Проблем с нулиране на инспекцията
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- 90e90e
- младши ентусиаст
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Проблем с нулиране на инспекцията
Многократно съм успявал да нулирам инспекцията, но... последния път ми я изписа по-рано от очакваното (не на 30к. км както по принцип става). Пробвам ли да ресетна - не ми отказва, но червения чайник си остава, а интервала го изписва като "0". След известен период забелязвам, че започва да ми отброява километрите, но изминати "след инспекционно"...Прави ми впечатление, че ми вади всеки път "изгоряла круша", а такава няма на 100% проверено - вкл. плафоните.
Някой има ли идея как да наборя проблема??? Или поне да пробвам...
Някой има ли идея как да наборя проблема??? Или поне да пробвам...
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
С какво ресетваш - програма или табло?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- 90e90e
- младши ентусиаст
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
както и до сега - табло
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
Пробвай през ИСТА
- 90e90e
- младши ентусиаст
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
Не съм го правил до сега(не ми се е налагало).
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
Чудесен повод да го пробваш
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
Става и през Carly.
- 90e90e
- младши ентусиаст
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
Пробвах с делфи(кабел + софт)- нулира се, но.... ефекта съшия...червената инспекция при старт си остава - единствено броенето(count down) започва както преди - от 0, а не от 30 000. Дали има смисъл да се мъча с друг кабел или по-добре да търсим маСТор?
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- 90e90e
- младши ентусиаст
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
Ако някой смята, че с иста мога да постигна по-голям успех - моля да сподели. И понеже последните ми няколко години бахя "на тъмно", моля за помощ - за избор - покупка на кабел (не знам какви новости има и от къде се сдобивате с читав кабел - работещ с програмата). Предварително благодаря на отзовалите се!
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
90e90e написа:Ако някой смята, че с иста мога да постигна по-голям успех - моля да сподели. И понеже последните ми няколко години бахя "на тъмно", моля за помощ - за избор - покупка на кабел (не знам какви новости има и от къде се сдобивате с читав кабел - работещ с програмата). Предварително благодаря на отзовалите се!
Аз си взех най-обикновения кабел K-dcan, дето върви по 30-40 лева в сайта с 3-те букви. Същия се предлага от склада на двойна цена .. Софтуера се намира в интернет.
Програмите са малко кофти за инсталация, не винаги става от първия път, но има всякакво инфо в нета. С Иста се ресетва всичко доста лесно, стига да видиш къде се влиза.
Имай в предвид, че можеш да усереш колата доста добре. Още на първото ми бърникания с иста и инпа, компютъра на двигателя ми заби (явно от кабела) и колата спря да пали. Разбира се трябваше после да ми се оправят бъркотийте .. На второто пипане да си ресетна ФРМ модула, си прецаках светлините и пак трябваше след мен да се оправя
Тия дни ще се пробвам спра проверката на една крушка и ако пак трябва да викам пътна помощ, ще ти подаря кабела да си чупиш колата на воля
Най-добре дай 10 лева на някой да ти го направи.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
С иста неможеш да я усереш единствено можеш да влезеш в менюто за корекции на дюзите при незапалена кола и да след това колата върти на стартер но не пали, но ако четеш описанието на процедурите никога няма да го направиш... А да можеш да я вкараш в транспортен режим и до там с усирането. Същото важи и за инпа но с разликата, че в иста има инструкции за всяка стъпка и какво ще последва от нея.....
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
vld написа:С иста неможеш да я усереш единствено можеш да влезеш в менюто за корекции на дюзите при незапалена кола и да след това колата върти на стартер но не пали, но ако четеш описанието на процедурите никога няма да го направиш... А да можеш да я вкараш в транспортен режим и до там с усирането. Същото важи и за инпа но с разликата, че в иста има инструкции за всяка стъпка и какво ще последва от нея.....
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Мойта конкретно от Иста спря да пали. Както написах, може от самия кабел нещо да се е усрало, но компютъра на двигателя спря да отговаря.Върти си на място, но не пали. От там на пътна помощ и към човек дето разбира и за 5 минути ми я оправи. А после ФРМ-а с тоол32 го прецаках, но там може изключително лесно да се прецака нещо, ако се пипа и натиска всичко, както правя аз.
Последна промяна BaDxBoY на 24 Юли 2018, 17:22, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
Тоол32 е друга бира, там по добре да не пипаш ако не знаеш кое как.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
vld написа:Тоол32 е друга бира, там по добре да не пипаш ако не знаеш кое как.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Мъча се да ресетна глупавия short circuit на крушка. Имал съм явно 50 пъти късо и модула спря да праща ток към крушката. Някаква защитна реакция, да не стане пожар са вкарали в моделите след е46.
- 90e90e
- младши ентусиаст
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Проблем с нулиране на инспекцията
поръчахме от трибуквеника, само не знам защо инсталацията на тая испа е 60 гигабайта. Нещо по-тънко за сваляне няма ли - нещо самокато за моята е90... с тия 60 гига - трябва да си отръскам ХДД...
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани