Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- hiloallstars
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
Колеги забелязах, че стрелката на обортомера започна да играе, когато оставя колата да се движи по инерция. Имам предвид качва с 100-200 оборота и сваля постоянно, усеща се и вътре в колата сякаш съвсем леко се натиска спирачката и се отпуска.
Не разбирам нищо от коли просто ги карам. Ако може да ми дадете мнение ако това не е нормално, то къде е проблема?
Не разбирам нищо от коли просто ги карам. Ако може да ми дадете мнение ако това не е нормално, то къде е проблема?
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
А колата каква е?
- hiloallstars
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
bmw e90 320d 163коня 2005 година автоматик
Примерно днес забелязах:
Карам с 110км и имам ограничение от 60 на пътя и просто спирам да подавам газ и си оставям колата да си намали сама по инерция. Но виждам че при 110кмч обортомера ми е около 2100 и докато намали да кажем на 1300 оборота стрелката играе постоянно нагоре надолу и усещам как колата просто не намаля плавно а все едно някой ми натиска съвсем леко спирачката и я отпуска.
Примерно днес забелязах:
Карам с 110км и имам ограничение от 60 на пътя и просто спирам да подавам газ и си оставям колата да си намали сама по инерция. Но виждам че при 110кмч обортомера ми е около 2100 и докато намали да кажем на 1300 оборота стрелката играе постоянно нагоре надолу и усещам как колата просто не намаля плавно а все едно някой ми натиска съвсем леко спирачката и я отпуска.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
ЕГР-а си провери
- hiloallstars
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
dextuar написа:ЕГР-а си провери
Утре ще я закарам да я погледнат.
Блгагодаря
- hiloallstars
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
dextuar написа:ЕГР-а си провери
Днес я закарах на диагностика и не откриха абсолютно никакви грешки. Какво ще ме посъветвате колеги ?
Обортомера започва да играе само под 1600 оборота
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
В живи данни не гледаха ли? Тя диагностиката не е да погледнеш за записани грешки само. С какво я четоха и гледаха ли стойности в движение?hiloallstars написа:dextuar написа:ЕГР-а си провери
Днес я закарах на диагностика и не откриха абсолютно никакви грешки. Какво ще ме посъветвате колеги ?
Обортомера започва да играе само под 1600 оборота
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
Хидротрансформатор на скоростна кутия, или така наречения Torque convertor. Не зацепва в обратна посока преди да превключи на по-ниска предавка. Може и да е нещо по-леко за което си мисля, свързано със lock up системата, но пак е със скоростната кутия. Най-добре отиди в някой сервиз да я погледнат.
- hiloallstars
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
Shadowed написа:Хидротрансформатор на скоростна кутия, или така наречения Torque convertor. Не зацепва в обратна посока преди да превключи на по-ниска предавка. Може и да е нещо по-леко за което си мисля, свързано със lock up системата, но пак е със скоростната кутия. Най-добре отиди в някой сервиз да я погледнат.
Като гледам стрелката на обортомера се колебае само като пусна газта и скороста падне под 70км/час и обороти под 1700-1600
тогава явно се мъчи да превключи на трета и после на втора но не може да захапе явно
Препоръчайте ми свестен сервиз за Пловдив да я закарам
- hiloallstars
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 22.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
dextuar написа:В живи данни не гледаха ли? Тя диагностиката не е да погледнеш за записани грешки само. С какво я четоха и гледаха ли стойности в движение?hiloallstars написа:dextuar написа:ЕГР-а си провери
Днес я закарах на диагностика и не откриха абсолютно никакви грешки. Какво ще ме посъветвате колеги ?
Обортомера започва да играе само под 1600 оборота
Не разбирам колега аз само карам. Но не са гледали в живи данни. Закачиха я на лаптоп и казаха, че не виждат нещо нередно. Накарах ги да покарат малко за да видят за какво иде реч и казаха, че това не е кой знае какъв дерт и може да е от 100 неща и ако тръгна да ги сменям всички, ще ме боли глава.
Re: Играене на обортомера при пускане на колата по инерция
Здравейте колеги,
Да съживим малко темата, понеже с колегата все още не сме се справили с проблема.
Интересното е, че това го прави само на загрял двигател или след дълъг преход. На студен старт няма помен от проблема. Най - лесно е да сваляме кутиите за обслужване и торк срещу 2000 лв. Но друг колега с проблем в торка се е проявявало и на студен старт.
Закачахме моята на живи данни и нямаше никакви проблеми освен, че DPF-а е на границата почти до критичното.
Дали понеже карам постоянно на автопилот и до скоро бях с проблемни свещи, реле и термостати няма нещо общо с регенерацията на DPF-а и не му позволявам така или има нещо друго, което пропускам.?
Само да кажа, че дюзите са перфектни, а проблема започна да се проявява по - сериозно след, като смених термостатите.
Поздрави!
Да съживим малко темата, понеже с колегата все още не сме се справили с проблема.
Интересното е, че това го прави само на загрял двигател или след дълъг преход. На студен старт няма помен от проблема. Най - лесно е да сваляме кутиите за обслужване и торк срещу 2000 лв. Но друг колега с проблем в торка се е проявявало и на студен старт.
Закачахме моята на живи данни и нямаше никакви проблеми освен, че DPF-а е на границата почти до критичното.
Дали понеже карам постоянно на автопилот и до скоро бях с проблемни свещи, реле и термостати няма нещо общо с регенерацията на DPF-а и не му позволявам така или има нещо друго, което пропускам.?
Само да кажа, че дюзите са перфектни, а проблема започна да се проявява по - сериозно след, като смених термостатите.
Поздрави!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани