Счупен диференциал 320 Si e90

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.07.2015
Пол: Мъж
Кара: 320 si.
Детайли за колата: A limited-run homologation special of BMW’s world touring car. A mere 2600 will be made available worldwide, and only 500 will be coming to the UK. Based on the 320i M Sport, the suspension, gearbox, bodywork and interior are all carried over unchanged. Bine, which is hand-built specifically for the 320si with more power and a very different character from the regular version. It may be stretching the point to call this a latter-day four-cylinder M3, but it’s well on the way. The 320si engine is no mildly tweaked version of BMW’s regular 148bhp 1995cc unit. It has been engineered to rev higher; the bore is up by 1mm to 85mm and the stroke down by 2mm, to 88mm, while the induction and exhaust valves are all bigger, too. The compression ratio is up from 10.5:1 to 11.0:1, cylinder liners are aluminium alloy rather than cast iron, and there’s no Valvetronic induction system. The cylinder head is cast alongside BMW’s F1 engines.

Счупен диференциал 320 Si e90

Мнение от aleksgoranov121 » 17 Май 2018, 12:23

Здравейте колеги, имам следния проблем, шчупих диференциала на колата, счупена е вътре касетката и на единия лагер са му изпаднали топчетата. Не мога да намеря такава част намерил съм един за 1700лв. втора ръка от Английя, което ми се вижда скъпо за втора употреба. Питането ми е следното, дали има някаква опция да се оправи моят или съвместимост да се сложи диференциал от друга 3ка .
Благодаря предварително! ИзображениеИзображениеИзображение

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Счупен диференциал 320 Si e90

Мнение от x7z » 17 Май 2018, 15:17

не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Счупен диференциал 320 Si e90

Мнение от vld » 18 Май 2018, 8:57

Колега виж какво му е предавателното число и така ще може да се ориентираш дали не може да го намериш от друг модел. Едва ли дфа е различен като големина спрямо стандартното 320и/325и.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Счупен диференциал 320 Si e90

Мнение от x7z » 18 Май 2018, 23:03

vld написа:Колега виж какво му е предавателното число и така ще може да се ориентираш дали не може да го намериш от друг модел. Едва ли дфа е различен като големина спрямо стандартното 320и/325и.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk



кутийте на 325 ги слагат на 328 330 323 ама на 4 цилиндрово едва ли ... същото ще е с дифа
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.07.2015
Пол: Мъж
Кара: 320 si.
Детайли за колата: A limited-run homologation special of BMW’s world touring car. A mere 2600 will be made available worldwide, and only 500 will be coming to the UK. Based on the 320i M Sport, the suspension, gearbox, bodywork and interior are all carried over unchanged. Bine, which is hand-built specifically for the 320si with more power and a very different character from the regular version. It may be stretching the point to call this a latter-day four-cylinder M3, but it’s well on the way. The 320si engine is no mildly tweaked version of BMW’s regular 148bhp 1995cc unit. It has been engineered to rev higher; the bore is up by 1mm to 85mm and the stroke down by 2mm, to 88mm, while the induction and exhaust valves are all bigger, too. The compression ratio is up from 10.5:1 to 11.0:1, cylinder liners are aluminium alloy rather than cast iron, and there’s no Valvetronic induction system. The cylinder head is cast alongside BMW’s F1 engines.

Re: Счупен диференциал 320 Si e90

Мнение от aleksgoranov121 » 21 Май 2018, 19:16

Предавателното число 4:10 единственият проблем е че този диференциал е само за този модел 320si. Доколкото чета и разбирам. Ако мога да сложа друг ще е много добре или да ме насочите да го поправя някъде. Сега ще кача сними и точно къде е шчупен.ИзображениеИзображениеИзображение

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Счупен диференциал 320 Si e90

Мнение от b00st » 22 Май 2018, 13:00

За кофата е тоя диф. 4.10 няма друг такъв, слагай от 320i и го продавай това недоразумение, преди да е хвърлило и мотор.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.07.2015
Пол: Мъж
Кара: 320 si.
Детайли за колата: A limited-run homologation special of BMW’s world touring car. A mere 2600 will be made available worldwide, and only 500 will be coming to the UK. Based on the 320i M Sport, the suspension, gearbox, bodywork and interior are all carried over unchanged. Bine, which is hand-built specifically for the 320si with more power and a very different character from the regular version. It may be stretching the point to call this a latter-day four-cylinder M3, but it’s well on the way. The 320si engine is no mildly tweaked version of BMW’s regular 148bhp 1995cc unit. It has been engineered to rev higher; the bore is up by 1mm to 85mm and the stroke down by 2mm, to 88mm, while the induction and exhaust valves are all bigger, too. The compression ratio is up from 10.5:1 to 11.0:1, cylinder liners are aluminium alloy rather than cast iron, and there’s no Valvetronic induction system. The cylinder head is cast alongside BMW’s F1 engines.

Re: Счупен диференциал 320 Si e90

Мнение от aleksgoranov121 » 22 Май 2018, 13:04

Ето този човек ми каза, че за 650 лв ще го оправи като ми дава 6м или 50 000 км гаранция .
https://www.bmw-shper.com/bg/%D0%BD%D0% ... %BB%D0%BE/Изображение

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook