Луфт между цилиндър и бутало

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 14.09.2018

Луфт между цилиндър и бутало

Мнение от ppetrov1 » 14 Сеп 2018, 14:18

Здравейте,

Колата е е90, 2d, 163коня от 2005. Имам луфт от 0,07мм между цилиндъра и буталото. Формата е елипсовидна. За момента не съм забелязал да гори масло. До колкото разбрах не може да се шлайфа и да се слагат ризи.

Въпросът ми е до колко километри според вас може да издържи двигателя.От какво може да се е получила елипсата. Дюзите са добре и работят.

Прикачам и снимка на цилиндрите след хонинг, за да се види за какво става въпрос.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Луфт между цилиндър и бутало

Мнение от ivoaudi » 14 Сеп 2018, 22:56

Колега, ако не дадеш смислено инфо, няма как да ти се отговори смислено. Какво значи 0,07мм луфт? Къде е измерен той? Споменаваш за елипса, в кое, къде???? Поне 8
размера трябва да постнеш за да се наеме някой да ти даде смислен отговор - два в горната и долната част на ризата и по два в полата и челото на буталото. Освен това ако правилно разбрах сте правили хонинг преди евентуален шлайф? Кой го измисли това? А и защо е отворен този мотор, история? Предполагам не сте го отворили да видите защо работи?
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Луфт между цилиндър и бутало

Мнение от michev » 14 Сеп 2018, 23:10

Това на снимката не е хонингован блок! Отделно, че няма и как да го направиш така, както мотора е в колата. Хонинговане се прави на демонтиран и напълно разобурудван блок - няма как да го сложиш иначе на плота на машината. За хлабината, колегата ти го написа по-горе, още повече, че хлабината бутало-цилиндър, се мери в строго определени места. Защото вероятно не са ти споменали, но буталото не е с цилиндрична, а леко конусовидна форма. Или си попаднал на некъдърни майстори, или самият се правиш на такъв, или ни пробваш акъла!
Последна промяна michev на 16 Сеп 2018, 19:40, променена общо 1 път
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Луфт между цилиндър и бутало

Мнение от dr.peshev » 16 Сеп 2018, 19:38

Колегата с 1 мнение явно ни изпитва?!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Луфт между цилиндър и бутало

Мнение от michev » 16 Сеп 2018, 20:03

И аз така мисля, затова и по-горе го написах. А и автора на темата нещо зачезна.
only rear wheel drive

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Smok

Последни теми
Facebook