е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
Аз подкрепям с две ръце:
дизел - автомат
бензин - ръчка
От двата мотора под въпрос и аз бих заложил на М47, 320д.
дизел - автомат
бензин - ръчка
От двата мотора под въпрос и аз бих заложил на М47, 320д.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
b00st написа:Ivo III написа:b00st написа: при 3.0 дизела ръчната кутия е един абсолютен мазохизъм.
Колега би ли обяснил малко повече, какво не ти допада при 3.0 дизел с ръчна кутия ?
Просто автомата е далеч по-добрия избор при голям дизелово мотор според мен. Особено ако е позасилен с ремап въпросния двигател, при ръчната кутия пада едно превключване, като почнеш да го понастъпваш, а реално автомата не го спъва толкова.
ех ако го бях прочел навреме това което написа
никога нямаше да си купя 2011 е91 xD, 3.0 дизел с ръчна, даже въобще нямаше да си купя дизел
като цяло сам силно разочарован от БМВ като цяло
купих го, покарах го един ден .. и стои в гаража вече повече от месец и не искам да го погледна
подаваш газ .. но след цяла вечност те удрят 245те коня (турбо лага на дизела)
в града я карах 1-3-6 скорост (така показва компютъра, и така като, че ли е най-подходящо за моя стил на каране)
а си се разсеял нещо (постоянно ми звъни телефона) .. и ако не прецениш точните предавки .. става много неприятно усещане (както много точно го описа - мазохизъм!)
иначе за кротко каране - става, само че все още не сам омалял пенсионер или габровец
за качеството на интериора въобще няма да отварям тема .. копчета, пласмаси, подлакътник, облицовки, но явно всички нови коли са така
усещането е, че караш камион, или някаква тежка лодка, а не БМВ
и продължих да си карам е36тицата (2.0, спортно окачване, разпънати гуми на 9,5 инча джанти) и Вектрата
силно се надявах е91 да ги замени и двете .. но уви получих Вектра с емблема на БМВ (даже багажника на Вектра комби е по-добре измислен за работа)
пародията е, че търсих точно такава запазена повече от година .. ходя питам майстори и спецове - всички страхотни отзиви
гледам в мобиле.де .. има под 10 коли, масторите - ами щото са много хубави, затова не си ги продават хората! а истината се оказа друга )
като ми премине горчивината .. ще мисля за някакво ново окачване и ремап ... поне да започне да реагира по прилично и да не клати като уморена и изядена от ръжда Вектра
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
Колега, продавай я и си перкай с Е36-цата Ако не ти доставя удоволствие, няма смисъл. Ти си силно предубеден в случая, не може след 1 ден да се откажеш просто така и то от БМВ, което хич не е лошо... Има разлика от това да караш Е36 и 18 години по-ново БМВ дизел. Не знам какво си очаквал като цяло...Сравнението с Вектрата (осъзнаваш, че там няма кола) ме навежда на мисълта, че се кефиш не вехтории (Е36 спрямо Е9x си е направо вехтория във всяко едно отношение като не визирам конкретния екземпляр, има страхотни Е36-ци) и нещо си излезнал от зоната на комфорта с по-различна кола. Вече за ръчната кутия незнам, 2018 година сме като цяло, всеки си преценя за себе си
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
bai_ILIA написа:Колега, продавай я и си перкай с Е36-цата Ако не ти доставя удоволствие, няма смисъл. Ти си силно предубеден в случая, не може след 1 ден да се откажеш просто така и то от БМВ, което хич не е лошо... Има разлика от това да караш Е36 и 18 години по-ново БМВ дизел. Не знам какво си очаквал като цяло...Сравнението с Вектрата (осъзнаваш, че там няма кола) ме навежда на мисълта, че се кефиш не вехтории (Е36 спрямо Е9x си е направо вехтория във всяко едно отношение като не визирам конкретния екземпляр, има страхотни Е36-ци) и нещо си излезнал от зоната на комфорта с по-различна кола. Вече за ръчната кутия незнам, 2018 година сме като цяло, всеки си преценя за себе си
може и така да изглежда отстрани но едва ли бих дал толкова пари, ако се радвах на вехтории
точно защото не търся само лустро (или модерно) ми е драмата
обаче не мога да си обясня как кола на 7 години няма да има и една драскотина, нито отвън, нито вътре .. това не са хора дето са я ползвали
за което също си платих, разбира се екстра цена за запазения екземпляр
точно защото търся качество в изработката, и определено БМВ усещане .. не се харесахме с модерното
мога в детайли да обесня .. издънките и сваленото качество на материалите, спрямо старите модели ... недомислените и набързо сдялани модули, но няма за какво да ви отегчавам
(Е36ицата ми .. от тия 19 години .. не е карана почти 10 и си е направо нова за модела, особено от вътре)
та темата беше, че 3.0 дизел си е жив мазохизъм за твърдо/агресивно каране/ръчкаме - в което потвърждавам мнението на колегата
ако днес трябваше да правя избора - бих взел друга кола или поне спортния автомат
и то заради усещането от каране (все пак БМВ не трябва да е за предвижване, има много по хубави коли за предвижване), а не заради модните тенденции да се кара автомат и нови актуални модели
та ще търся някаква кирилизация
силно се надявам да и оправя лигавото и клатещо окачване - четох тема, че колеги се оплакват от същото от Е91, значи не сам само аз
мудната реакция на дизела - надявам се нещо с ремап да се оправи картинката, то и окачването също влияе на това усещане - ако е меко се поглъща енергия и бави реакцията
евтините материали ще ги преглътна някак си - живеем в модерни времена .. все пак всички модерни коли са направени от хунтата, да се чупят бързо
ако не се получи - минавам на друга марка коли .. защото БМВ е нещо различно, БМВ не бива да носи огорчение, а наслада на душата и трябва като го караш - да си ухилен като напушен
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
Окачването може да го оправиш, ако го смениш със заводско спортно, че нормалното действително много клати. Другия вариант, е ново Koni, Eibach нещо такова.
Re: е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
b00st написа:Окачването може да го оправиш, ако го смениш със заводско спортно, че нормалното действително много клати. Другия вариант, е ново Koni, Eibach нещо такова.
това ще ми е първата стъпка
сега ще чета по форума, отзиви, модели, височини (може би най-добре регулируемо)
ще бъда много благодарен на колегите ако помогнат с опит, какво окачване да и сложа и от къде да го купя
незнам колко е тежък бензиновия двигател, каква е разликата, и къде точно е разликата в масата
но това нещо го усещам много тежко отпред .. и при агресивно каране - се получава едно увличане на предницата - надявам се да се промени с окачване и разпънки
при остро влизане в завой, на няколко пъти ... усещах как 4х4 се включва да прибира предницата по изпилените улици из сф
ако някой колега обича марката БМВ, и мисли да кара агресивно .. моя съвет е да вземе от някъде рента кар, ако няма къде да го пробва
но 3.0 дизел .. може да се окаже различно от това което си представя а пък за ръчката да не говорим
ще му спести много нерви и пари .. един тест
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
xDrive в пословично зле с недозавиване, не знам това как не си го знаел, преди да я купиш. Аз съм с оригинално окачване и разпънки, ръчка на задно и въобще не разбивам оплакванията ти. Присъединявам се към мненията на другите, че просто не я караш правилно или се опитваш да я караш като бензин.Ivo III написа:b00st написа:Окачването може да го оправиш, ако го смениш със заводско спортно, че нормалното действително много клати. Другия вариант, е ново Koni, Eibach нещо такова.
това ще ми е първата стъпка
сега ще чета по форума, отзиви, модели, височини (може би най-добре регулируемо)
ще бъда много благодарен на колегите ако помогнат с опит, какво окачване да и сложа и от къде да го купя
незнам колко е тежък бензиновия двигател, каква е разликата, и къде точно е разликата в масата
но това нещо го усещам много тежко отпред .. и при агресивно каране - се получава едно увличане на предницата - надявам се да се промени с окачване и разпънки
при остро влизане в завой, на няколко пъти ... усещах как 4х4 се включва да прибира предницата по изпилените улици из сф
ако някой колега обича марката БМВ, и мисли да кара агресивно .. моя съвет е да вземе от някъде рента кар, ако няма къде да го пробва
но 3.0 дизел .. може да се окаже различно от това което си представя а пък за ръчката да не говорим
ще му спести много нерви и пари .. един тест
Re: е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
dextuar написа:xDrive в пословично зле с недозавиване, не знам това как не си го знаел, преди да я купиш. Аз съм с оригинално окачване и разпънки, ръчка на задно и въобще не разбивам оплакванията ти. Присъединявам се към мненията на другите, че просто не я караш правилно или се опитваш да я караш като бензин.
да, признавам си грешката - не сам чел и проучвал .. доверих се на мнение на колеги, дето се оказа, че не са карали, а слушали
но нали затова са форумите, да обменяме опит и да си помагаме
разпънките ти ли си слага или така ти дойде?
ако ти си ги слагал, можеш ли да опишеш поведението преди и след монтирането?
кой модел е колата? и какви разпънки ползваш
Последна промяна Ivo III на 17 Сеп 2018, 11:10, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
Ivo III написа:dextuar написа:xDrive в пословично зле с недозавиване, не знам това как не си го знаел, преди да я купиш. Аз съм с оригинално окачване и разпънки, ръчка на задно и въобще не разбивам оплакванията ти. Присъединявам се към мненията на другите, че просто не я караш правилно или се опитваш да я караш като бензин.
да, признавам си грешката - не сам чел и проучвал .. доверих се на мнение на колеги, дето се оказа че не са карали и те такава
но нали затова са форумите, да обменяме опит и да си помагаме
разпънките ти ли си слага или така ти дойде?
ако ти си ги слагал, можеш ли да опишеш поведението преди и след монтирането?
кой модел е колата? и какви разпънки ползваш
Колега, ако търсиш спортното усещане, като в бензин на задно със спортно окачване, точно с 330d xDrive в Е91 няма да го намериш и то със стандартното окачване, просто там рецептата е по-скоро за семейна кола, примерно баща ми, който е на 50 с удоволствие ще си я кара, ако ме разбираш
И да xDrive-a особено в Е9x придава съвсем различно усещане на колата.
Re: е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
b00st написа:Колега, ако търсиш спортното усещане, като в бензин на задно със спортно окачване, точно с 330d xDrive в Е91 няма да го намериш и то със стандартното окачване, просто там рецептата е по-скоро за семейна кола, примерно баща ми, който е на 50 с удоволствие ще си я кара, ако ме разбираш
И да xDrive-a особено в Е9x придава съвсем различно усещане на колата.
наясно сам че, няма как да завива както Е36 (малко коли могат така) и да има същото поведение
ще се опитам да я кирилизирам .. и да получа някакъв приемлив компромис за "спортист по халат" каквото би трябвало да е мощното комби на БМВ
ПП: и аз скоро ще направя 50 но не ми се кара семейна кола
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: е91 дизел или бензин... ТОВА Е ВЪПРОСА !
Ivo III написа:b00st написа:Колега, ако търсиш спортното усещане, като в бензин на задно със спортно окачване, точно с 330d xDrive в Е91 няма да го намериш и то със стандартното окачване, просто там рецептата е по-скоро за семейна кола, примерно баща ми, който е на 50 с удоволствие ще си я кара, ако ме разбираш
И да xDrive-a особено в Е9x придава съвсем различно усещане на колата.
наясно сам че, няма как да завива както Е36 (малко коли могат така) и да има същото поведение
ще се опитам да я кирилизирам .. и да получа някакъв приемлив компромис за "спортист по халат" каквото би трябвало да е мощното комби на БМВ
ПП: и аз скоро ще направя 50 но не ми се кара семейна кола
Колега, чета и направо немога да повярвам...
Аз поне бая съм покарал Е36ци, пък имах и Е91 с 3.0д, само дето моето си беше истинско БМВ, тоест само на задно и някак си немога да си обясня поведението което описваш да е от нещо друго освен от xDrive-а
Тройката си е тройка поведението на е91 не е по различно от поведението на е36 и при двете с спортно окачване нещата се подобряват, малко е тегаво със шпера при е90ките, но общо взето колите си завиват супер стабилно и позволяват доста агресивно влизане по завои.
Моята беше с ръчна кутия и това не ми е пречило никога, е малко ме заболя като дойде време за маховик и съединител, но пък разхода на колата беше безобразно нисък
Та с други думи продавай и си вземи кола само на задно.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани