Съвет при покупка на 325 d е 91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
С маслото и всички останали неща към 1.5, и не се сваля глава. Ако майстора ти каже, че се сваля главата го сменяш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Добре де, познаваш ли някой със скъсана верига на е90 с М57?Zubcho написа:С маслото и всички останали неща към 1.5, и не се сваля глава. Ако майстора ти каже, че се сваля главата го сменяш.
Ама на е90!!
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Ето прясна снимка от майстора. 2.5 мотора
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
На е90?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Zubcho написа:Ето прясна снимка от майстора. 2.5 мотора
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.
С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90
- Мечтае да кара: Beechcraft King Air
- Детайли за колата: 2005 320d auto
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Аз за тая сума не бих я погледнал тая кола. Или е видяла ада, или собственика трябва да е луд да я продава за тея пари. Винаги е едно от двете и почти винаги е първото, ама почти винаги се надяваме да е второто. Нито 325, нито 320 има чатива дори и близо до тия пари. Пък вече кой щял да ги дава за навигации, кой не би ги бил дал ако нямала автомат и тн. е все тая. Читавите не са евтини, а ако сте приготвили по 10 бона претенции за навигации и ксенони не би трябвало да имате изобщо. Не ви се бъркам на финансите, ама за какво изобщо ги гледате тия коли предвид, че комплект летни 18-ки нисък клас + зимни 16-ки хубави + обслужване + каско и ГО са си прилично над 3 бона? И от тия неща ли ще пестите щото е 10+ годишна кола?
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
vvasilev1 написа:Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.
С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Еми колега, извинявай ама на е46 и особено на М47 не са накъсали кой знае колко.Satanism написа:vvasilev1 написа:Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.
С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Извинен си, ако гугълнеш Е46 и скъсана верига на английски, ще видиш, че се късат и там.Както казах, няма кола, която да не скъса веригата след определен пробег. Проблемът при Н47/Н57 е, че това се случва и на доста малък пробег.Този проблем, при М57 го няма.Една снимка не означава нищо...тия коли са на по 10+ години вече, не може да знаеш, дали не е милионник или с маслото от последното гаранционно обслужване.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
vvasilev1 написа:Еми колега, извинявай ама на е46 и особено на М47 не са накъсали кой знае колко.Satanism написа:vvasilev1 написа:Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.
С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Всякакви има със скъсани вериги, съответно най малко са М47 в Е46 и в Е90, най много са N47 и след него е М57N2 , който го има и в е90 и е60 и Х5/Х6.
Ако си купиш кола с ремък няма драма да даваш по една торба пари да го сменяш на 50-60к км., но кола с верига да я обслужиш на 250к е проблем?
Ако сметнеш разходите на БМВ-то смяната на ангренажа пак излиза по евтина при по сериозни пробези.
Друг е въпроса, че много малко мотори от рода на масовите кенефи биха минали повече от 200к км. без по сериозен ремонт.
Докато което и БМВ да хванеш минава по 500 000 само с редовна смяна на масло и смяна на вериги на 200-250к км., на М47 минават по толкова и без да пипаш верига дюзи и прочие....
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
vld написа:vvasilev1 написа:Еми колега, извинявай ама на е46 и особено на М47 не са накъсали кой знае колко.Satanism написа:vvasilev1 написа:Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.
С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Всякакви има със скъсани вериги, съответно най малко са М47 в Е46 и в Е90, най много са N47 и след него е М57N2 , който го има и в е90 и е60 и Х5/Х6.
Ако си купиш кола с ремък няма драма да даваш по една торба пари да го сменяш на 50-60к км., но кола с верига да я обслужиш на 250к е проблем?
Ако сметнеш разходите на БМВ-то смяната на ангренажа пак излиза по евтина при по сериозни пробези.
Друг е въпроса, че много малко мотори от рода на масовите кенефи биха минали повече от 200к км. без по сериозен ремонт.
Докато което и БМВ да хванеш минава по 500 000 само с редовна смяна на масло и смяна на вериги на 200-250к км., на М47 минават по толкова и без да пипаш верига дюзи и прочие....
Че кои коли след 2005-та им сменяш ремъка на 50к, аз не знам вече за такива? За пример на колегата Ваген Jetta 2.0tdi 2006 ремък с водна помпа сервизен интервал - 170K км.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Само да вметна веригата и ремъка се въртят и на място докато си в задръстване и на светофара. Та не се прави смяна само на километри. За това се препоръчва ако имаш повече градски пробег, да сменяш по-рано ремъка или веригата, както и маслото впрочем.b00st написа:vld написа:vvasilev1 написа:Еми колега, извинявай ама на е46 и особено на М47 не са накъсали кой знае колко.Satanism написа:vvasilev1 написа:Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.
С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Всякакви има със скъсани вериги, съответно най малко са М47 в Е46 и в Е90, най много са N47 и след него е М57N2 , който го има и в е90 и е60 и Х5/Х6.
Ако си купиш кола с ремък няма драма да даваш по една торба пари да го сменяш на 50-60к км., но кола с верига да я обслужиш на 250к е проблем?
Ако сметнеш разходите на БМВ-то смяната на ангренажа пак излиза по евтина при по сериозни пробези.
Друг е въпроса, че много малко мотори от рода на масовите кенефи биха минали повече от 200к км. без по сериозен ремонт.
Докато което и БМВ да хванеш минава по 500 000 само с редовна смяна на масло и смяна на вериги на 200-250к км., на М47 минават по толкова и без да пипаш верига дюзи и прочие....
Че кои коли след 2005-та им сменяш ремъка на 50к, аз не знам вече за такива? За пример на колегата Ваген Jetta 2.0tdi 2006 ремък с водна помпа сервизен интервал - 170K км.
Аз се чудя дали може да се извадят моточасовете от някъде? Имам предвид от последния ресет на интервала за смяна на масло.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
b00st написа:vld написа:vvasilev1 написа:Еми колега, извинявай ама на е46 и особено на М47 не са накъсали кой знае колко.Satanism написа:vvasilev1 написа:Ами мисля следващата ми да е с този мотор и явно ще трябва да заложа 1500 кинта за смяна.Zubcho написа:Е91 M57b30n2 325d колата беше пред мен. Не знам защо търсим още доказателства. Ясно се вижда скъсаната верига.
Мислех, че проблема е при пета серия и джипките ама явно няма отърване.
С тия пари може да си купиш четири нови амортисьора и нови спирачки, но уви.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Кой точно проблем?Няма кола с верига, която да не я скъса след определено време.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Всякакви има със скъсани вериги, съответно най малко са М47 в Е46 и в Е90, най много са N47 и след него е М57N2 , който го има и в е90 и е60 и Х5/Х6.
Ако си купиш кола с ремък няма драма да даваш по една торба пари да го сменяш на 50-60к км., но кола с верига да я обслужиш на 250к е проблем?
Ако сметнеш разходите на БМВ-то смяната на ангренажа пак излиза по евтина при по сериозни пробези.
Друг е въпроса, че много малко мотори от рода на масовите кенефи биха минали повече от 200к км. без по сериозен ремонт.
Докато което и БМВ да хванеш минава по 500 000 само с редовна смяна на масло и смяна на вериги на 200-250к км., на М47 минават по толкова и без да пипаш верига дюзи и прочие....
Че кои коли след 2005-та им сменяш ремъка на 50к, аз не знам вече за такива? За пример на колегата Ваген Jetta 2.0tdi 2006 ремък с водна помпа сервизен интервал - 170K км.
Честно казано няма представа какви са им интервалите на по новите.
Лично в моето семейство има скъсан ремък на 50 000км. на форд мондео, при положение, че му дават 70 000 сервизен интервал.
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани