го знае да ми пише на лично! Вероятно много от хората, които са от София го знаят) предположи и откри, че проблема се оказа първо, бензиновата помпа и второ, регулатора или клапана за разтоварване на налягането, който също е в резервоара. Общоооо взето нещата там са такива, че трябваше да се смени всичко комплект... Цената за бензинова помпа Пиербърг бе 280 лв, но за регулатора, към който върви и филтъра, няма алтернативни варианти и се слага само БМW, като цената там общо взето излиза около 500 лв. Защо се наложи комплект, защото като смените само помпа, а не и регулатора, който може да е дефектирал (а при мен точно той е бил виновника, на всичко, той е преебал и старата помпа), се получава свръх налягане с новата помпа (над 5, може и повече бара, в рейката) и то може да избие, някъде, я маркуч да скъсате или просто да прецакате новата си помпа много бързо. При мен освен всичко това, обърка и компютъра и колата не можеше даже да запали, въпреки че има налягане все едно да режеш метал с него...
Та излиза че без достатъчно налягане на горивото, се случват всякакви аномалии, и ако нямаш правилната диагностика (дори INPA не е достатъчна за целта), трудно може да хванеш нещата къде са. Сега не казвам, че парите които налях в части не трябваше да ги давам, защото например MAФ сензора си беше за смяна, но можеше да си спестя парите за соленоидите на ваносите...
Та изводите, които може да се направят от всичко това са: Много, ама много е важно да отидете при правилния човек, с правилните диагностики, с знанията и уменията. Човека знае много и си пази знанията, ако го питате нещо да сподели какво и що, може да не ви каже как точно го е поправил и го разбирам напълно. Напълни се със всякакви майстори които от всичко разбират и точно такива хора като този които имат практика си проличават когато го закъсаш напълно. Понякога просто трябва да дадеш повече пари, за да ти се свърши нещо като хората на човек който разбира. Вярно този мойстор взе не малко пари, но нещата ги докара до добър финал и колата сега е неузнаваема
Както и майстора на БМВ-та (а този човек наистина е МАЙСТОР с голямо М на BMW , няма да правя реклама, ако някой иска да го знае да ми пише на лично! Вероятно много от хората, които са от София го знаят) предположи и откри, че проблема се оказа първо, бензиновата помпа и второ, регулатора или клапана за разтоварване на налягането, който също е в резервоара. Общоооо взето нещата там са такива, че трябваше да се смени всичко комплект... Цената за бензинова помпа Пиербърг бе 280 лв, но за регулатора, към който върви и филтъра, няма алтернативни варианти и се слага само БМW, като цената там общо взето излиза около 500 лв. Защо се наложи комплект, защото като смените само помпа, а не и регулатора, който може да е дефектирал (а при мен точно той е бил виновника, на всичко, той е преебал и старата помпа), се получава свръх налягане с новата помпа (над 5, може и повече бара, в рейката) и то може да избие, някъде, я маркуч да скъсате или просто да прецакате новата си помпа много бързо. При мен освен всичко това, обърка и компютъра и колата не можеше даже да запали, въпреки че има налягане все едно да режеш метал с него...
Та излиза че без достатъчно налягане на горивото, се случват всякакви аномалии, и ако нямаш правилната диагностика (дори INPA не е достатъчна за целта), трудно може да хванеш нещата къде са. Сега не казвам, че парите които налях в части не трябваше да ги давам, защото например MAФ сензора си беше за смяна, но можеше да си спестя парите за соленоидите на ваносите...
Та изводите, които може да се направят от всичко това са: Много, ама много е важно да отидете при правилния човек, с правилните диагностики, с знанията и уменията. Човека знае много и си пази знанията, ако го питате нещо да сподели какво и що, може да не ви каже как точно го е поправил и го разбирам напълно. Напълни се със всякакви майстори които от всичко разбират и точно такива хора като този които имат практика си проличават когато го закъсаш напълно. Понякога просто трябва да дадеш повече пари, за да ти се свърши нещо като хората на човек който разбира. Вярно този мойстор взе не малко пари, но нещата ги докара до добър финал и колата сега е неузнаваема
BMW 325i M3 look.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани