Вихрови клапи
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- pinkoml
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E46 М54B22
- Мечтае да кара: m6
Вихрови клапи
Здравейте колеги карам от скоро Е91 330XD 231коня казаха ми че е хубаво да махна вихрови клапи,но не успях да намеря някаде дали трябва и софтуерно да се изключат и ще промени ли работата на двигателя ако ги махна.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 464
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Вихрови клапи
Аз ги свалих на Е65-цата. Софтуерно не се пипа нищо. Свалят се и в отворите се поставят тапи. Разлика в работата на мотора не съм усетил.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Вихрови клапи
Ако има ДПФ ще почне да го пълни по бързо, най правилното решение е нов колектор ако всичко по колата е заводско.
Ако не е сваляш затапваш и си свиркаш, на този мотор не се спират софтуерно, просто им се затапва вакума.
Ако не е сваляш затапваш и си свиркаш, на този мотор не се спират софтуерно, просто им се затапва вакума.
- vanko242
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: Вихрови клапи
pinkoml написа:Здравейте колеги карам от скоро Е91 330XD 231коня казаха ми че е хубаво да махна вихрови клапи,но не успях да намеря някаде дали трябва и софтуерно да се изключат и ще промени ли работата на двигателя ако ги махна.
...движа със същия мотор, ревизирах ги на 250 000 км. (или 12 години ) и не бяха мръднали. Поздрави!
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
Re: Вихрови клапи
Ако колата ти е след септември 2005 година произведена, не се занимавай с клапите. Няма да се откачат, защото от септември 2005 БМВ подобряват захвата на клапите, именно заради много случаи на паднали клапи при Е60, Е90 и др. с този мотор, след задръстване на колектора отвътре с нагари. Все пак, за всеки случай може да отидеш на някой майстор да го свали и почисти отвътре, както и ЕГР клапана. Ще имаш и осезаемо подобрение във вървежа.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
Re: Вихрови клапи
Колега, не си махай вихровите клапи. Инженерите на БМВ са го измислили и никой тук не е по- умен от тях. Ако имаше такъв, щеше да конструира собствена кола, а не да умува какво да се махне. Преди време повярвах, че е важно да се махат, защото се откъсвали и попадали в двигателя. След години един монтьор ми каза, че една тунинг фирма си правела оборот като ги махала, а после ги продавала. Затова си помисли. Особено ако не караш дизел няма нужда да ги махаш.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани