Проблем с климатроника на е91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- zlatev2000
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.08.2013
- Пол: Мъж
Проблем с климатроника на е91
Здравейте колеги , появи ми се проблем с климатроника на 91 .
Накратко , на шофьорската зона духа супер добре студено, а на пасажерската зона поне с 3-4 градуса по-топло. Пак е хладен въздуха но е доста по-топъл.
При първоначално пускане на климатроника на пасажерското място си духа направо топло, и след малко се охлажда, но не е същото като на другата зона.
Някакви предложения? Недостатъчно фреон , може ли да създаде този проблем или ако е фреона ще дуаа хладно и на двете зони ?
Накратко , на шофьорската зона духа супер добре студено, а на пасажерската зона поне с 3-4 градуса по-топло. Пак е хладен въздуха но е доста по-топъл.
При първоначално пускане на климатроника на пасажерското място си духа направо топло, и след малко се охлажда, но не е същото като на другата зона.
Някакви предложения? Недостатъчно фреон , може ли да създаде този проблем или ако е фреона ще дуаа хладно и на двете зони ?
- anttonev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Проблем с климатроника на е91
Клапата, която прави смесообразуването?
- zlatev2000
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.08.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с климатроника на е91
Тази клапа под арматурното табло ли е?
Може ли да се хване с диагностика или трябва да разглобя и мехнично да я проверя дали затваря/ отваря като хората.
Иначе симптомите са като да е клапа , защото сякаш изпуска и малко топъл въждух към пасажерската зона и като се смеси със студения от климатика и става халден , а не студен.
Одеве проверявах , отново. При старт на спряла дълго време кола , пускам на АВТО и от шофьорската страна след 30 сек си започва студено а на абсолютно цялата пасажерска зона ( крака, прозорец, и централна духалака) духа яко топло от парното. Чак след 5 мин започва да се охлажда въздуха , но и когато се охлади пак е по-топъл от дугата зона.
Може ли да се хване с диагностика или трябва да разглобя и мехнично да я проверя дали затваря/ отваря като хората.
Иначе симптомите са като да е клапа , защото сякаш изпуска и малко топъл въждух към пасажерската зона и като се смеси със студения от климатика и става халден , а не студен.
Одеве проверявах , отново. При старт на спряла дълго време кола , пускам на АВТО и от шофьорската страна след 30 сек си започва студено а на абсолютно цялата пасажерска зона ( крака, прозорец, и централна духалака) духа яко топло от парното. Чак след 5 мин започва да се охлажда въздуха , но и когато се охлади пак е по-топъл от дугата зона.
Re: Проблем с климатроника на е91
клапите се хващат на диагностикаzlatev2000 написа:Тази клапа под арматурното табло ли е?
Може ли да се хване с диагностика или трябва да разглобя и мехнично да я проверя дали затваря/ отваря като хората.
Иначе симптомите са като да е клапа , защото сякаш изпуска и малко топъл въждух към пасажерската зона и като се смеси със студения от климатика и става халден , а не студен.
Одеве проверявах , отново. При старт на спряла дълго време кола , пускам на АВТО и от шофьорската страна след 30 сек си започва студено а на абсолютно цялата пасажерска зона ( крака, прозорец, и централна духалака) духа яко топло от парното. Чак след 5 мин започва да се охлажда въздуха , но и когато се охлади пак е по-топъл от дугата зона.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем с климатроника на е91
Виж първо колко фреон има в системата, може да от него.
Never mistake motion for action...
- zlatev2000
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.08.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с климатроника на е91
Малко ъпдейт по проблема...
Тъй като вчера така или иначе правих пълно обслужване .. проверхме клапите на климтриника, и с диагностика и механично. Всичко работи перфектно, така че колкото и невроятно да е май ще се окаже от фреона.Със термометри засекохме точно 7 градуса разлика на излизащия въздух , без значение на колко градуса настройваш и коя зона. На шофьоркста страна духа на 4 градуса което е перфектна стойност като за липса на фреон.
Някакси няма логика при липса на фреон да е засегната само едната зона, би трябвало мощноста на целия климатик отслабва, ама все пак незнам Гюнтер как го е измислил.Може нарочно да е настроено така.
Тея дни ще проверим и него ще пиша ако има ефект.
Тъй като вчера така или иначе правих пълно обслужване .. проверхме клапите на климтриника, и с диагностика и механично. Всичко работи перфектно, така че колкото и невроятно да е май ще се окаже от фреона.Със термометри засекохме точно 7 градуса разлика на излизащия въздух , без значение на колко градуса настройваш и коя зона. На шофьоркста страна духа на 4 градуса което е перфектна стойност като за липса на фреон.
Някакси няма логика при липса на фреон да е засегната само едната зона, би трябвало мощноста на целия климатик отслабва, ама все пак незнам Гюнтер как го е измислил.Може нарочно да е настроено така.
Тея дни ще проверим и него ще пиша ако има ефект.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем с климатроника на е91
Ние ги пишем от опит тези неща, не си гадаем по звездите
Never mistake motion for action...
- zlatev2000
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.08.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с климатроника на е91
Колеги проблема е оправен с доливане на 200 грама фреон.
Явно Гюнтер е настроил климатика при ниски нива на фреона да се изключва първо пасажерската зона.
Благодаря на всички за съдействието!
Явно Гюнтер е настроил климатика при ниски нива на фреона да се изключва първо пасажерската зона.
Благодаря на всички за съдействието!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани