E90 изгасна и не пали
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
E90 изгасна и не пали
Здравейте. При спиране колата изгасна показа се иконата за старт стоп и след това не иска да запали. Не показва грешки. Дава на контакт при натискане на бутона но не почва да върти. Чаках я 30 мин заключвах отключвах, свалих клемите,пак същото....е90 318д
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: E90 изгасна и не пали
Най-вероятно са износени четките и не прави контакт с ротора, другия вариант е да не прави хубава връзка, но е малко вероятно.
Re: E90 изгасна и не пали
Изгасна и не пали....
Предположения много и все спекулативни. Всеки, който има този въпрос трябва да си носи ОБД 2, да го закача и да си прави диагностика, за да види дали е датчик на колянов вал, дали на разпределителен вал, четки на алтернатор или стартер. По- забавното е, че не му е изгаснала в движение, което ще е датчик на колянов вал. Ако има нещо неразбираемо у БМВ феновете е, че не искат да прозрат, че тези датчици се сменят по указание на работа на двигателя в часове, струват около 200 лева, поставя се само оригинален датчик и при купуване на кола се сменят, преди маслото и филтрите, като са по- важни от тях и всичко останало. Това са датчик на колянов вал и разпределителните два вала... Около 600 лв. Ако прибавите ламбда сондите за начало приготвяте 1000 и малко нагоре. Не се бойте да платите за правилен датчик, Той не може да е друг и затова се плаща толкова. Колкото и да не ви харесва реалността дали дизел или бензин- без тези сензори ще задавате такива въпроси и ще се терзаете. Равномерната работа на двигателя е обусловена от точното действие на тези датчици. От тях зависи много във вашата кола.
Без ОБД 2 в жабката и приложение в телефона, което чете грешки, БМВ е напълно хазартен за закупуване! Може да бълвате, каквото си искате, но това е болезнения опит. На пазара е пълно с надценени баварци с издухали сензори, които точно това предизвикват.
Който не вярва в диагностиката като точка 1 преди повечето ремонти тепърва ще гледа реалността. За да караш и наистина да разбереш какво представлява БМВ Е 90 трябва да ти е изрядно всичко в колата.
Само ще припомня едно близко до сърцето ми БМВ Е 36, 1,8- 115 к.с. 92 година, на което компютъра само спираше колата, когато беше напълно мокър и прогизнал във вода, но след изсушаване работеше отново без никаква грешка, като след отстраняване на дренажа и наводненията работи до ден днешен, а следващият собственик не иска да смени тази кола за никаква друга... Тя повече никога не се развали и така повече от 5 години...
Предположения много и все спекулативни. Всеки, който има този въпрос трябва да си носи ОБД 2, да го закача и да си прави диагностика, за да види дали е датчик на колянов вал, дали на разпределителен вал, четки на алтернатор или стартер. По- забавното е, че не му е изгаснала в движение, което ще е датчик на колянов вал. Ако има нещо неразбираемо у БМВ феновете е, че не искат да прозрат, че тези датчици се сменят по указание на работа на двигателя в часове, струват около 200 лева, поставя се само оригинален датчик и при купуване на кола се сменят, преди маслото и филтрите, като са по- важни от тях и всичко останало. Това са датчик на колянов вал и разпределителните два вала... Около 600 лв. Ако прибавите ламбда сондите за начало приготвяте 1000 и малко нагоре. Не се бойте да платите за правилен датчик, Той не може да е друг и затова се плаща толкова. Колкото и да не ви харесва реалността дали дизел или бензин- без тези сензори ще задавате такива въпроси и ще се терзаете. Равномерната работа на двигателя е обусловена от точното действие на тези датчици. От тях зависи много във вашата кола.
Без ОБД 2 в жабката и приложение в телефона, което чете грешки, БМВ е напълно хазартен за закупуване! Може да бълвате, каквото си искате, но това е болезнения опит. На пазара е пълно с надценени баварци с издухали сензори, които точно това предизвикват.
Който не вярва в диагностиката като точка 1 преди повечето ремонти тепърва ще гледа реалността. За да караш и наистина да разбереш какво представлява БМВ Е 90 трябва да ти е изрядно всичко в колата.
Само ще припомня едно близко до сърцето ми БМВ Е 36, 1,8- 115 к.с. 92 година, на което компютъра само спираше колата, когато беше напълно мокър и прогизнал във вода, но след изсушаване работеше отново без никаква грешка, като след отстраняване на дренажа и наводненията работи до ден днешен, а следващият собственик не иска да смени тази кола за никаква друга... Тя повече никога не се развали и така повече от 5 години...
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани