Съвет при покупка на 325 d е 91

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Zubcho » 27 Май 2018, 19:12

С маслото и всички останали неща към 1.5, и не се сваля глава. Ако майстора ти каже, че се сваля главата го сменяш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vvasilev1 » 27 Май 2018, 20:18

Zubcho написа:С маслото и всички останали неща към 1.5, и не се сваля глава. Ако майстора ти каже, че се сваля главата го сменяш.
Добре де, познаваш ли някой със скъсана верига на е90 с М57?
Ама на е90!!

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Zubcho » 27 Май 2018, 20:22

Ето прясна снимка от майстора. 2.5 мотораИзображение
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vvasilev1 » 27 Май 2018, 20:29

На е90?
Zubcho написа:Ето прясна снимка от майстора. 2.5 мотораИзображение


Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Zubcho » 27 Май 2018, 20:32

Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vvasilev1 » 27 Май 2018, 21:23

Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.

С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 28.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90
Мечтае да кара: Beechcraft King Air
Детайли за колата: 2005 320d auto

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vixx » 28 Май 2018, 0:04

Аз за тая сума не бих я погледнал тая кола. Или е видяла ада, или собственика трябва да е луд да я продава за тея пари. Винаги е едно от двете и почти винаги е първото, ама почти винаги се надяваме да е второто. Нито 325, нито 320 има чатива дори и близо до тия пари. Пък вече кой щял да ги дава за навигации, кой не би ги бил дал ако нямала автомат и тн. е все тая. Читавите не са евтини, а ако сте приготвили по 10 бона претенции за навигации и ксенони не би трябвало да имате изобщо. Не ви се бъркам на финансите, ама за какво изобщо ги гледате тия коли предвид, че комплект летни 18-ки нисък клас + зимни 16-ки хубави + обслужване + каско и ГО са си прилично над 3 бона? И от тия неща ли ще пестите щото е 10+ годишна кола?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Satanism » 28 Май 2018, 6:39

vvasilev1 написа:
Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.

С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vvasilev1 » 28 Май 2018, 6:46

Satanism написа:
vvasilev1 написа:
Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.

С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
Еми колега, извинявай ама на е46 и особено на М47 не са накъсали кой знае колко.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Satanism » 28 Май 2018, 8:46

Извинен си, ако гугълнеш Е46 и скъсана верига на английски, ще видиш, че се късат и там.Както казах, няма кола, която да не скъса веригата след определен пробег. Проблемът при Н47/Н57 е, че това се случва и на доста малък пробег.Този проблем, при М57 го няма.Една снимка не означава нищо...тия коли са на по 10+ години вече, не може да знаеш, дали не е милионник или с маслото от последното гаранционно обслужване.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vld » 28 Май 2018, 8:53

vvasilev1 написа:
Satanism написа:
vvasilev1 написа:
Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.

С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
Еми колега, извинявай ама на е46 и особено на М47 не са накъсали кой знае колко.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


Всякакви има със скъсани вериги, съответно най малко са М47 в Е46 и в Е90, най много са N47 и след него е М57N2 , който го има и в е90 и е60 и Х5/Х6.
Ако си купиш кола с ремък няма драма да даваш по една торба пари да го сменяш на 50-60к км., но кола с верига да я обслужиш на 250к е проблем?
Ако сметнеш разходите на БМВ-то смяната на ангренажа пак излиза по евтина при по сериозни пробези.
Друг е въпроса, че много малко мотори от рода на масовите кенефи биха минали повече от 200к км. без по сериозен ремонт.
Докато което и БМВ да хванеш минава по 500 000 само с редовна смяна на масло и смяна на вериги на 200-250к км., на М47 минават по толкова и без да пипаш верига дюзи и прочие....
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от b00st » 28 Май 2018, 9:21

vld написа:
vvasilev1 написа:
Satanism написа:
vvasilev1 написа:
Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.

С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
Еми колега, извинявай ама на е46 и особено на М47 не са накъсали кой знае колко.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


Всякакви има със скъсани вериги, съответно най малко са М47 в Е46 и в Е90, най много са N47 и след него е М57N2 , който го има и в е90 и е60 и Х5/Х6.
Ако си купиш кола с ремък няма драма да даваш по една торба пари да го сменяш на 50-60к км., но кола с верига да я обслужиш на 250к е проблем?
Ако сметнеш разходите на БМВ-то смяната на ангренажа пак излиза по евтина при по сериозни пробези.
Друг е въпроса, че много малко мотори от рода на масовите кенефи биха минали повече от 200к км. без по сериозен ремонт.
Докато което и БМВ да хванеш минава по 500 000 само с редовна смяна на масло и смяна на вериги на 200-250к км., на М47 минават по толкова и без да пипаш верига дюзи и прочие....

Че кои коли след 2005-та им сменяш ремъка на 50к, аз не знам вече за такива? За пример на колегата Ваген Jetta 2.0tdi 2006 ремък с водна помпа сервизен интервал - 170K км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Zubcho » 28 Май 2018, 9:54

b00st написа:
vld написа:
vvasilev1 написа:
Satanism написа:
vvasilev1 написа:
Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.

С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
Еми колега, извинявай ама на е46 и особено на М47 не са накъсали кой знае колко.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


Всякакви има със скъсани вериги, съответно най малко са М47 в Е46 и в Е90, най много са N47 и след него е М57N2 , който го има и в е90 и е60 и Х5/Х6.
Ако си купиш кола с ремък няма драма да даваш по една торба пари да го сменяш на 50-60к км., но кола с верига да я обслужиш на 250к е проблем?
Ако сметнеш разходите на БМВ-то смяната на ангренажа пак излиза по евтина при по сериозни пробези.
Друг е въпроса, че много малко мотори от рода на масовите кенефи биха минали повече от 200к км. без по сериозен ремонт.
Докато което и БМВ да хванеш минава по 500 000 само с редовна смяна на масло и смяна на вериги на 200-250к км., на М47 минават по толкова и без да пипаш верига дюзи и прочие....

Че кои коли след 2005-та им сменяш ремъка на 50к, аз не знам вече за такива? За пример на колегата Ваген Jetta 2.0tdi 2006 ремък с водна помпа сервизен интервал - 170K км.
Само да вметна веригата и ремъка се въртят и на място докато си в задръстване и на светофара. Та не се прави смяна само на километри. За това се препоръчва ако имаш повече градски пробег, да сменяш по-рано ремъка или веригата, както и маслото впрочем.

Аз се чудя дали може да се извадят моточасовете от някъде? Имам предвид от последния ресет на интервала за смяна на масло.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vld » 28 Май 2018, 14:50

b00st написа:
vld написа:
vvasilev1 написа:
Satanism написа:
vvasilev1 написа:
Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.

С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
Еми колега, извинявай ама на е46 и особено на М47 не са накъсали кой знае колко.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


Всякакви има със скъсани вериги, съответно най малко са М47 в Е46 и в Е90, най много са N47 и след него е М57N2 , който го има и в е90 и е60 и Х5/Х6.
Ако си купиш кола с ремък няма драма да даваш по една торба пари да го сменяш на 50-60к км., но кола с верига да я обслужиш на 250к е проблем?
Ако сметнеш разходите на БМВ-то смяната на ангренажа пак излиза по евтина при по сериозни пробези.
Друг е въпроса, че много малко мотори от рода на масовите кенефи биха минали повече от 200к км. без по сериозен ремонт.
Докато което и БМВ да хванеш минава по 500 000 само с редовна смяна на масло и смяна на вериги на 200-250к км., на М47 минават по толкова и без да пипаш верига дюзи и прочие....

Че кои коли след 2005-та им сменяш ремъка на 50к, аз не знам вече за такива? За пример на колегата Ваген Jetta 2.0tdi 2006 ремък с водна помпа сервизен интервал - 170K км.

Честно казано няма представа какви са им интервалите на по новите.
Лично в моето семейство има скъсан ремък на 50 000км. на форд мондео, при положение, че му дават 70 000 сервизен интервал.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 9.08.2017
Пол: Мъж

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от MUFA » 29 Май 2018, 16:15

Какво става с колата.Колегата се покри.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook