Избор на нов акумулатор E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- nikolaysk
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.05.2016
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: е91 320D
Re: Избор на нов акумулатор E9x
А някои знае ли защо слагат агм акомулатори .Сигорно всички имат регенериране на спирачките които карат е90.
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Избор на нов акумулатор E9x
Не всички е90 имат регенериране при спиране, както и не всички са с АГМ, всъщност май повечето колеги са свалили оригинални обикновени акумулатори.
Причините да се слага AGM са доста - 1-во нямат течен електролит, по-издръжливи са на ниски температури, по-дълъг живот, не се разливат и разни други.
Но явно основните случаи, когато се ползват AGM при е90 са колите със старт/стоп (защото предлагат по-голям стартов ток и са по-устойчиви на натоварване) и зареждане при спиране (защото позволяват да поемат по-бързо ток)
Причините да се слага AGM са доста - 1-во нямат течен електролит, по-издръжливи са на ниски температури, по-дълъг живот, не се разливат и разни други.
Но явно основните случаи, когато се ползват AGM при е90 са колите със старт/стоп (защото предлагат по-голям стартов ток и са по-устойчиви на натоварване) и зареждане при спиране (защото позволяват да поемат по-бързо ток)
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Избор на нов акумулатор E9x
koziak написа:https://www.varta-automotive.com/en-gb/battery-finder?type=pc&year=2006&make=16&model=5430&engine=18761&etn=585+200+080%7C580+406+074%7C595+901+085%7C580+901+080%7C&rec_etn=580+406+074%7C580+901+080%7C&ss_etn=595+901+085%7C580+901+080%7C&literal_search=%7B%22type%22%3A%22Passenger+Car%22%2C%22year%22%3A%222006%22%2C%22make%22%3A%22BMW%22%2C%22model%22%3A%223+Touring+%28E91%29%22%2C%22engine%22%3A%22320+d+%28120+kW+%2F+163+PS%29%22%7D
Ето това излиза за мен според каталога. Затова си купих същия и от акумулатори бг, си ми дадоха гаранция. Свалих си отигиналният акумулатор който също НЕ беше АГМ. Оригиналният беше 80ач 640а стартов, който си излиза и по ВИН. Не виждам причина да отказват гаранция
Ако идеята е, че понеже караме модерни западни коли трябва най-доброто, има и по-скъпи от АГМ, такаче да не се циганите с АГМ
Относно монбат, стига да отговаря на параметрите, не виждам нищо лошо.
Единствено като минус, което усещам сега е че колата вече не се чувста като да караш БМВ, с този акумулатор ми е някакси като Опел
Sent from my iPhone using Tapatalk
Моето мнение беше да не се слага по-слаб акумулатор от оригиналния, за да си сигурен, че ако не изчезне грешката не е от акумулатора. Щом си сложил същия/по-добър, не би трябвало да имаш повече съмнения. Аз като сменях преди време бях с AGM от завода и пак такъв сложих със същите характеристики.
Избор на нов акумулатор E9x
Мнението ти нямаше как да го разберем, тъй като беше написал нещо различно.
Тогава при моето положение, не разбрах какъв им е проблема да дадат гаранция. Добре че не го поръчах онлайн от тях и в последствие магазинера-акумулаторджия да ми обеснява как няма да ми даде гаранция, въпреки че е правилният акумулатор.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тогава при моето положение, не разбрах какъв им е проблема да дадат гаранция. Добре че не го поръчах онлайн от тях и в последствие магазинера-акумулаторджия да ми обеснява как няма да ми даде гаранция, въпреки че е правилният акумулатор.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Избор на нов акумулатор E9x
Здравейте! Моята акумулаторна сага приключи и колата си има новичка батерия. По препоръка на колегата @ildivvy ходих в магазина на abt2001 в гр. Пловдив. Новичко, чисто магазинче с любезен търговец. Направих една консултация и там. Разбира се, най-гореща препоръка получих за
Bosch S5 AGM 95Ah. Колата била нова, с купища електроника, 15 минути след като се заключила, продължавала да издава звуци, да й работят компютрите и т.н. От там нататък като препоръка в низходящ ред следваха обикновен Bosch S5 95Ah, Bosch S4 95Ah и накрая FORSE 100Ah (Украйна). Това били акумулаторите, които щели да ми вършат работа за този автомобил. Всичко останало било непрепоръчително. Bosch S5 с предимство пред S4, заради по-новата технология на работа и изработка. Цената - около 230лв с отстъпките. Осъзнах, че в края на краищата най-много ме интересува гаранцията, която ще ми дадат и това ще ми осигури спокойствието, което търся. Когато повдигнах въпроса за гаранцията, отговора беше следния - Гаранцията е само за производствен дефект при самия акумулатор. Ако има осезаем проблем с батерията в къс срок след като е закупен и той бъде доказан - самата тя може да бъде подменена. Веднага ми изкочи въпроса - А какво правим, ако се скапе след година, да кажем? Колата започне да пали трудно и започна да изпитвам същите проблеми, които имам в момента. Отговора беше, че това се счита за неправилна експлоатация на самия акумулатор и това НЕ се покрива от гаранцията. А какъв е смисъла от 3-годишната такава, аз така и нямам отговор... Не ми хареса отговора, който получих и си тръгнах. По път за вкъщи минах отново през "Акумулатор център" на ул. Найчо Цанов. Заговорих се с момчето там. Той беше младичък на около 20 и нещо години и веднага ми "влезе във филма", така да се каже. Разказах му на две, три, каква консултация са ми направили в "Макскар" и се посмяхме дружно. Изкоментирахме нещата и отзивите му бяха същите, както на повече от вас тук, разбира се. Типичен търговски трик, за да се продаде най-скъпото от продуктовата гама. Те също предлагат Varta и той каза, че няма абсолютно никакви подобни ограничения, поставени от директния вносител на Varta за България. Любезно предложи с уред да ми замери настоящия акумулатор. Оказа се, че е потресаващо зле. Извинявам се, но не мога да се подкрепя с цифри, защото не помня. С две думи заключението беше, че най-вероятно някоя от плочките вътре е счупена и той беше потресен, как изобщо ми пали колата с този акумулатор. Обсъдихме гаранцията на по-високия клас акумулатори - 3 години и той каза, че при тях гаранцията важи за всякакъв тип неизправност на батерията и най-вече отслабване на характеристиките му с времето. Всичко може да се измери и види на място с техниката с която разполагат и стига проблема да не е в динамото на автомобила - акумулатора се демонтира, заменя с оборотен такъв и твоя се изпраща за ремонт или директна подмяна. Издават сервизна книжка на акумулатора и препоръча на всеки 6 месеца или поне година да се ходи, за да се направи измерване на текущото му състояние и въпросната проверка се вписва. Всичко това - напълно безплатно. Точно това исках да чуя! Харесах си една Varta Blue Dynamic 95Ah и реших направо да я взимам. Монтаж и демонтаж на момента - отново напълно безплатно. Точно преди да я сложим обаче, той реши да я земери с уреда и тя имаше по-нисък стартов ток от препоръчания. Около 690А при предписани 800A по етикет. Каза, че по принцип ще се зареди, но не ми препоръчва да си взема батерия с по-ниски стойности от предписаните. Насочи ме към MUTLU. Опита им сочел, че имат много по-добър живот и качества от Varta/Bosch, които се произвеждат за вторичния пазар, а не за автопроизводителите. Наистина като се погледнат кутиите на Bosch и Varta - те са напълно еднакви. Само стикера е сменен. Кутията на MUTLU-то изглеждаше наистина доооста по Premium. Убеди ме и реших да се спра на него. Стартов ток - 900А или със 100 повече от конкуренцията на Varta/Bosch, като го замери и беше даже леко отгоре според уреда - 920А. Пусна ми още отстъпка даже и ми предложи 100Ah за 200лв точно. Е, стиснахме си ръцете. Смени ми го на място и си тръгнах доволен, като оставих стария там. Колата пали по съвсем различен начин вече, моментално след натискане на бутона. Грешката изчезна и музиката вече продължава да си свири на загасен двигател, докато сама не се изключи. Явно има някакъв защитен механизъм и не може да се слуша музика безкрайно, както при по-старите автомобили.
Bosch S5 AGM 95Ah. Колата била нова, с купища електроника, 15 минути след като се заключила, продължавала да издава звуци, да й работят компютрите и т.н. От там нататък като препоръка в низходящ ред следваха обикновен Bosch S5 95Ah, Bosch S4 95Ah и накрая FORSE 100Ah (Украйна). Това били акумулаторите, които щели да ми вършат работа за този автомобил. Всичко останало било непрепоръчително. Bosch S5 с предимство пред S4, заради по-новата технология на работа и изработка. Цената - около 230лв с отстъпките. Осъзнах, че в края на краищата най-много ме интересува гаранцията, която ще ми дадат и това ще ми осигури спокойствието, което търся. Когато повдигнах въпроса за гаранцията, отговора беше следния - Гаранцията е само за производствен дефект при самия акумулатор. Ако има осезаем проблем с батерията в къс срок след като е закупен и той бъде доказан - самата тя може да бъде подменена. Веднага ми изкочи въпроса - А какво правим, ако се скапе след година, да кажем? Колата започне да пали трудно и започна да изпитвам същите проблеми, които имам в момента. Отговора беше, че това се счита за неправилна експлоатация на самия акумулатор и това НЕ се покрива от гаранцията. А какъв е смисъла от 3-годишната такава, аз така и нямам отговор... Не ми хареса отговора, който получих и си тръгнах. По път за вкъщи минах отново през "Акумулатор център" на ул. Найчо Цанов. Заговорих се с момчето там. Той беше младичък на около 20 и нещо години и веднага ми "влезе във филма", така да се каже. Разказах му на две, три, каква консултация са ми направили в "Макскар" и се посмяхме дружно. Изкоментирахме нещата и отзивите му бяха същите, както на повече от вас тук, разбира се. Типичен търговски трик, за да се продаде най-скъпото от продуктовата гама. Те също предлагат Varta и той каза, че няма абсолютно никакви подобни ограничения, поставени от директния вносител на Varta за България. Любезно предложи с уред да ми замери настоящия акумулатор. Оказа се, че е потресаващо зле. Извинявам се, но не мога да се подкрепя с цифри, защото не помня. С две думи заключението беше, че най-вероятно някоя от плочките вътре е счупена и той беше потресен, как изобщо ми пали колата с този акумулатор. Обсъдихме гаранцията на по-високия клас акумулатори - 3 години и той каза, че при тях гаранцията важи за всякакъв тип неизправност на батерията и най-вече отслабване на характеристиките му с времето. Всичко може да се измери и види на място с техниката с която разполагат и стига проблема да не е в динамото на автомобила - акумулатора се демонтира, заменя с оборотен такъв и твоя се изпраща за ремонт или директна подмяна. Издават сервизна книжка на акумулатора и препоръча на всеки 6 месеца или поне година да се ходи, за да се направи измерване на текущото му състояние и въпросната проверка се вписва. Всичко това - напълно безплатно. Точно това исках да чуя! Харесах си една Varta Blue Dynamic 95Ah и реших направо да я взимам. Монтаж и демонтаж на момента - отново напълно безплатно. Точно преди да я сложим обаче, той реши да я земери с уреда и тя имаше по-нисък стартов ток от препоръчания. Около 690А при предписани 800A по етикет. Каза, че по принцип ще се зареди, но не ми препоръчва да си взема батерия с по-ниски стойности от предписаните. Насочи ме към MUTLU. Опита им сочел, че имат много по-добър живот и качества от Varta/Bosch, които се произвеждат за вторичния пазар, а не за автопроизводителите. Наистина като се погледнат кутиите на Bosch и Varta - те са напълно еднакви. Само стикера е сменен. Кутията на MUTLU-то изглеждаше наистина доооста по Premium. Убеди ме и реших да се спра на него. Стартов ток - 900А или със 100 повече от конкуренцията на Varta/Bosch, като го замери и беше даже леко отгоре според уреда - 920А. Пусна ми още отстъпка даже и ми предложи 100Ah за 200лв точно. Е, стиснахме си ръцете. Смени ми го на място и си тръгнах доволен, като оставих стария там. Колата пали по съвсем различен начин вече, моментално след натискане на бутона. Грешката изчезна и музиката вече продължава да си свири на загасен двигател, докато сама не се изключи. Явно има някакъв защитен механизъм и не може да се слуша музика безкрайно, както при по-старите автомобили.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Избор на нов акумулатор E9x
Всъщност,аз и "Акумулатор Център"-а щях да препоръчам,но какво стана ...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Избор на нов акумулатор E9x
NeRoX написа:Моята сага с акумулатора продължава. Аз така или иначе не бързам кой знае колко и си разглеждам и разпитвам. Ходих в един магазин, който ми препоръчаха, направих и там една консултация. Търговеца ме попита каква е колата и дали ще я карам или е за продаване. Казах му, че точно съм купил колата и искам нещо читаво. Силно ми препоръча MUTLU, марка "доказана с годините и опита". Нямало смисъл да се плащат етикетите само за марки като VARTA и BOSCH. Качеството им било на светлинни години от това, което продавали директно на автомобилните производители за оригинално вграждане. Афтъмаркет вариантите им не стрували едва ли не. MUTLU били много по-надеждни, щели да изкарат много повече и т.н... Цената на MUTLU? Ами повече от VARTA! Чак ми стана смешно... След още малко коментари се склони да ми бутне цената колкото на VARTA-та - малко повече от 200лв за 85Ah. Реших да си помисля още...
Помислих си аз и днес реших да ходя да си купя вече. Цените на maxcar.bg ми се сториха най-добри при връщане на акумулатор, а и видях, че са отворили обект в Пловдив. Разпитах всичките си познати и приятели, които имт връзки и отстъпки в магазини за авточасти и се оказа, че никой не може да даде толкова добри цени за акумулатор. Всички бяха с по 20, 30, 40лв отгоре дори и след големите отстъпки. Отивам днес в магазина, казвам на човека данните на колата и той стреля директно. 95Ah AGM се давало по каталог и ми отказа да даде гаранция на какъвто и да е друг акумулатор с различни характеристики от тези. Можел съм да избирам между три марки - VARTA, BOSCH и Banner. Цените им бях подобни, VARTA-а е 320лв, като е в някаква промоция въпросния в момента, даже. Казах, че съм си направил проучване и смятам, че колата ми няма нужда от AGM акумулатор. Дори се съмнявам оригиналния, който са сложили от BMW, 2007-а година, да е бил AGM. Той ми каза, че може да ми продаде каквото искам, но не може да ми даде нито 1 ден гаранция. Всяка една от марките и официалните им вносители имали тези изисквания, за да дават гаранция. Ако те, като дилър, не спазили тези условия, трябвало да дават гаранция от тях, което нямало как да стане... Чак ме замисли с тази гаранция... От няколко места ми казаха, че по каталог на тая кола й дават AGM акумулатор. А 120лв отгоре хич не ми се дават, честно казано. То и 200лв не са малко... Ще ходя да питам на още едно, две места, дали ще ми дадат гаранция за нормален акумулатор и ще помисля.
Само да кажа закупих акумолатор от MAXCAR.BG преди 1 година продавачът от магазинът на ул Пирин ми изчете една лекция колко добри били акумулаторите BANNER AGM, и колко си заслужавали и само те имали 3 години гаранция и си викам еми добре ще си взема платих 310 лв за 92 ампера ruining bull banner agm, всичко точно до след 8 месеца когато акумулаторът отказа да пали и имах проблеми с паленето. Занесох за рекламация дадоха ми оборотен и след 2 седмици ми казаха нищо му няма на кумулаторът елате да си го вземете заредихме го. Отидох взех го след 2-3 седмици пак същото отказва да пали, отидох отново за рекламация и ми казаха че колата има отечка от 100-110 мили ампера, и проблемът е в колата. Закарах колат на лицензиран сервиз след 3 дена престой се оказва, че колата си заспива и след 60-та минута косумацията пада на 30 мили ампера съответно имам издаден констативен протокол от сервиза. Пак ходих в MAXCAR и те не го признават това и според тях проблемът ми е в колата а не в акумулаторът. Аз лично не бих ги препоръчал на никой повече, за каквото и да било не си харчете парите там ще съжалявате. Писах няколко пъти на БАННЕР и те се крият и не отговарят.
Няма начин да няма начин
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: Избор на нов акумулатор E9x
Дълга тема, но така и не ми стана ясно ... AGM или обикновен и ще върши ли работа обикновенния. Влизам в темата понеже от както застудя колата взе да има някой анoмалии ... рестартиране на дата и час, разни грешки и т.н при Е60 с тези признаци след 4 месеца акумулатора умря рязко, та усещането ми е, че и този на там върви.
Колата е 320i със старт стоп и BMW акумулатор 90аh 900a AGM. Пали от раз, но ... се случват разни работи
Колата е 320i със старт стоп и BMW акумулатор 90аh 900a AGM. Пали от раз, но ... се случват разни работи
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Избор на нов акумулатор E9x
apexs написа:Дълга тема, но така и не ми стана ясно ... AGM или обикновен и ще върши ли работа обикновенния. Влизам в темата понеже от както застудя колата взе да има някой анoмалии ... рестартиране на дата и час, разни грешки и т.н при Е60 с тези признаци след 4 месеца акумулатора умря рязко, та усещането ми е, че и този на там върви.
Колата е 320i със старт стоп и BMW акумулатор 90аh 900a AGM. Пали от раз, но ... се случват разни работи
Ако оригиналният ти е AGM, а след като си със старт/стоп навярно е така, аз лично не бих сложи обикновен...Ако пътуваш на къси разстояния си дозареди акумулатора. При всички случай при AGM се препоръчва дозаряд веднъж годишно. Пълна картина при диагностика и четене на хистограмите - нивото на заряд последните 5 дена може да видиш, заспиване и т.н.
Re: Избор на нов акумулатор E9x
pinko_23 написа:NeRoX написа:Моята сага с акумулатора продължава. Аз така или иначе не бързам кой знае колко и си разглеждам и разпитвам. Ходих в един магазин, който ми препоръчаха, направих и там една консултация. Търговеца ме попита каква е колата и дали ще я карам или е за продаване. Казах му, че точно съм купил колата и искам нещо читаво. Силно ми препоръча MUTLU, марка "доказана с годините и опита". Нямало смисъл да се плащат етикетите само за марки като VARTA и BOSCH. Качеството им било на светлинни години от това, което продавали директно на автомобилните производители за оригинално вграждане. Афтъмаркет вариантите им не стрували едва ли не. MUTLU били много по-надеждни, щели да изкарат много повече и т.н... Цената на MUTLU? Ами повече от VARTA! Чак ми стана смешно... След още малко коментари се склони да ми бутне цената колкото на VARTA-та - малко повече от 200лв за 85Ah. Реших да си помисля още...
Помислих си аз и днес реших да ходя да си купя вече. Цените на maxcar.bg ми се сториха най-добри при връщане на акумулатор, а и видях, че са отворили обект в Пловдив. Разпитах всичките си познати и приятели, които имт връзки и отстъпки в магазини за авточасти и се оказа, че никой не може да даде толкова добри цени за акумулатор. Всички бяха с по 20, 30, 40лв отгоре дори и след големите отстъпки. Отивам днес в магазина, казвам на човека данните на колата и той стреля директно. 95Ah AGM се давало по каталог и ми отказа да даде гаранция на какъвто и да е друг акумулатор с различни характеристики от тези. Можел съм да избирам между три марки - VARTA, BOSCH и Banner. Цените им бях подобни, VARTA-а е 320лв, като е в някаква промоция въпросния в момента, даже. Казах, че съм си направил проучване и смятам, че колата ми няма нужда от AGM акумулатор. Дори се съмнявам оригиналния, който са сложили от BMW, 2007-а година, да е бил AGM. Той ми каза, че може да ми продаде каквото искам, но не може да ми даде нито 1 ден гаранция. Всяка една от марките и официалните им вносители имали тези изисквания, за да дават гаранция. Ако те, като дилър, не спазили тези условия, трябвало да дават гаранция от тях, което нямало как да стане... Чак ме замисли с тази гаранция... От няколко места ми казаха, че по каталог на тая кола й дават AGM акумулатор. А 120лв отгоре хич не ми се дават, честно казано. То и 200лв не са малко... Ще ходя да питам на още едно, две места, дали ще ми дадат гаранция за нормален акумулатор и ще помисля.
Само да кажа закупих акумолатор от MAXCAR.BG преди 1 година продавачът от магазинът на ул Пирин ми изчете една лекция колко добри били акумулаторите BANNER AGM, и колко си заслужавали и само те имали 3 години гаранция и си викам еми добре ще си взема платих 310 лв за 92 ампера ruining bull banner agm, всичко точно до след 8 месеца когато акумулаторът отказа да пали и имах проблеми с паленето. Занесох за рекламация дадоха ми оборотен и след 2 седмици ми казаха нищо му няма на кумулаторът елате да си го вземете заредихме го. Отидох взех го след 2-3 седмици пак същото отказва да пали, отидох отново за рекламация и ми казаха че колата има отечка от 100-110 мили ампера, и проблемът е в колата. Закарах колат на лицензиран сервиз след 3 дена престой се оказва, че колата си заспива и след 60-та минута косумацията пада на 30 мили ампера съответно имам издаден констативен протокол от сервиза. Пак ходих в MAXCAR и те не го признават това и според тях проблемът ми е в колата а не в акумулаторът. Аз лично не бих ги препоръчал на никой повече, за каквото и да било не си харчете парите там ще съжалявате. Писах няколко пъти на БАННЕР и те се крият и не отговарят.
Здравей колега,
и аз имах подобен проблем и проблема се оказа в едно реле в жабката, което веднъж си работи нормално но от вмере на време източва акумулатора за няколко часа. Откакто го смених нямам подобни проблеми
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: Избор на нов акумулатор E9x
nikola59 написа:apexs написа:Дълга тема, но така и не ми стана ясно ... AGM или обикновен и ще върши ли работа обикновенния. Влизам в темата понеже от както застудя колата взе да има някой анoмалии ... рестартиране на дата и час, разни грешки и т.н при Е60 с тези признаци след 4 месеца акумулатора умря рязко, та усещането ми е, че и този на там върви.
Колата е 320i със старт стоп и BMW акумулатор 90аh 900a AGM. Пали от раз, но ... се случват разни работи
Ако оригиналният ти е AGM, а след като си със старт/стоп навярно е така, аз лично не бих сложи обикновен...Ако пътуваш на къси разстояния си дозареди акумулатора. При всички случай при AGM се препоръчва дозаряд веднъж годишно. Пълна картина при диагностика и четене на хистограмите - нивото на заряд последните 5 дена може да видиш, заспиване и т.н.
Ще направя един заряд преди да тръгна да купувам. Като цяло се кара 4 км на ден, което е супер малко.
Re: Избор на нов акумулатор E9x
imanov написа:pinko_23 написа:NeRoX написа:Моята сага с акумулатора продължава. Аз така или иначе не бързам кой знае колко и си разглеждам и разпитвам. Ходих в един магазин, който ми препоръчаха, направих и там една консултация. Търговеца ме попита каква е колата и дали ще я карам или е за продаване. Казах му, че точно съм купил колата и искам нещо читаво. Силно ми препоръча MUTLU, марка "доказана с годините и опита". Нямало смисъл да се плащат етикетите само за марки като VARTA и BOSCH. Качеството им било на светлинни години от това, което продавали директно на автомобилните производители за оригинално вграждане. Афтъмаркет вариантите им не стрували едва ли не. MUTLU били много по-надеждни, щели да изкарат много повече и т.н... Цената на MUTLU? Ами повече от VARTA! Чак ми стана смешно... След още малко коментари се склони да ми бутне цената колкото на VARTA-та - малко повече от 200лв за 85Ah. Реших да си помисля още...
Помислих си аз и днес реших да ходя да си купя вече. Цените на maxcar.bg ми се сториха най-добри при връщане на акумулатор, а и видях, че са отворили обект в Пловдив. Разпитах всичките си познати и приятели, които имт връзки и отстъпки в магазини за авточасти и се оказа, че никой не може да даде толкова добри цени за акумулатор. Всички бяха с по 20, 30, 40лв отгоре дори и след големите отстъпки. Отивам днес в магазина, казвам на човека данните на колата и той стреля директно. 95Ah AGM се давало по каталог и ми отказа да даде гаранция на какъвто и да е друг акумулатор с различни характеристики от тези. Можел съм да избирам между три марки - VARTA, BOSCH и Banner. Цените им бях подобни, VARTA-а е 320лв, като е в някаква промоция въпросния в момента, даже. Казах, че съм си направил проучване и смятам, че колата ми няма нужда от AGM акумулатор. Дори се съмнявам оригиналния, който са сложили от BMW, 2007-а година, да е бил AGM. Той ми каза, че може да ми продаде каквото искам, но не може да ми даде нито 1 ден гаранция. Всяка една от марките и официалните им вносители имали тези изисквания, за да дават гаранция. Ако те, като дилър, не спазили тези условия, трябвало да дават гаранция от тях, което нямало как да стане... Чак ме замисли с тази гаранция... От няколко места ми казаха, че по каталог на тая кола й дават AGM акумулатор. А 120лв отгоре хич не ми се дават, честно казано. То и 200лв не са малко... Ще ходя да питам на още едно, две места, дали ще ми дадат гаранция за нормален акумулатор и ще помисля.
Само да кажа закупих акумолатор от MAXCAR.BG преди 1 година продавачът от магазинът на ул Пирин ми изчете една лекция колко добри били акумулаторите BANNER AGM, и колко си заслужавали и само те имали 3 години гаранция и си викам еми добре ще си взема платих 310 лв за 92 ампера ruining bull banner agm, всичко точно до след 8 месеца когато акумулаторът отказа да пали и имах проблеми с паленето. Занесох за рекламация дадоха ми оборотен и след 2 седмици ми казаха нищо му няма на кумулаторът елате да си го вземете заредихме го. Отидох взех го след 2-3 седмици пак същото отказва да пали, отидох отново за рекламация и ми казаха че колата има отечка от 100-110 мили ампера, и проблемът е в колата. Закарах колат на лицензиран сервиз след 3 дена престой се оказва, че колата си заспива и след 60-та минута косумацията пада на 30 мили ампера съответно имам издаден констативен протокол от сервиза. Пак ходих в MAXCAR и те не го признават това и според тях проблемът ми е в колата а не в акумулаторът. Аз лично не бих ги препоръчал на никой повече, за каквото и да било не си харчете парите там ще съжалявате. Писах няколко пъти на БАННЕР и те се крият и не отговарят.
Здравей колега,
и аз имах подобен проблем и проблема се оказа в едно реле в жабката, което веднъж си работи нормално но от вмере на време източва акумулатора за няколко часа. Откакто го смених нямам подобни проблеми
Кажи кое е това реле, че да го сменя
Няма начин да няма начин
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Избор на нов акумулатор E9x
Баси дългите публикации изчетох за 1 акумулатор. В резюме: сложете типа и стойност с каквито колата ви излиза от завода и това е.
П. С. На 46цата 320D сложих Gigawatt и вече 3-4 зими няма никакви проблеми. От 2 зими я кара бащата. Не знам колко боклучива марка са, ама ако за 120лв акумулатор изкара 5г, викам да си струва (беше 140, но ми приспаднаха 20 за стария).
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
П. С. На 46цата 320D сложих Gigawatt и вече 3-4 зими няма никакви проблеми. От 2 зими я кара бащата. Не знам колко боклучива марка са, ама ако за 120лв акумулатор изкара 5г, викам да си струва (беше 140, но ми приспаднаха 20 за стария).
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Избор на нов акумулатор E9x
"Gigawatt" май не е съвсем 'боклучава' марка. Нещо на БОШ били...Поне така четох! Стария,който смених в началото на месеца, беше "Autopower",купен за 89лв (приспаднаха ми 2 стари), изкара 7г и 2м!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: Избор на нов акумулатор E9x
И така, вчера реших да сваля акумулатора за едно зареждане. Оказа се, че е с оригиналната батерия БМВ монтирана на 04.2010 г. - 61216924023. След зареждането нещата са същите и ще се пазари нов.
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани