Трансконтинентално пътуване с Е93
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Трансконтинентално пътуване с Е93
Пускам темата, ако има скептици относно практичността на Е93 / какъвто бях и аз дълги години, преди да си я купя/, да се убедят, че с колата може да се пътува с багаж за 2 ма ,един месец и почти 10000 км.Правим уговорката, че цялата задна седалка беше със сакове/един сак само за обувки на жената и отгоре бяхме сложили уинд шиийлда.В самия багажник бяха 2 големи сака и една малка раница.
Идеята беше да се кара почти само до море/океан и почти го спазихме-Триест -Чинкуетере -Монако- Ница-Кан -Барселона -Малага и Коста дел Сол -Гибралтар -Тарифа /с едно бързо посещение на Мароко/ -Севиля и оттам въртим от другата страна покрай Атлантическия океан -Лисабон -Кабо де Рока -Назаре-Порто -Сантяго де Компостела -Сетенила дел Мар-Каркасон-Сен Тропе-Верона и Белград.Имахме доброто желание да се върнем и по Адриатическото крайбрежие -след Верона да хванем Jadranskata магистрала по самия бряг - Сплит-Дубровник -Котор и т.н, но накрая да си призная малко ни беше писнало и решихме да хванем магистралата и по бързата процедура да се приберем.
Най-големи притеснения имах за карането и глобите във Франция -бях карал веднъж само на път за Кале и ферибота за Англия и си спомням, че Белгия и Франция бяха ужас.Сега ми направи доста добро впечатление -кара се нормално с 15-20 км отгоре по магистралите, но никога повече, спокойно е, иначе градове и междуградски се спазва точно.В тунелът между Монако и Ница явно има камери, защото някакви се силиха вътре и ги спряха веднага след тунела на групички.
Магистралните такси са много високи -във Франция и Испания, има отсечки, които струват по 30 евро и отгоре.
В Испания дали ще караш по магистрала или по безплатен път, няма особена разлика, като качество, даже безплатните са по-красиви. Докато в Италия и Франция, си заслужава да се качиш на магистрала , ако бързаш, разликата като време е много голяма.
В Португалия е НАЙ-ОТКАЧЕНАТА система за плащане, която съм виждал.Значи като влизаш от Испания, има един мижав знак, който едва не пропуснах -за чужди коли, надясно.И стигаш до някаква тол система, но без бариери, няма никой, и аз си минах.После се оказа, че трябва да си вкараш кредитната карта, системата снима колата и прави връзка с картата.И после като караш, има електронна тол система -само с камери над пътя, не спираш никъде и то си дърпа от картата -отсечките са от порядъка на 0.60 цента.ОСВЕН това, има платени магистрали с талончета и отделно има платени отсечки, които си предплащащ.Откачена работа!
Като цяло беше страхотно пътуване, с уговорката, че сме с кабрио.Иначе на моменти може да ти доскучае от толкова каране за един месец.След малко ще кача малко снимки, ако разбера как да ги намалявам
Идеята беше да се кара почти само до море/океан и почти го спазихме-Триест -Чинкуетере -Монако- Ница-Кан -Барселона -Малага и Коста дел Сол -Гибралтар -Тарифа /с едно бързо посещение на Мароко/ -Севиля и оттам въртим от другата страна покрай Атлантическия океан -Лисабон -Кабо де Рока -Назаре-Порто -Сантяго де Компостела -Сетенила дел Мар-Каркасон-Сен Тропе-Верона и Белград.Имахме доброто желание да се върнем и по Адриатическото крайбрежие -след Верона да хванем Jadranskata магистрала по самия бряг - Сплит-Дубровник -Котор и т.н, но накрая да си призная малко ни беше писнало и решихме да хванем магистралата и по бързата процедура да се приберем.
Най-големи притеснения имах за карането и глобите във Франция -бях карал веднъж само на път за Кале и ферибота за Англия и си спомням, че Белгия и Франция бяха ужас.Сега ми направи доста добро впечатление -кара се нормално с 15-20 км отгоре по магистралите, но никога повече, спокойно е, иначе градове и междуградски се спазва точно.В тунелът между Монако и Ница явно има камери, защото някакви се силиха вътре и ги спряха веднага след тунела на групички.
Магистралните такси са много високи -във Франция и Испания, има отсечки, които струват по 30 евро и отгоре.
В Испания дали ще караш по магистрала или по безплатен път, няма особена разлика, като качество, даже безплатните са по-красиви. Докато в Италия и Франция, си заслужава да се качиш на магистрала , ако бързаш, разликата като време е много голяма.
В Португалия е НАЙ-ОТКАЧЕНАТА система за плащане, която съм виждал.Значи като влизаш от Испания, има един мижав знак, който едва не пропуснах -за чужди коли, надясно.И стигаш до някаква тол система, но без бариери, няма никой, и аз си минах.После се оказа, че трябва да си вкараш кредитната карта, системата снима колата и прави връзка с картата.И после като караш, има електронна тол система -само с камери над пътя, не спираш никъде и то си дърпа от картата -отсечките са от порядъка на 0.60 цента.ОСВЕН това, има платени магистрали с талончета и отделно има платени отсечки, които си предплащащ.Откачена работа!
Като цяло беше страхотно пътуване, с уговорката, че сме с кабрио.Иначе на моменти може да ти доскучае от толкова каране за един месец.След малко ще кача малко снимки, ако разбера как да ги намалявам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Звучи доста яко, стига да можеш да си го позволиш финансово и времево и разбира се, да е с правилния човек
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Малко снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Чудесно пътешествие ,нареждам се за снимки на опашката
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Супер дестинации, качвай повече снимки да гледаме Аз съм много ЗА такива пътувания, но си иска доста време за да не се бърза и човек да не се натоварна със километрите. И все пак 3та не е малък автомобил, дори за двама с багаж мисля, че е ок .
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Поздравления, това са страхотни моменти. Още снимки? Иначе колата е супер за дълги пътувания. Лично аз с купето съм карал по 7-8 часа на ден, просто километрите с нея не се усещат, особено магистрално. Не знам с кабриото как е от към шум, но предполагам е ок, иначе спортните седалки са брутално удобни за дълги пътувания.
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Евала, завиждам благородно, откога си мечтая за подобно пътуване!
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Eвала, уникално изживяване си е било. На опашката за снимки съм
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Трансконтинентално пътуване с Е93
Същия маршурут го направихме с жена ми преди 8г. Тогава имах една Е46 320д. Още пазя снимки как маймуните ми се катереха по колата в Гибралтар
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани