Съвет при покупка на 325 d е 91

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Dextuar » 31 Май 2018, 16:58

b00st написа:
vld написа:
grkv написа:Наистина ДПФ-а вече в в кофата, за жалост... късно усетих проблема, а когато го усетих, колата вече не вървеше, понеже ДПФ-а беше станал на 100%-това тапа. Вече е махнат физически, софтуерно + егр и ремап.

Това автоматично сваля с няколко хиляди лева цената на колата, противно на очакванията ти предполагам.
Аз лично стар дизел без работещ ДПФ небих погледнал. Липсата на тоя филтър говори за проблем с мотора или за много голям пробег, няма среден вариант :yes:

Че те 90% от печките са на 300к км+. Къв точно стар дизел ще си вземеш на малко км, като от Италия и Германия са им скъсали задника от каране за тия години? :mhihi:
Повечето читави коли, дето съм гледал със сервизна история на 300к са със сменен DPF, т.е. най-мн да изкара толкова и е за кофата. Т.е. тука пазара на 8-10г дизели се състои от едни масово изхвърлени от употреба в белите държави коли, поради простия факт, че трябва да се извадят едни сериозни пари в BMW сервиз, за да продължиш да го караш това там. Понеже иначе TUV нЕма, съответно кола нЕма и така.

Поради точно тази причина бих гледал Е9х дизел от частник, който да го е вкарал навремето 2012/2013г и дотогава да е имала някаква прилична история. Ако досега (+5г) колата още има ДПФ и излезе читава на преглед, бих я взел. Естествено няма гаранции, но някой мърляч трудно би поддържал ДПФ здрав повече от 2-3 години... Ааа и цената няма да е от ниските...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vld » 01 Юни 2018, 8:15

dextuar написа:
b00st написа:
vld написа:
grkv написа:Наистина ДПФ-а вече в в кофата, за жалост... късно усетих проблема, а когато го усетих, колата вече не вървеше, понеже ДПФ-а беше станал на 100%-това тапа. Вече е махнат физически, софтуерно + егр и ремап.

Това автоматично сваля с няколко хиляди лева цената на колата, противно на очакванията ти предполагам.
Аз лично стар дизел без работещ ДПФ небих погледнал. Липсата на тоя филтър говори за проблем с мотора или за много голям пробег, няма среден вариант :yes:

Че те 90% от печките са на 300к км+. Къв точно стар дизел ще си вземеш на малко км, като от Италия и Германия са им скъсали задника от каране за тия години? :mhihi:
Повечето читави коли, дето съм гледал със сервизна история на 300к са със сменен DPF, т.е. най-мн да изкара толкова и е за кофата. Т.е. тука пазара на 8-10г дизели се състои от едни масово изхвърлени от употреба в белите държави коли, поради простия факт, че трябва да се извадят едни сериозни пари в BMW сервиз, за да продължиш да го караш това там. Понеже иначе TUV нЕма, съответно кола нЕма и така.

Поради точно тази причина бих гледал Е9х дизел от частник, който да го е вкарал навремето 2012/2013г и дотогава да е имала някаква прилична история. Ако досега (+5г) колата още има ДПФ и излезе читава на преглед, бих я взел. Естествено няма гаранции, но някой мърляч трудно би поддържал ДПФ здрав повече от 2-3 години... Ааа и цената няма да е от ниските...

Нашите горива са доста по калпави от западно европейските, дизел каран само тук ще е по зле от дизел каран на запад.
Има и светсни коли, просто не са в ниския ценови диапазон....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 d facelift
Мечтае да кара: BMW X6
Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Miro Borisov » 01 Юни 2018, 20:03

Здравейте отново,
купих е 91 комби, 2007г. декември месец, 320д, 163 коня, автомат, черен рекаро салон, мулти функционален волан, ксенон, 17-ки джанти, ДПФ-а си му е на място и работи, годишна винетка, каско до 02.2019г., регистриран и обслужен - това така или иначе и аз ще го направя, без значение продавача какво твърди - това всичкото за 7350лв. Тъмно сив металик. Никакви грешки не дава, когато го закачиха там на скенер ли е, каквото и да е там с лаптопа - някакъв софтуер и то в БМВ сервиза. На 247000 км., макар че показва 180000км, ама това си е нормално. Само навигация няма, ама ставам нахален. Можело значи.....
Само дето не съм фен на автомата, ама такова излезе. Ще се пребия с тая липса на съединител някъде, ама нейсе. Който иска да дава по 10000лв.,че и нагоре. Вече 1100км. му "наплющях" и си върви както си трябва, поне за сега.
Поздрави на всички и благодаря за съветите.
Ще пиша, ако имам нужда нещо от помощ при обслужване, особено за автомата, че там била особена работата - ама няма ядове за сега, не знам дали да го пипам изобщо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Dextuar » 01 Юни 2018, 20:09

Miro Borisov написа:Здравейте отново,
купих е 91 комби, 2007г. декември месец, 320д, 163 коня, автомат, черен рекаро салон, мулти функционален волан, ксенон, 17-ки джанти, ДПФ-а си му е на място и работи, годишна винетка, каско до 02.2019г., регистриран и обслужен - това така или иначе и аз ще го направя, без значение продавача какво твърди - това всичкото за 7350лв. Тъмно сив металик. Никакви грешки не дава, когато го закачиха там на скенер ли е, каквото и да е там с лаптопа - някакъв софтуер и то в БМВ сервиза. На 247000 км., макар че показва 180000км, ама това си е нормално. Само навигация няма, ама ставам нахален. Можело значи.....
Само дето не съм фен на автомата, ама такова излезе. Ще се пребия с тая липса на съединител някъде, ама нейсе. Който иска да дава по 10000лв.,че и нагоре. Вече 1100км. му "наплющях" и си върви както си трябва, поне за сега.
Поздрави на всички и благодаря за съветите.
Ще пиша, ако имам нужда нещо от помощ при обслужване, особено за автомата, че там била особена работата - ама няма ядове за сега, не знам дали да го пипам изобщо.

По описанието изглежда много добре, но за 2 дни ли навъртя 1100-те км и то веднага след като я купи и преди да си я обслужил :shock: ? Успех и дано не излезе нищо прикрито, но ако стане, се надявам да го напишеш, но както казах, дори за кола без навигация с другите екстри и на тази цена, звучи супер :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 d facelift
Мечтае да кара: BMW X6
Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Miro Borisov » 01 Юни 2018, 20:27

Да колега, за 2 дни обиколих родопите с жената и децата - просто го бяхме запланували, пък и имаме едни приятели в Рудозем с малко хотелче, много настояваха да отидем, че поех риска, преди обслужването, нали ония ми се кълна че я обслужил - масла Енеос слагал, там филтър картерни газове - фактура ми показва и аз макар и със свито сърце тръгнах, без много да я напъвам, ама ме прибра, което си е постижение. Иначе ги обиколих там Чепеларе, Стойките, Смолян, езерата....а а бе "как си трябва". То всичко е на късмет с тия дърти дараци, ама поне на първо четене не се чувствам прекаран, на първо четене повтарям...никога не знаеш. Ще я видим във времето какви "свинщини" ще ги сътвори тая кола, все пак е 2007г, не е 2017г. за съжаление...
Ама така като гледам си е "баш" същата кола като е 46, само че с "висше образование" - не намирам осезаеми разлики, освен във фасона...Очаквах повече, честно казано.
А бе каквото такова...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 d facelift
Мечтае да кара: BMW X6
Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от Miro Borisov » 01 Юни 2018, 20:48

Между другото на кутията масло, филтри да пипам ли?
Този, при който обикновено си поддържам колите ми разправя, че след 250000км е добре да сменя маслото и някакъв филтър имало там на кутията, въпреки че пишело, че маслото е life time. Ама тя кутията си работи - да влизам ли в такива филми изобщо?
Благодаря предварително

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от b00st » 01 Юни 2018, 22:16

Лайф тайм според BMW = 200 000 км. Те инженерите не знаят там, че в БГ те първа започват да ги карат от тези КМ, щото там едва ли не си клошар с такава кола. Та ако искаш го сменяй :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от vld » 02 Юни 2018, 14:05

Кутията се обслужва на 120 000км. За първи път, после на всеки 80 000км.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

П.с. колега дай някоя снимка да я видим тая кола, пусни и рамата ако може, че чак невероятно ми се струва такава кола в описано състояние и то за 7000лв.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Съвет при покупка на 325 d е 91

Мнение от bai_ILIA » 02 Юни 2018, 17:32

b00st написа:Лайф тайм според BMW = 200 000 км. Те инженерите не знаят там, че в БГ те първа започват да ги карат от тези КМ, щото там едва ли не си клошар с такава кола. Та ако искаш го сменяй :mhihi:


ха ха да да, точно това обяснявах скоро на един човек колко е планираният живот на колата без големи драми (разбира се има изключения макар и минимални). И как на никой не му пука от БМВ ако Ганя му се разваля често новия внос, понеже не го е взел ново и НИКОГА няма да си вземе ново :mhihi:

П.С. и тук има изключения - билетите от националната лотария :D
"Чемодан, вокзал, Москва"

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook