Счупен диференциал 320 Si e90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- aleksgoranov121
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: 320 si.
- Детайли за колата: A limited-run homologation special of BMW’s world touring car. A mere 2600 will be made available worldwide, and only 500 will be coming to the UK. Based on the 320i M Sport, the suspension, gearbox, bodywork and interior are all carried over unchanged. Bine, which is hand-built specifically for the 320si with more power and a very different character from the regular version. It may be stretching the point to call this a latter-day four-cylinder M3, but it’s well on the way. The 320si engine is no mildly tweaked version of BMW’s regular 148bhp 1995cc unit. It has been engineered to rev higher; the bore is up by 1mm to 85mm and the stroke down by 2mm, to 88mm, while the induction and exhaust valves are all bigger, too. The compression ratio is up from 10.5:1 to 11.0:1, cylinder liners are aluminium alloy rather than cast iron, and there’s no Valvetronic induction system. The cylinder head is cast alongside BMW’s F1 engines.
Счупен диференциал 320 Si e90
Здравейте колеги, имам следния проблем, шчупих диференциала на колата, счупена е вътре касетката и на единия лагер са му изпаднали топчетата. Не мога да намеря такава част намерил съм един за 1700лв. втора ръка от Английя, което ми се вижда скъпо за втора употреба. Питането ми е следното, дали има някаква опция да се оправи моят или съвместимост да се сложи диференциал от друга 3ка .
Благодаря предварително!
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
Благодаря предварително!
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Счупен диференциал 320 Si e90
Колега виж какво му е предавателното число и така ще може да се ориентираш дали не може да го намериш от друг модел. Едва ли дфа е различен като големина спрямо стандартното 320и/325и.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: Счупен диференциал 320 Si e90
vld написа:Колега виж какво му е предавателното число и така ще може да се ориентираш дали не може да го намериш от друг модел. Едва ли дфа е различен като големина спрямо стандартното 320и/325и.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
кутийте на 325 ги слагат на 328 330 323 ама на 4 цилиндрово едва ли ... същото ще е с дифа
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- aleksgoranov121
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: 320 si.
- Детайли за колата: A limited-run homologation special of BMW’s world touring car. A mere 2600 will be made available worldwide, and only 500 will be coming to the UK. Based on the 320i M Sport, the suspension, gearbox, bodywork and interior are all carried over unchanged. Bine, which is hand-built specifically for the 320si with more power and a very different character from the regular version. It may be stretching the point to call this a latter-day four-cylinder M3, but it’s well on the way. The 320si engine is no mildly tweaked version of BMW’s regular 148bhp 1995cc unit. It has been engineered to rev higher; the bore is up by 1mm to 85mm and the stroke down by 2mm, to 88mm, while the induction and exhaust valves are all bigger, too. The compression ratio is up from 10.5:1 to 11.0:1, cylinder liners are aluminium alloy rather than cast iron, and there’s no Valvetronic induction system. The cylinder head is cast alongside BMW’s F1 engines.
Re: Счупен диференциал 320 Si e90
Предавателното число 4:10 единственият проблем е че този диференциал е само за този модел 320si. Доколкото чета и разбирам. Ако мога да сложа друг ще е много добре или да ме насочите да го поправя някъде. Сега ще кача сними и точно къде е шчупен.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Счупен диференциал 320 Si e90
За кофата е тоя диф. 4.10 няма друг такъв, слагай от 320i и го продавай това недоразумение, преди да е хвърлило и мотор.
- aleksgoranov121
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: 320 si.
- Детайли за колата: A limited-run homologation special of BMW’s world touring car. A mere 2600 will be made available worldwide, and only 500 will be coming to the UK. Based on the 320i M Sport, the suspension, gearbox, bodywork and interior are all carried over unchanged. Bine, which is hand-built specifically for the 320si with more power and a very different character from the regular version. It may be stretching the point to call this a latter-day four-cylinder M3, but it’s well on the way. The 320si engine is no mildly tweaked version of BMW’s regular 148bhp 1995cc unit. It has been engineered to rev higher; the bore is up by 1mm to 85mm and the stroke down by 2mm, to 88mm, while the induction and exhaust valves are all bigger, too. The compression ratio is up from 10.5:1 to 11.0:1, cylinder liners are aluminium alloy rather than cast iron, and there’s no Valvetronic induction system. The cylinder head is cast alongside BMW’s F1 engines.
Re: Счупен диференциал 320 Si e90
Ето този човек ми каза, че за 650 лв ще го оправи като ми дава 6м или 50 000 км гаранция .
https://www.bmw-shper.com/bg/%D0%BD%D0% ... %BB%D0%BE/
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
https://www.bmw-shper.com/bg/%D0%BD%D0% ... %BB%D0%BE/
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани