Съвет при покупка на 325 d е 91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
b00st написа:vld написа:grkv написа:Наистина ДПФ-а вече в в кофата, за жалост... късно усетих проблема, а когато го усетих, колата вече не вървеше, понеже ДПФ-а беше станал на 100%-това тапа. Вече е махнат физически, софтуерно + егр и ремап.
Това автоматично сваля с няколко хиляди лева цената на колата, противно на очакванията ти предполагам.
Аз лично стар дизел без работещ ДПФ небих погледнал. Липсата на тоя филтър говори за проблем с мотора или за много голям пробег, няма среден вариант
Че те 90% от печките са на 300к км+. Къв точно стар дизел ще си вземеш на малко км, като от Италия и Германия са им скъсали задника от каране за тия години?
Повечето читави коли, дето съм гледал със сервизна история на 300к са със сменен DPF, т.е. най-мн да изкара толкова и е за кофата. Т.е. тука пазара на 8-10г дизели се състои от едни масово изхвърлени от употреба в белите държави коли, поради простия факт, че трябва да се извадят едни сериозни пари в BMW сервиз, за да продължиш да го караш това там. Понеже иначе TUV нЕма, съответно кола нЕма и така.
Поради точно тази причина бих гледал Е9х дизел от частник, който да го е вкарал навремето 2012/2013г и дотогава да е имала някаква прилична история. Ако досега (+5г) колата още има ДПФ и излезе читава на преглед, бих я взел. Естествено няма гаранции, но някой мърляч трудно би поддържал ДПФ здрав повече от 2-3 години... Ааа и цената няма да е от ниските...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
dextuar написа:b00st написа:vld написа:grkv написа:Наистина ДПФ-а вече в в кофата, за жалост... късно усетих проблема, а когато го усетих, колата вече не вървеше, понеже ДПФ-а беше станал на 100%-това тапа. Вече е махнат физически, софтуерно + егр и ремап.
Това автоматично сваля с няколко хиляди лева цената на колата, противно на очакванията ти предполагам.
Аз лично стар дизел без работещ ДПФ небих погледнал. Липсата на тоя филтър говори за проблем с мотора или за много голям пробег, няма среден вариант
Че те 90% от печките са на 300к км+. Къв точно стар дизел ще си вземеш на малко км, като от Италия и Германия са им скъсали задника от каране за тия години?
Повечето читави коли, дето съм гледал със сервизна история на 300к са със сменен DPF, т.е. най-мн да изкара толкова и е за кофата. Т.е. тука пазара на 8-10г дизели се състои от едни масово изхвърлени от употреба в белите държави коли, поради простия факт, че трябва да се извадят едни сериозни пари в BMW сервиз, за да продължиш да го караш това там. Понеже иначе TUV нЕма, съответно кола нЕма и така.
Поради точно тази причина бих гледал Е9х дизел от частник, който да го е вкарал навремето 2012/2013г и дотогава да е имала някаква прилична история. Ако досега (+5г) колата още има ДПФ и излезе читава на преглед, бих я взел. Естествено няма гаранции, но някой мърляч трудно би поддържал ДПФ здрав повече от 2-3 години... Ааа и цената няма да е от ниските...
Нашите горива са доста по калпави от западно европейските, дизел каран само тук ще е по зле от дизел каран на запад.
Има и светсни коли, просто не са в ниския ценови диапазон....
- Miro Borisov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d facelift
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Здравейте отново,
купих е 91 комби, 2007г. декември месец, 320д, 163 коня, автомат, черен рекаро салон, мулти функционален волан, ксенон, 17-ки джанти, ДПФ-а си му е на място и работи, годишна винетка, каско до 02.2019г., регистриран и обслужен - това така или иначе и аз ще го направя, без значение продавача какво твърди - това всичкото за 7350лв. Тъмно сив металик. Никакви грешки не дава, когато го закачиха там на скенер ли е, каквото и да е там с лаптопа - някакъв софтуер и то в БМВ сервиза. На 247000 км., макар че показва 180000км, ама това си е нормално. Само навигация няма, ама ставам нахален. Можело значи.....
Само дето не съм фен на автомата, ама такова излезе. Ще се пребия с тая липса на съединител някъде, ама нейсе. Който иска да дава по 10000лв.,че и нагоре. Вече 1100км. му "наплющях" и си върви както си трябва, поне за сега.
Поздрави на всички и благодаря за съветите.
Ще пиша, ако имам нужда нещо от помощ при обслужване, особено за автомата, че там била особена работата - ама няма ядове за сега, не знам дали да го пипам изобщо.
купих е 91 комби, 2007г. декември месец, 320д, 163 коня, автомат, черен рекаро салон, мулти функционален волан, ксенон, 17-ки джанти, ДПФ-а си му е на място и работи, годишна винетка, каско до 02.2019г., регистриран и обслужен - това така или иначе и аз ще го направя, без значение продавача какво твърди - това всичкото за 7350лв. Тъмно сив металик. Никакви грешки не дава, когато го закачиха там на скенер ли е, каквото и да е там с лаптопа - някакъв софтуер и то в БМВ сервиза. На 247000 км., макар че показва 180000км, ама това си е нормално. Само навигация няма, ама ставам нахален. Можело значи.....
Само дето не съм фен на автомата, ама такова излезе. Ще се пребия с тая липса на съединител някъде, ама нейсе. Който иска да дава по 10000лв.,че и нагоре. Вече 1100км. му "наплющях" и си върви както си трябва, поне за сега.
Поздрави на всички и благодаря за съветите.
Ще пиша, ако имам нужда нещо от помощ при обслужване, особено за автомата, че там била особена работата - ама няма ядове за сега, не знам дали да го пипам изобщо.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Miro Borisov написа:Здравейте отново,
купих е 91 комби, 2007г. декември месец, 320д, 163 коня, автомат, черен рекаро салон, мулти функционален волан, ксенон, 17-ки джанти, ДПФ-а си му е на място и работи, годишна винетка, каско до 02.2019г., регистриран и обслужен - това така или иначе и аз ще го направя, без значение продавача какво твърди - това всичкото за 7350лв. Тъмно сив металик. Никакви грешки не дава, когато го закачиха там на скенер ли е, каквото и да е там с лаптопа - някакъв софтуер и то в БМВ сервиза. На 247000 км., макар че показва 180000км, ама това си е нормално. Само навигация няма, ама ставам нахален. Можело значи.....
Само дето не съм фен на автомата, ама такова излезе. Ще се пребия с тая липса на съединител някъде, ама нейсе. Който иска да дава по 10000лв.,че и нагоре. Вече 1100км. му "наплющях" и си върви както си трябва, поне за сега.
Поздрави на всички и благодаря за съветите.
Ще пиша, ако имам нужда нещо от помощ при обслужване, особено за автомата, че там била особена работата - ама няма ядове за сега, не знам дали да го пипам изобщо.
По описанието изглежда много добре, но за 2 дни ли навъртя 1100-те км и то веднага след като я купи и преди да си я обслужил ? Успех и дано не излезе нищо прикрито, но ако стане, се надявам да го напишеш, но както казах, дори за кола без навигация с другите екстри и на тази цена, звучи супер
- Miro Borisov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d facelift
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Да колега, за 2 дни обиколих родопите с жената и децата - просто го бяхме запланували, пък и имаме едни приятели в Рудозем с малко хотелче, много настояваха да отидем, че поех риска, преди обслужването, нали ония ми се кълна че я обслужил - масла Енеос слагал, там филтър картерни газове - фактура ми показва и аз макар и със свито сърце тръгнах, без много да я напъвам, ама ме прибра, което си е постижение. Иначе ги обиколих там Чепеларе, Стойките, Смолян, езерата....а а бе "как си трябва". То всичко е на късмет с тия дърти дараци, ама поне на първо четене не се чувствам прекаран, на първо четене повтарям...никога не знаеш. Ще я видим във времето какви "свинщини" ще ги сътвори тая кола, все пак е 2007г, не е 2017г. за съжаление...
Ама така като гледам си е "баш" същата кола като е 46, само че с "висше образование" - не намирам осезаеми разлики, освен във фасона...Очаквах повече, честно казано.
А бе каквото такова...
Ама така като гледам си е "баш" същата кола като е 46, само че с "висше образование" - не намирам осезаеми разлики, освен във фасона...Очаквах повече, честно казано.
А бе каквото такова...
- Miro Borisov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d facelift
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Между другото на кутията масло, филтри да пипам ли?
Този, при който обикновено си поддържам колите ми разправя, че след 250000км е добре да сменя маслото и някакъв филтър имало там на кутията, въпреки че пишело, че маслото е life time. Ама тя кутията си работи - да влизам ли в такива филми изобщо?
Благодаря предварително
Този, при който обикновено си поддържам колите ми разправя, че след 250000км е добре да сменя маслото и някакъв филтър имало там на кутията, въпреки че пишело, че маслото е life time. Ама тя кутията си работи - да влизам ли в такива филми изобщо?
Благодаря предварително
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Лайф тайм според BMW = 200 000 км. Те инженерите не знаят там, че в БГ те първа започват да ги карат от тези КМ, щото там едва ли не си клошар с такава кола. Та ако искаш го сменяй
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
Кутията се обслужва на 120 000км. За първи път, после на всеки 80 000км.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
П.с. колега дай някоя снимка да я видим тая кола, пусни и рамата ако може, че чак невероятно ми се струва такава кола в описано състояние и то за 7000лв.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
П.с. колега дай някоя снимка да я видим тая кола, пусни и рамата ако може, че чак невероятно ми се струва такава кола в описано състояние и то за 7000лв.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Съвет при покупка на 325 d е 91
b00st написа:Лайф тайм според BMW = 200 000 км. Те инженерите не знаят там, че в БГ те първа започват да ги карат от тези КМ, щото там едва ли не си клошар с такава кола. Та ако искаш го сменяй
ха ха да да, точно това обяснявах скоро на един човек колко е планираният живот на колата без големи драми (разбира се има изключения макар и минимални). И как на никой не му пука от БМВ ако Ганя му се разваля често новия внос, понеже не го е взел ново и НИКОГА няма да си вземе ново
П.С. и тук има изключения - билетите от националната лотария
"Чемодан, вокзал, Москва"
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани