Съвет при покупка на 325 d е 91

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 d facelift
Мечтае да кара: BMW X6
Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Miro Borisov » 29 Май 2018, 21:29

Не я взех колеги,
Просто реших да Ви послушам и сега търся друга. В сервиза между другото нищо нередно не излезе, не даде грешки, но все пак се оказа на 375000км., което си е притеснително.Не че другите ще са на по-малко, но...
Не знам дали не сбърках, но продавача не беше склонен на нито лев надолу от цената, въпреки, че половината кола беше за пребоядисване. Е тя цената си беше ниска де. Но като цяло технически нямаше проблеми, просто нещо не беше моята кола - нали знаете имаш такова усещане, без да можеш да го формулираш точно.
Коли бол - ще намерим друга.
Благодаря на всички за съветите все пак

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 d facelift
Мечтае да кара: BMW X6
Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Miro Borisov » 29 Май 2018, 21:43

Ако някой има за продаване Е91 - комби бензин 320, 150 коня мотора, да е 2007г. поне, че иначе много дърта, не държа на кожени салони, м - пакети навигации, автоматик категорично не искам, единствено ксенон предпочитам, защото иначе фаровете някак ми простят и този някой да може да я даде до 7500лв. съм насреща.
Ако няма здраве...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: M4 (F83)

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от terorero » 30 Май 2018, 10:28

Miro Borisov написа:Ако някой има за продаване Е91 - комби бензин 320, 150 коня мотора, да е 2007г. поне, че иначе много дърта, не държа на кожени салони, м - пакети навигации, автоматик категорично не искам, единствено ксенон предпочитам, защото иначе фаровете някак ми простят и този някой да може да я даде до 7500лв. съм насреща.
Ако няма здраве...


Интересно ще е това Е91 до 7500лв... Успех все пак
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от horhef » 30 Май 2018, 12:51

Miro Borisov написа:Ако някой има за продаване Е91 - комби бензин 320, 150 коня мотора, да е 2007г. поне, че иначе много дърта, не държа на кожени салони, м - пакети навигации, автоматик категорично не искам, единствено ксенон предпочитам, защото иначе фаровете някак ми простят и този някой да може да я даде до 7500лв. съм насреща.
Ако няма здраве...


Тъкмо щях да ти предлагам моята ама не се класирам в три категории, цена, коне и скорости :mhihi:

Иначе за тази сума се съмнявам да намериш нещо читаво. После ще почнат сериозните ремонти и не се знае крайният резултат.............. Успех с търсенето :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Dextuar » 30 Май 2018, 14:17

Колега, защо е тази фикс идея да е Е9х? И аз искам да си купя F30 за 20 бона, ама няма, просто не намирам смисъл да скачаш на някой дарак само да се возиш в Е9х, смисъл отдавна не е пристижно или вървежно освен в някое забутано село В този ценови диапазон може да си вземеш нещо друго от друга марка, щом 46-цата ти е омръзнала вече, но за Е9х ти трябват поне 10к по мое мнение, за да не е най-изтърбушения дарак.


Sent from my iPhone using Tapatalk

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от b00st » 30 Май 2018, 14:53

Правете си сметката, преди да почнете да се качвате на по-новите БМВ-та (нови, нови на 10г, но това е друг въпрос). Тука разходите за поддръжка ще са съвсем различни от на Е46, независимо бензин или дизел. Така че ако търсиш да сцепиш стотинката още при покупката, според мен не си за такава кола, защото следващите 2 години ще се видиш в чудо - голямото изваждане те първа ще започва, гарантирам. Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от grkv » 30 Май 2018, 15:43

...
Последна промяна grkv на 17 Дек 2020, 8:09, променена общо 1 път

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vld » 30 Май 2018, 16:53

Мога да ти предложа за тия пари е91 2007г. 320d, 177кс налична в България
Нов внос 7500лв. Прилична но няма ксенон ще трябва да си слагаш после щом те кефи. При интерес ЛС или 0888608813

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 d facelift
Мечтае да кара: BMW X6
Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Miro Borisov » 30 Май 2018, 20:05

Още веднъж благодаря на всички за мненията и съветите. Не става дума тук за това дали ще си броим парите и стотинките, това в отговор на един от колегите тук.Не става дума за пари, а за това дали има смисъл да се дават такива пари да 10 и нагоре годишна кола. Аз парите мога да ги дам, имам ги, но по мое мнение за такива години кола, това са неразумно похарчени пари - лично мнение, нищо повече. До сега последните ми коли все са били от марката и затова исках да не изневерявам на марката, но явно ще се наложи...не става въпрос за престиж или гъзария, вече не съм на тези години - на 44 съм, късно ми е вече за ефелъци.

Уредих си кола за периода, в който нямам моя, вече ми е по-спокойно, така че ако излезе нещо - излезе, като не излезе и Фолксваген е кола някаква....
Благодаря на колегата, който ми предложи вариант за тези пари, но искам бензин, не ми се кара дизел вече. Пък и тоя мотор 177 коня със "задната" верига и проблемната зъбчатка на коляновия вал - отлята с него е пословичен с "надеждността" си. Имам близък с тоя мотор, който вече иска да си изхвърли колата собственоръчно от най-високата част на Аспаруховия мост във Варна -тава в рамките на шегата,но му побеля косата на човечеца.
Както казах, ако излезе нещо бензиново - излезе, ако не, здраве - коли "бол".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от horhef » 30 Май 2018, 20:52

Miro Borisov написа:Още веднъж благодаря на всички за мненията и съветите. Не става дума тук за това дали ще си броим парите и стотинките, това в отговор на един от колегите тук.Не става дума за пари, а за това дали има смисъл да се дават такива пари да 10 и нагоре годишна кола. Аз парите мога да ги дам, имам ги, но по мое мнение за такива години кола, това са неразумно похарчени пари - лично мнение, нищо повече. До сега последните ми коли все са били от марката и затова исках да не изневерявам на марката, но явно ще се наложи...не става въпрос за престиж или гъзария, вече не съм на тези години - на 44 съм, късно ми е вече за ефелъци.

Уредих си кола за периода, в който нямам моя, вече ми е по-спокойно, така че ако излезе нещо - излезе, като не излезе и Фолксваген е кола някаква....
Благодаря на колегата, който ми предложи вариант за тези пари, но искам бензин, не ми се кара дизел вече. Пък и тоя мотор 177 коня със "задната" верига и проблемната зъбчатка на коляновия вал - отлята с него е пословичен с "надеждността" си. Имам близък с тоя мотор, който вече иска да си изхвърли колата собственоръчно от най-високата част на Аспаруховия мост във Варна -тава в рамките на шегата,но му побеля косата на човечеца.
Както казах, ако излезе нещо бензиново - излезе, ако не, здраве - коли "бол".


Има много истина в думите ти за цената на десет и повече годишни кошници. Но такъв е пазара. Просто като вземеш на такава цена почти сигурно ще налееш една торба с пари за ремонти. Въпросът е наистина какво има читаво за тези пари и година :banghead:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vld » 31 Май 2018, 8:00

Miro Borisov написа:Още веднъж благодаря на всички за мненията и съветите. Не става дума тук за това дали ще си броим парите и стотинките, това в отговор на един от колегите тук.Не става дума за пари, а за това дали има смисъл да се дават такива пари да 10 и нагоре годишна кола. Аз парите мога да ги дам, имам ги, но по мое мнение за такива години кола, това са неразумно похарчени пари - лично мнение, нищо повече. До сега последните ми коли все са били от марката и затова исках да не изневерявам на марката, но явно ще се наложи...не става въпрос за престиж или гъзария, вече не съм на тези години - на 44 съм, късно ми е вече за ефелъци.

Уредих си кола за периода, в който нямам моя, вече ми е по-спокойно, така че ако излезе нещо - излезе, като не излезе и Фолксваген е кола някаква....
Благодаря на колегата, който ми предложи вариант за тези пари, но искам бензин, не ми се кара дизел вече. Пък и тоя мотор 177 коня със "задната" верига и проблемната зъбчатка на коляновия вал - отлята с него е пословичен с "надеждността" си. Имам близък с тоя мотор, който вече иска да си изхвърли колата собственоръчно от най-високата част на Аспаруховия мост във Варна -тава в рамките на шегата,но му побеля косата на човечеца.
Както казах, ако излезе нещо бензиново - излезе, ако не, здраве - коли "бол".

Колега не се ли замисляш защо му е побеляла?
Аз ще ти кажа, защото е закупил кола от най ефтините на пазара а в тях трябва да вкараш още толкова колкото си дал за колата, че да стане надеждна :yes:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vld » 31 Май 2018, 8:01

grkv написа:Имам тъмно синьо е91 320д 177к.с. 2009г с ръчни скорости, темпомат, профешънъл радио, бежова кожа и още някакви дреболии на реални 146к км (водена история до 142, скъсало вериги и го взех аз от първия му собственик.) Карам го последните 3к км с усмивка. Има за смяна дроселова клапа, и два детайла за боя.
Цена 13к твърдо и съм убеден, че пусна ли я на обява с извадката за километрите ще ги взема.
Това е истинска кола на малко километри с много ресурс, под тази цена ще си купиш кош който само ще се казва БМВ и за снимка ще прилича на такова...

Колега ДПФ-а на тая кола ако все още е там за тия 3к км. с развален дросел е на път за кофата.
Ако пък го няма и това не е проблем, означава, че тия 146к дето си ги писал са по 2 ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от grkv » 31 Май 2018, 13:43

....
Последна промяна grkv на 17 Дек 2020, 8:12, променена общо 1 път

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vld » 31 Май 2018, 15:51

grkv написа:Наистина ДПФ-а вече в в кофата, за жалост... късно усетих проблема, а когато го усетих, колата вече не вървеше, понеже ДПФ-а беше станал на 100%-това тапа. Вече е махнат физически, софтуерно + егр и ремап.

Това автоматично сваля с няколко хиляди лева цената на колата, противно на очакванията ти предполагам.
Аз лично стар дизел без работещ ДПФ небих погледнал. Липсата на тоя филтър говори за проблем с мотора или за много голям пробег, няма среден вариант :yes:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от b00st » 31 Май 2018, 16:44

vld написа:
grkv написа:Наистина ДПФ-а вече в в кофата, за жалост... късно усетих проблема, а когато го усетих, колата вече не вървеше, понеже ДПФ-а беше станал на 100%-това тапа. Вече е махнат физически, софтуерно + егр и ремап.

Това автоматично сваля с няколко хиляди лева цената на колата, противно на очакванията ти предполагам.
Аз лично стар дизел без работещ ДПФ небих погледнал. Липсата на тоя филтър говори за проблем с мотора или за много голям пробег, няма среден вариант :yes:

Че те 90% от печките са на 300к км+. Къв точно стар дизел ще си вземеш на малко км, като от Италия и Германия са им скъсали задника от каране за тия години? :mhihi:
Повечето читави коли, дето съм гледал със сервизна история на 300к са със сменен DPF, т.е. най-мн да изкара толкова и е за кофата. Т.е. тука пазара на 8-10г дизели се състои от едни масово изхвърлени от употреба в белите държави коли, поради простия факт, че трябва да се извадят едни сериозни пари в BMW сервиз, за да продължиш да го караш това там. Понеже иначе TUV нЕма, съответно кола нЕма и така.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook